Gå til innhold

kjent sak at gutter/menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før tenkte jeg mye på det, ble tent av det. Nå kan jeg snakke om det som om det var en diskusjon om skilpadda til naboen, føler ingenting, men det er jo interessant forde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ser jo du på slutt resultatet da at det er noe ala det samme ang tanken på sex.

"Det vil si at mennene i gjennomsnitt tenkte på sex cirka 32 ganger, mot kvinnenes tall som havnet på cirka 30."

Der ble linken oppdatert ja.

Jeg trur ikke den undersøkelsen er særlig reell. De fikk jo et telleapparat for så å skulle telle gangene de tenkte på sex, så det telleapparatet er nok en stort hinder her. Man peller seg ikke i nesa når man vet at folk ser på deg, og man oppfører seg generelt annerledes under forskjellige omstendigheter, og telleapparatet er en omstendighet som man tenker over.

Skrevet

Der ble linken oppdatert ja.

Jeg trur ikke den undersøkelsen er særlig reell. De fikk jo et telleapparat for så å skulle telle gangene de tenkte på sex, så det telleapparatet er nok en stort hinder her. Man peller seg ikke i nesa når man vet at folk ser på deg, og man oppfører seg generelt annerledes under forskjellige omstendigheter, og telleapparatet er en omstendighet som man tenker over.

Hallo, jeg gir meg ikke! Jeg som kvinne kan fint innrømme at jeg rimelig ofte tenker på sex. Å det vet jeg at de fleste kvinnfolkene i min omgangskrets også gjør. Men, vi snakker ikke høyt om det, slik som dere gjør.

Du vet hva de sier. Sier man det ofte og høyt nok, så er det jo sant. Slik har den myten oppstått, herlighet var jo tabu for kvinner å ha sex og snakke om det for ikke så lenge siden, dere har sikkert sittet siden steinalderen å gneldra om det :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hallo, jeg gir meg ikke!

Hehe, bra det! ;)

Jeg som kvinne kan fint innrømme at jeg rimelig ofte tenker på sex. Å det vet jeg at de fleste kvinnfolkene i min omgangskrets også gjør. Men, vi snakker ikke høyt om det, slik som dere gjør.

Du vet hva de sier. Sier man det ofte og høyt nok, så er det jo sant. Slik har den myten oppstått, herlighet var jo tabu for kvinner å ha sex og snakke om det for ikke så lenge siden, dere har sikkert sittet siden steinalderen å gneldra om det :P

Ja jeg nekter jo ikke på at kvinner ofte tenker på sex - og bra er det, men spørsmålet er jo hvem av oss som tenker mest på sex. Og logisk sett så trur jeg menn er bygget opp med trangen i å tenke på sex oftere enn kvinner. Det er tross alt vi fra naturens side som skal jakte på dere, og ikke omvendt.
Og dette vises også overalt rundt oss.
Menn har litt mer å se på som kan vekke seksuelle tanker i tide og utide. Se på media, se på klærne dere kvinner har på dere ute på en vanlig handledag i byen. Topper som viser litt kløft eller "side-boob". Bukser som ikke skjuler så veldig mye av former her og der. Høye sko som fremhever rumpa og en svai i ryggen, sminke som fremhever fyldige lepper osv. Mange av plaggene som kvinner har tilgang til handler jo rett og slett om å fremheve kroppene deres, mens menn kun har muligheten i å gå i litt trange t-skjorter der armene vises litt. Så hva er grunnen til dette? Jo jeg mener det er det samme som jeg sa tidligere her. Vi skal jakte, og dere skal ta imot. Og dere forbedrer sjansene deres ved å fremheve dere litt ved å ha på seksuealisert klær og sminke. ;)
Endret av Timza
Gjest HarryDotter
Skrevet

De fleste av oss tenker mye på sex. Jeg tror det er den harde sannheten :)

Problemet er vel at mange sitter med et teppe av "skyldfølelse" over seg pga av det. Hvorfor det er sånn aner jeg virkelig ikke. Det er da noe alle har et behov for. Det gjør at kroppen skiller ut "lykkestoffer". Det lindrer smerte....det gir oss bedre selvtillit. Det gir glede....ja er det noe negativt med det overhode?

Syntes det er veldig bra og sunt at folk, både menn og kvinner tenker mye på det.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, bra det! ;)

Ja jeg nekter jo ikke på at kvinner ofte tenker på sex - og bra er det, men spørsmålet er jo hvem av oss som tenker mest på sex. Og logisk sett så trur jeg menn er bygget opp med trangen i å tenke på sex oftere enn kvinner. Det er tross alt vi fra naturens side som skal jakte på dere, og ikke omvendt.
Og dette vises også overalt rundt oss.
Menn har litt mer å se på som kan vekke seksuelle tanker i tide og utide. Se på media, se på klærne dere kvinner har på dere ute på en vanlig handledag i byen. Topper som viser litt kløft eller "side-boob". Bukser som ikke skjuler så veldig mye av former her og der. Høye sko som fremhever rumpa og en svai i ryggen, sminke som fremhever fyldige lepper osv. Mange av plaggene som kvinner har tilgang til handler jo rett og slett om å fremheve kroppene deres, mens menn kun har muligheten i å gå i litt trange t-skjorter der armene vises litt. Så hva er grunnen til dette? Jo jeg mener det er det samme som jeg sa tidligere her. Vi skal jakte, og dere skal ta imot. ;)

Men så har vi begynt å jakte også da.. Oh have the time changed. Dere kan gå i bar overkropp :P Vi jakter vi også nå, vi er blitt nesten selvstendige.

