AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Kjæresten min sa i går til meg: "den er litt slapp den rumpen din, kanskje du bør trene den litt?". Han sa det i en morsom og tullete tone. Men uansett, jeg vet jo at han legger noe i det. Ja, jeg er lite trent , så rumpa er ikke det strammeste. Likevel synes jeg den kommentaren var unødvendig og jeg ble faktisk såret. Jeg har tenkt på det helt siden han sa det, og klarer ikke legge det bort. Han vet også at jeg har komplekser for kroppen min, så derfor synes jeg det var unødvendig siden jeg sliter med å vise hele kroppen min til han.. Når han kom med kommentaren bare lo jeg det bort.. Er det bare jeg som er hårsår? Bør jeg bare legge det fra meg, eller ta det opp med han? Hadde dere blitt såret av en slik kommentar?Anonymous poster hash: b3580...ec7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Kommenter et eller annet du er misfornøyd med på ham. Så kan han kjenne litt på den. Anonymous poster hash: 0cb88...075 15
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Han prøver å få deg til å trene litt. Det gjør det ikke mer ok. Fortell ham at han har oppført seg som en idiot.
Contempt Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Det var en usedvanlig korttenkt kommentar og det er ikke noe rart at du blir såret. Man vil jo føle at kjæresten tenner på en, ikke sant? Og når han da sier slike ting, så blir man selvsagt usikker. Enig med AB som sier at du burde gi en "svier" tilbake, så han kan kjenne hvordan det føles med slike kommentarer. For det var, som sagt, en ytterst tåpelig kommentar fra kjæresten din sin side. Du bestemmer selv hvor mye du skal trene og hvor stram rumpa di skal være. Det er ikke opp til han å avgjøre, og derfor skal han heller ikke påpeke det om rumpa di er "slapp". Utseendet falmer før eller siden uansett, og om han er så opptatt av slike ting, så burde du si at han får finne seg noen som er like opptatt av det som ham. Stygt av ham å påvirke din selvfølelse på den måten. Kjæresten din skal synes at du er fin uansett, for utseendet varer ikke evig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Takk for svar! Han gir meg velig mange kompliment. Jeg har en slank kropp , og jeg vet han tenner veldig på meg, det er tydelig. Men den kommentaren sitter veldig i, selv om han sa det på en måte som skulle være morsom.. Burde jeg si noe til han altså, nå i ettertid?Anonymous poster hash: b3580...ec7
super-s Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Si til ham "Den er litt liten den penisen din. Kanskje vi skal prøve strap-on istedet?". Unødvendig kommentar å komme med når han vet du har komplekser. 11
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Jeg er kvinne, og jeg hadde ikke blitt så sår av en slik kommentar. Helt greit. Anonymous poster hash: da95d...905 1
Sapientia Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Jeg hadde blitt litt usikker, som TS. Jeg har ikke direkte komplekser for kroppen min, men den er i mine øyne langt ifra den vakreste kroppen i verden. Jeg ville bare snakket med typen og forklart hva jeg følte. Hevnaksjoner har jeg lite til overs for, fordi om jeg forstår de er fristende 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Kjæresten min sa i går til meg: "den er litt slapp den rumpen din, kanskje du bør trene den litt?". Han sa det i en morsom og tullete tone. Men uansett, jeg vet jo at han legger noe i det. Ja, jeg er lite trent , så rumpa er ikke det strammeste. Likevel synes jeg den kommentaren var unødvendig og jeg ble faktisk såret. Jeg har tenkt på det helt siden han sa det, og klarer ikke legge det bort. Han vet også at jeg har komplekser for kroppen min, så derfor synes jeg det var unødvendig siden jeg sliter med å vise hele kroppen min til han.. Når han kom med kommentaren bare lo jeg det bort.. Er det bare jeg som er hårsår? Bør jeg bare legge det fra meg, eller ta det opp med han? Hadde dere blitt såret av en slik kommentar?Anonymous poster hash: b3580...ec7 Det er kun du som er du, ts. Om du blir såret av noe av en du er glad i (familie, venn, partner) så sier du fra om det til vedkommende på en grei måte. Det er nemlig ikke slik at DU ikke har rett til å bli lei deg av en kommentar bare fordi jeg ikke ville brydd meg om den. Du har rett til å bli såret og bør ikke tvile på denne retten selv om (teoretisk) ingen andre i hele verden ville funnet det sårende. Dine grenser er det nemlig bare du som kan definere. Å "legge fra deg" noe du egentlig bryr deg om vil si å legge fra deg en del av deg selv. Og om du har såpass dårlig selvtillit så bør du jobbe litt med den.Anonymous poster hash: a4960...e6e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 Å si sårende kommentarer tilbake er uaktuelt, når jeg selv vet hva det gjorde med meg å få en slik kommentar. TsAnonymous poster hash: b3580...ec7 3
Lady Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Har fått en lignende kommentar før. Ble ikke såret. Det var jo sant at jeg burde trene. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #12 Skrevet 12. juli 2014 Har fått en lignende kommentar før. Ble ikke såret. Det var jo sant at jeg burde trene. Jeg vet selv jeg burde trene. Jeg vet selv at jeg er slank, men lite trent og burde stramme opp litt. Selv om det er sant at jeg bør trene, hva er poenget med å si det når jeg selv er klar over det? Anonymous poster hash: b3580...ec7
