Gå til innhold

Vulgære meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har strukket meg langt jeg altså. Er allerede langt forbi "fifty shades", men da må han også justere ned litt. Poenget her hva sier jeg uten å fornærme eller såre den man har kjær? TS.

Anonymous poster hash: ac66b...b31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har strukket meg langt jeg altså. Er allerede langt forbi "fifty shades", men da må han også justere ned litt. Poenget her hva sier jeg uten å fornærme eller såre den man har kjær? TS.

Jeg mente med din egen ordbruk... er det der du mener du allerede har gått langt?

Selv kan jeg egentlig like litt dirty talk begge veier, men jeg venter til jeg har fått et inntrykk av hvor hans grense går der, og jeg er nok enig i at meldingene du fikk ikke hadde tent meg heller.... En anelse mer sexy og raffinerte kan de være.

Anonymous poster hash: 80500...2f3

AnonymBruker
Skrevet

En mann ville elsket at en kvinne så til han at hun ville at han skal "stappe kuken i fitta hennes". For en mann er ikke det å "elske i timesvis" noe spennende. Det er synd at vi ikke er kompatible. Hva med at du er litt vulgær for han, og han er litt sensuell for deg? Bare skriv at du vil at han skal "ta deg hardt som om du var en skitten hore", det vil gjøre han glad, kanskje lykkelig til og med.

Anonymous poster hash: edd33...248

Nå vet vi ikke hvor lenge de har datet...

Hadde du selv sagt "Jeg har så lyst til å ta deg som en skitten hore" uten at du visste noe som helst om hva daten syntes om slik dirtytalk? TS mister lysten av det hun får høre....

Poenget mitt er at mange menn nok også ville kunnet ha mistet tenningen av det du gjerne hadde likt å høre. Så dersom en mann gjerne vil høre slikt så må han nok hinte og bare se om hun er med på leken :).

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg syns meldingene kan være litt mer raffinerte og sexy. Det er nok svaret!! Takk!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg syns meldingene kan være litt mer raffinerte og sexy. Det er nok svaret!! Takk!!

Bare hyggelig :).

Skrevet

Nei, dette syns jeg ikke noe om. Jeg kan nok fint bruke andre ord enn å elske, men slikt fjasespråk gidder jeg ikke! Han er ellers en oppegående og delikat mann. Er kun på sms han er slik.

Dette er nok et eksempel som kan tydeligjøre litt forskjellig tilnærming til sex. Ofte et tydelig skille mellom kjønnene (dog slett ikke alltid...):

Å elske er noe kvinner gjøre mens menn knuller... :fnise:

Skrevet (endret)

Syns også den der ordbruken var lite sjarmerende...

Men er bare å le av han.Han vet ikke hvor dum han høres ut : )Er en grunn til at kvinner syns inteligente menn er sexy...de sier nemlig ikke sånt rett ut.Vil pule deg fitta ....de klarer å styre seg...

Anonymous poster hash: 17020...b7d

Jo det gjør de faktisk, og vi er mange som tenner på det. ;)

Du får fortelle han at dirtytalk ikke er din greie da, så enkelt er det.

Endret av la Flaca
AnonymBruker
Skrevet

Virker som han har sterk sexuell interesse for deg i hvertfal-SMIL og vær glad....

Er verre å være kåt og lengselfull-og oppleve liten interesse fra den andre,enn å ha en mann-som faktisk digger deg : )

Ta det som et kompliment.Han er virkelig vill etter deg.Kan det bli bedre???

PS!Han har aldri vært opptatt av " frimerke-samlingen din " er jo deg-kroppen din han vil ha...

Smil å vær glad.....

Min har ereksjonsproblemer og virker lite interesert.100 ganger verre situasjon spør du meg...

Anonymous poster hash: 17020...b7d

Så derfor skal hun bare godta det når hun ikke liker det? På grunn av at andre har det verre?

Anonymous poster hash: df4f4...834

AnonymBruker
Skrevet

En mann ville elsket at en kvinne så til han at hun ville at han skal "stappe kuken i fitta hennes". For en mann er ikke det å "elske i timesvis" noe spennende. Det er synd at vi ikke er kompatible. Hva med at du er litt vulgær for han, og han er litt sensuell for deg? Bare skriv at du vil at han skal "ta deg hardt som om du var en skitten hore", det vil gjøre han glad, kanskje lykkelig til og med.

Anonymous poster hash: edd33...248

Æsj. En mann med en slik ordbruk får ikke røre meg. Det er fullstendig turn-off.

