Gå til innhold

LineG's dagbok om livet og vektnedgang


LineG

Anbefalte innlegg

Hei! Mitt navn er som i nicket, Line og jeg er ei jente på 22 år som har strevet utrolig lenge med vekten min. Tidligere i juni fikk jeg et slags breakdown, hvor vekta hadde toppet seg på 108, noe jeg aldri har veid før.

Jeg har og vært deprimert det siste året, sliti utrolig mye med selvtiliten, noe jeg fremdeles gjør. Jeg har store planer om at dette halvåret skal bli mitt halvår. Jeg skal jobbe med meg selv, jobbe med kosthold og starte å trene. Jeg skal ta meg selv i nakkeskinnet og få livet på rett kjør igjen! Jeg skal ta opp fag, slik at jeg får bachelorutdanninge min i boks!

Med god hjelp fra familie så jeg valgte å ta en operasjon privat hos Volvat. Det er nå gått 8 dager siden operasjonen og jeg har nå kommet meg ned på 100 tallet :) 100,6 for å være mer presist!

I denne dagboken har jeg tenkte til å skrive om vektnedgange, om mine tanker og følelser. Kommer også til å legge ut oppskrifter :)

Ellers for å presentere meg selv litt mer, så kan jeg si at jeg er utrolig glad i dyr, spesiellt katter. Har min kattediva,

som jeg elsker over alt på jord! Bor med min samboer og sammen så er vi fosterhjem katter for dyrebeskyttelsen. Jeg elsker å være med hester og min store drøm er å anskaffe egen hest om noen år. Forløbig så rir jeg på et lokalt ridesenter med noen hærlige islandshester!

-Line-

post-66009-0-73660100-1405083484_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Du har så flott innstilling til dette "prosjektet" så dette går nok veien for deg :) Er selv i gang med slanking for tiden, det kan være helt forjævlig og vanskelig men den følelsen når man kommer nærmere målet sitt er verdt alt. Stå på til suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...