Lady Skrevet 12. juli 2014 #13 Skrevet 12. juli 2014 Jeg vet selv jeg burde trene. Jeg vet selv at jeg er slank, men lite trent og burde stramme opp litt. Selv om det er sant at jeg bør trene, hva er poenget med å si det når jeg selv er klar over det? Anonymous poster hash: b3580...ec7 Det fåt du spørre han om. Det er ikke en kommentar jeg ble såret av. Når man ikke trener, så får man slapp rumpe, og det er ens eget valg. Dersom man ønsker å gjøre noe med det, så kan man trene. Det er altså noe man kan gjøre noe med, og jeg finner det derfor ikke sårende å få en slik kommentar. Hadde det derimot vært kommentar om noe man ikke kan gjøre noe med, som fks høyde, øyefarge, annsiktsfasong osv, så hadde vært noe annet. 1
Betty Blue Skrevet 12. juli 2014 #14 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Det er kun du som er du, ts. Om du blir såret av noe av en du er glad i (familie, venn, partner) så sier du fra om det til vedkommende på en grei måte. Det er nemlig ikke slik at DU ikke har rett til å bli lei deg av en kommentar bare fordi jeg ikke ville brydd meg om den. Du har rett til å bli såret og bør ikke tvile på denne retten selv om (teoretisk) ingen andre i hele verden ville funnet det sårende. Dine grenser er det nemlig bare du som kan definere. Å "legge fra deg" noe du egentlig bryr deg om vil si å legge fra deg en del av deg selv. Og om du har såpass dårlig selvtillit så bør du jobbe litt med den.Anonymous poster hash: a4960...e6e Jeg er litt enig med deg. Men kanskje det kan være til hjelp for mange å få vite at andre ikke ville ha tenkt så mye over det, slik at de ikke tar en slik kommentar like tungt lengre? Helt avhengig av hva det gjelder så kan nok det å reagere sterkt på en kommentar om kroppen sin være et tegn på dårlig selvtillit, men som du nevner så kan det å ikke si fra om det faktisk plager henne kan også være nettopp det... Endret 12. juli 2014 av Ibsenfrue
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #15 Skrevet 12. juli 2014 Jeg har dårlig selvtillit/selvfølelse ja. Jeg har tatt det opp med han, han sa unnskyld og la seg helt flat og sa det var en tåpelig kommentar. Han sa også at det ikke gikk opp for han at det gikk inn på meg. Han la også til at han synes rumpen og resten av kroppen min er kjempefin. Jeg klarer likevel ikke legge fra meg denne kommentaren.. Og jeg klarer ikke helt å tro det når han sier jeg er fin. Ja, jeg har en lang og slank kropp. Men han kan vell ikke virkelig synes rumpen min er fin når han gir en sånn kommentar? Sier han det bare for å ro seg bort? Anonymous poster hash: b3580...ec7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Jeg har dårlig selvtillit/selvfølelse ja. Jeg har tatt det opp med han, han sa unnskyld og la seg helt flat og sa det var en tåpelig kommentar. Han sa også at det ikke gikk opp for han at det gikk inn på meg. Han la også til at han synes rumpen og resten av kroppen min er kjempefin. Jeg klarer likevel ikke legge fra meg denne kommentaren.. Og jeg klarer ikke helt å tro det når han sier jeg er fin. Ja, jeg har en lang og slank kropp. Men han kan vell ikke virkelig synes rumpen min er fin når han gir en sånn kommentar? Sier han det bare for å ro seg bort?Anonymous poster hash: b3580...ec7 Sannsynligvis ja. Anonymous poster hash: 0cb88...075
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. juli 2014 #17 Skrevet 12. juli 2014 Hva med og spør han hvorfor han sa det. Ingen her kan vite hvorfor han sa det 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Jeg vet at dere ikke kan svare på det, men det er veldig greit å høre hva dere tror er mest sannsynlig.. Jeg bare forstår det ikke, for har mange ganger sagt at jeg har så fin rumpe. Hvorfor si det om han ikke mener det? Jeg forstår ikke. Er det noe jeg ikke liker ved han så kommenterer jeg ikke mange ganger at jeg liker det. Da lar jeg heller være å kommentere akkurat det, og heller kommentere noe jeg faktisk liker ved han...Anonymous poster hash: b3580...ec7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Altså han har kommentert at rumpen min er fin mange ganger før han kom med denne teite kommentaren... Det som gjør meg litt forvirret.. TSAnonymous poster hash: b3580...ec7
Jonnabas Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Kjæresten min sa i går til meg: "den er litt slapp den rumpen din, kanskje du bør trene den litt?". Han sa det i en morsom og tullete tone. Men uansett, jeg vet jo at han legger noe i det. Ja, jeg er lite trent , så rumpa er ikke det strammeste. Likevel synes jeg den kommentaren var unødvendig og jeg ble faktisk såret. Jeg har tenkt på det helt siden han sa det, og klarer ikke legge det bort. Han vet også at jeg har komplekser for kroppen min, så derfor synes jeg det var unødvendig siden jeg sliter med å vise hele kroppen min til han.. Når han kom med kommentaren bare lo jeg det bort.. Er det bare jeg som er hårsår? Bør jeg bare legge det fra meg, eller ta det opp med han? Hadde dere blitt såret av en slik kommentar?Anonymous poster hash: b3580...ec7 Fortell ham at du ble litt såret, vi trenger alle å fåå feed back når vi gjør noe litt dumt og tankeløst! Ikke "ta igjen", det er utrolig dumt synes jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå