Gå til innhold

Vulgære meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får fra tid til annen vulgære meldinger fra han jeg dater. Han pakker ikke akkurat inn ordene for å si det slik. Jeg syns det begynner å bli litt turn off. Hvordan si det uten at han blir fornærmet eller såret? Har prøvd å le det bort eller å si at jøye meg det var veldig rett på sak osv, men han bare svarer flåsete tilbake at han er ung og kåt.. Mannen er godt voksen....

Anonymous poster hash: ac66b...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med vulgære meldinger... Altså har du noen eksempler?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får fra tid til annen vulgære meldinger fra han jeg dater. Han pakker ikke akkurat inn ordene for å si det slik. Jeg syns det begynner å bli litt turn off. Hvordan si det uten at han blir fornærmet eller såret? Har prøvd å le det bort eller å si at jøye meg det var veldig rett på sak osv, men han bare svarer flåsete tilbake at han er ung og kåt.. Mannen er godt voksen....

Virker som han har sterk sexuell interesse for deg i hvertfal-SMIL og vær glad....

Er verre å være kåt og lengselfull-og oppleve liten interesse fra den andre,enn å ha en mann-som faktisk digger deg : )

Ta det som et kompliment.Han er virkelig vill etter deg.Kan det bli bedre???

PS!Han har aldri vært opptatt av " frimerke-samlingen din " er jo deg-kroppen din han vil ha...

Smil å vær glad.....

Min har ereksjonsproblemer og virker lite interesert.100 ganger verre situasjon spør du meg...

Anonymous poster hash: 17020...b7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med vulgære meldinger... Altså har du noen eksempler?

Det er ordbruk som jeg ikke syns egner seg på trykk. Jeg skjønner at man er ulike og har ulike preferanser, men syns det blir litt "bryggesjauer". Er ikke fisefin eller noe altså, men...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ordbruk som jeg ikke syns egner seg på trykk. Jeg skjønner at man er ulike og har ulike preferanser, men syns det blir litt "bryggesjauer". Er ikke fisefin eller noe altså, men...

Gi bare eksmpel, det går fint, så forstår vi bedre situasjonen. Vi vet jo at de ikke kommer fra ditt hode.

Anonymous poster hash: edd33...248

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker som han har sterk sexuell interesse for deg i hvertfal-SMIL og vær glad....Er verre å være kåt og lengselfull-og oppleve liten interesse fra den andre,enn å ha en mann-som faktisk digger deg : )Ta det som et kompliment.Han er virkelig vill etter deg.Kan det bli bedre???PS!Han har aldri vært opptatt av " frimerke-samlingen din " er jo deg-kroppen din han vil ha...Smil å vær glad.....Min har ereksjonsproblemer og virker lite interesert.100 ganger verre situasjon spør du meg... Anonymous poster hash: 17020...b7d

He he, ja jeg ser den :) Har også hatt en med redusert sexlyst og kjenner til det. Supert at han her er lysten, men skulle gjerne sett litt mildere meldinger bare. Det blir liksom litt ekkelt og skittent når det egentlig er så fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi bare eksmpel, det går fint, så forstår vi bedre situasjonen. Vi vet jo at de ikke kommer fra ditt hode. Anonymous poster hash: edd33...248

Trenger bare et råd eller to på hva jeg kan si for å dempe dette jeg ;) Situasjonen skulle ikke være så fremmed for deg. At man ønsker at man kan være litt mindre vulgær?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor skal du ta hensyn til om han blir fornærmet eller såret? Han synes det er helt greit å sende vulgære meldinger til deg. Da må han tåle hva du synes om dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger bare et råd eller to på hva jeg kan si for å dempe dette jeg ;) Situasjonen skulle ikke være så fremmed for deg. At man ønsker at man kan være litt mindre vulgær?

Sier han at han vil elske med deg og slikt? Hvis du ikke er interessert i slik kontakt med han må du si det rett ut.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, vi har allerede hatt sex og det var supert. Jeg skriver jo også meldinger til ham om at jeg gjerne vil ha repetisjon, ønsker å elske i timesvis osv, men jeg skriver ikke skitne sms på samme måte. Han bruker ord som å pule deg i fitta di osv. Ikke noe særegent i det, men jeg liker det ikke!! Er så lite sensuelt bare. Forventer litt mer av en voksen mann. Jeg syns bare slik ordbruk er lite sjarmerende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, vi har allerede hatt sex og det var supert. Jeg skriver jo også meldinger til ham om at jeg gjerne vil ha repetisjon, ønsker å elske i timesvis osv, men jeg skriver ikke skitne sms på samme måte. Han bruker ord som å pule deg i fitta di osv. Ikke noe særegent i det, men jeg liker det ikke!! Er så lite sensuelt bare. Forventer litt mer av en voksen mann. Jeg syns bare slik ordbruk er lite sjarmerende.