Anonymous poster hash: df4f4...834

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er lurt du sier det til han på en fin måte. Mannen min (vi er gift) har begynt å snakke sånn til meg mens vi har sex. "Å jeg vil pule deg i fitta,di hore" osv. Han vet at det er turnoff for meg,jeg liker mye bedre samme ordbruk som TS. Men han blir avtent hvis ikke jeg svarer han igjen dirty, da mister han nærmest interessen og synes sexen blir kjedelig. Så jeg føler jeg må spille et skuespill og en rolle jeg ikke liker.

Så si ifra før det går så langt - det er en ond sirkel...

Anonymous poster hash: 7605d...521
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke kommet flere slike meldinger på en stund, men hvis det gjør så kommer jeg nok til å hinte hva jeg liker ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver jo også meldinger til ham om at jeg gjerne vil ha repetisjon, ønsker å elske i timesvis osv, men jeg skriver ikke skitne sms på samme måte. Han bruker ord som å pule deg i fitta di osv.

Du ønsker å elske og han ønsker å knulle.

Lurer på om dere ikke helt ønsker det samme jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo da. Noen ganger vil vi elske og andre ganger rå sex, men jeg liker det ikke når det blir vulgære meldinger. Noen tenner på det, men ikke jeg. Syns det blir litt "bryggesjauer".

TS.

Skrevet

Jo da. Noen ganger vil vi elske og andre ganger rå sex, men jeg liker det ikke når det blir vulgære meldinger. Noen tenner på det, men ikke jeg. Syns det blir litt "bryggesjauer".

TS.

Men da er det du som har fordommer. Det der har med seksuell tenning å gjøre, og ikke sosial status, utdanning eller yrke. Så det beste er å si ifra at du ikke liker det, men ikke dømme han fordi dere ikke er kompatible når det kommer til griseprat.

AnonymBruker
Skrevet

Men da er det du som har fordommer. Det der har med seksuell tenning å gjøre, og ikke sosial status, utdanning eller yrke. Så det beste er å si ifra at du ikke liker det, men ikke dømme han fordi dere ikke er kompatible når det kommer til griseprat.

Så var vel egentlig spørsmålet mitt i utgangspunktet hvordan jeg skulle formidle dette uten å såre, ikke om hans sosiale status, utdanning eller yrke. Er bare noe med at jeg forventer at han er like sofistikert i meldingene sine som han er irl. Dette løser seg. Jeg har fått råd og takker for det :)

• Liker 1
Skrevet

Så var vel egentlig spørsmålet mitt i utgangspunktet hvordan jeg skulle formidle dette uten å såre, ikke om hans sosiale status, utdanning eller yrke. Er bare noe med at jeg forventer at han er like sofistikert i meldingene sine som han er irl. Dette løser seg. Jeg har fått råd og takker for det :)

Det virker som du trodde i åpningsinnlegget i hvert fall, at det bare er neandertalertyper ala bryggesjauer som prater sånn, og da er det jo greit å påpeke at sånn er det ikke. Selv syns jeg det er veldig spennende at jeg er den eneste som får oppleve den siden av den polerte mannen min, men jeg skjønner jo at ikke alle tenker sånn.

La det i hvertfall ikke skinne gjennom at du tenker nedsettende om mannfolk som griseprater når du forklarer for mannen at det ikke er din cup of tea. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du trodde i åpningsinnlegget i hvert fall, at det bare er neandertalertyper ala bryggesjauer som prater sånn, og da er det jo greit å påpeke at sånn er det ikke. Selv syns jeg det er veldig spennende at jeg er den eneste som får oppleve den siden av den polerte mannen min, men jeg skjønner jo at ikke alle tenker sånn.

La det i hvertfall ikke skinne gjennom at du tenker nedsettende om mannfolk som griseprater når du forklarer for mannen at det ikke er din cup of tea. ;)

He he, skal ta det pent ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump han da, prippe dukke.

Anonymous poster hash: d91ae...852

AnonymBruker
Skrevet

Dump han da, prippe dukke. Anonymous poster hash: d91ae...852

Ja klart, man dumper en fantastisk mann fordi han sender sms som hun ikke foretrekker! Hi hi, typisk KG svar ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jo det gjør de nok, høres ikke ut som om det er selve praktiseringen som er problemet ;).

Det er tydeligvis bare kinkytalken og hvilke ord som tenner/ avtenner som er det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...