Syns også den der ordbruken var lite sjarmerende...

Men er bare å le av han.Han vet ikke hvor dum han høres ut : )Er en grunn til at kvinner syns inteligente menn er sexy...de sier nemlig ikke sånt rett ut.Vil pule deg fitta ....de klarer å styre seg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du liker meningen i meldingene, men at du ikke er så glad i akkurat de ordene han bruker.

Anonymous poster hash: 80500...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns også den der ordbruken var lite sjarmerende...

Men er bare å le av han.Han vet ikke hvor dum han høres ut : )Er en grunn til at kvinner syns inteligente menn er sexy...de sier nemlig ikke sånt rett ut.Vil pule deg fitta ....de klarer å styre seg...

Grunnen til at du syns han er turnoff...er jo forde han oppfører seg dumt....

Hvem tenner på åpenbart "dumme menn" ???

AnonymBruker
Skrevet

En mann ville elsket at en kvinne så til han at hun ville at han skal "stappe kuken i fitta hennes". For en mann er ikke det å "elske i timesvis" noe spennende. Det er synd at vi ikke er kompatible. Hva med at du er litt vulgær for han, og han er litt sensuell for deg? Bare skriv at du vil at han skal "ta deg hardt som om du var en skitten hore", det vil gjøre han glad, kanskje lykkelig til og med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann ville elsket at en kvinne så til han at hun ville at han skal "stappe kuken i fitta hennes". For en mann er ikke det å "elske i timesvis" noe spennende. Det er synd at vi ikke er kompatible. Hva med at du er litt vulgær for han, og han er litt sensuell for deg? Bare skriv at du vil at han skal "ta deg hardt som om du var en skitten hore", det vil gjøre han glad, kanskje lykkelig til og med. Anonymous poster hash: edd33...248

Ikke jeg. Jeg syns ikke jenter skal ha stygge ord i den pene munnen sin.

Anonymous poster hash: 2ec26...260

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg. Jeg syns ikke jenter skal ha stygge ord i den pene munnen sin.Anonymous poster hash: 2ec26...260

Nei, dette syns jeg ikke noe om. Jeg kan nok fint bruke andre ord enn å elske, men slikt fjasespråk gidder jeg ikke! Han er ellers en oppegående og delikat mann. Er kun på sms han er slik.

AnonymBruker
Skrevet

En mann ville elsket at en kvinne så til han at hun ville at han skal "stappe kuken i fitta hennes". For en mann er ikke det å "elske i timesvis" noe spennende. Det er synd at vi ikke er kompatible. Hva med at du er litt vulgær for han, og han er litt sensuell for deg? Bare skriv at du vil at han skal "ta deg hardt som om du var en skitten hore", det vil gjøre han glad, kanskje lykkelig til og med. Anonymous poster hash: edd33...248

Dette skulle vært lagt til under mitt innlegg i #16. Dette er lavmål for meg... Han trenger ikke være sensuell. Bare mindre vulgær.

AnonymBruker
Skrevet

Virker som han har sterk sexuell interesse for deg i hvertfal-SMIL og vær glad....

Er verre å være kåt og lengselfull-og oppleve liten interesse fra den andre,enn å ha en mann-som faktisk digger deg : )

Ta det som et kompliment.Han er virkelig vill etter deg.Kan det bli bedre???

PS!Han har aldri vært opptatt av " frimerke-samlingen din " er jo deg-kroppen din han vil ha...

Smil å vær glad.....

Min har ereksjonsproblemer og virker lite interesert.100 ganger verre situasjon spør du meg...

Berikende - ord - og masse fine - skriveleifer

Mvh - tante Olga

Anonymous poster hash: 1bd99...93d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann ville elsket at en kvinne så til han at hun ville at han skal "stappe kuken i fitta hennes". For en mann er ikke det å "elske i timesvis" noe spennende. Det er synd at vi ikke er kompatible. Hva med at du er litt vulgær for han, og han er litt sensuell for deg? Bare skriv at du vil at han skal "ta deg hardt som om du var en skitten hore", det vil gjøre han glad, kanskje lykkelig til og med.

Hæ...dette skjøte jeg lite av.

Og hva mener du med hun litt vulgær for ham og han litt sensuell for henne?

AnonymBruker
Skrevet

Hæ...dette skjøte jeg lite av.

Og hva mener du med hun litt vulgær for ham og han litt sensuell for henne?

Sorry, overså et ord der ;). Ja, enig i det. Hvis han demper seg litt og hun strekker seg litt, så kan det sikkert bli bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...