Skrevet (endret)

Men så har vi begynt å jakte også da.. Oh have the time changed. Dere kan gå i bar overkropp :P Vi jakter vi også nå, vi er blitt nesten selvstendige.

Ja, men dere er på langt nær der ennå at det er likestilt. ;)

Prøv selv. Legg ut noen bilder av deg selv på et datingsamfunn, og lag enda en profil der du bruker noen bilder av en mann fra google.com, og se responsen hos begge profilene.

Ikke juks heller! Du må jo bruke omtrent like bilder, og av en mann som ser nogenlunde ut som deg i "penhetsskalaen". ^^

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Tenker på sex bare en gang om dagen: HELE dagen.

Anonymous poster hash: 6c9ea...688
Skrevet

Ja, men dere er på langt nær der ennå at det er likestilt. ;)

Nåja, er jo mange kvinnfolk som tar på seg "mannsrollen" å frir også nå.. Hadde dere kunne fødet barn, så ja da hadde vi vært ganske så likestilt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nåja, er jo mange kvinnfolk som tar på seg "mannsrollen" å frir også nå.. Hadde dere kunne fødet barn, så ja da hadde vi vært ganske så likestilt.

Jeg editerte den andre posten om et eksperiment som du kan teste slik at du virkelig ser hvor skeivt dette er angående initiativ og "jaktingen". ;)

Dere må nok gire opp en mengde hakk for å være likestilt der, også angående frieri. ^^

Endret av Timza
Skrevet

Jeg editerte den andre posten om et eksperiment som du kan teste slik at du virkelig ser hvor skeivt dette er angående initiativ og "jaktingen". ;)

Dere må nok gire opp en mengde hakk for å være likestilt der, også angående frieri. ^^

Ikke faen om jeg lager noe profil på en datingside! Det kommer forhåpentligvis aldri til å skje.

Men hallo, jeg har sett veldig mange mindre pene kvinnfolk være sammen med skam hotte menn, og andre veien rundt.

Skrevet

Ikke faen om jeg lager noe profil på en datingside! Det kommer forhåpentligvis aldri til å skje.

Men hallo, jeg har sett veldig mange mindre pene kvinnfolk være sammen med skam hotte menn, og andre veien rundt.

Formålet er jo ikke at du skal være på en datingside for å date, det er jo for å gjøre et vitenskapelig eksperiment. ;)

Ja, men det betyr jo ingenting det da angående hvem som tenker på sex mest, og hvem som tar initiativ mest. Det er jo ikke en sikker sak at den styggeste alltid tar initiativ i et parforhold,

Skrevet

Formålet er jo ikke at du skal være på en datingside for å date, det er jo for å gjøre et vitenskapelig eksperiment. ;)

Ja, men det betyr jo ingenting det da angående hvem som tenker på sex mest, og hvem som tar initiativ mest. Det er jo ikke en sikker sak at den styggeste alltid tar initiativ i et parforhold,

Jeg poster ikke mitt bilde på en datingsside. Ain't gonna happen.

Men jeg tror det er veldig individuelt, for både menn og kvinner om hvem som tenker mest og tar mest initiativ.

Skrevet

Jeg poster ikke mitt bilde på en datingsside. Ain't gonna happen.

Men jeg tror det er veldig individuelt, for både menn og kvinner om hvem som tenker mest og tar mest initiativ.

Bare bruk random bilder fra google.com da av begge kjønn. Problem solved.

Ja, er enig at det er individuelt, men hvis vi snakker om menn vs kvinner, så tenker menn mest på sex i gjennomsnitt trur jeg. ;)

Skrevet

Bare bruk random bilder fra google.com da av begge kjønn. Problem solved.

Ja, er enig at det er individuelt, men hvis vi snakker om menn vs kvinner, så tenker menn mest på sex i gjennomsnitt trur jeg. ;)

Gå å tro i kirken, mann! :P

Godt mulig at menn tenkte mest på det før, sånn gjennomsnittlig.. Ja ok, kanskje har dere 1-5% mer i forhold til oss, men det er neppe mer enn det.

Skrevet

Gå å tro i kirken, mann! :P

Godt mulig at menn tenkte mest på det før, sånn gjennomsnittlig.. Ja ok, kanskje har dere 1-5% mer i forhold til oss, men det er neppe mer enn det.

Jeg har jo forklart min tro med biologi tilogmed! ;)

1-5% er fremdeles nok til at jeg sier meg fornøyd. ^^

Skrevet

Jeg har jo forklart min tro med biologi tilogmed! ;)

1-5% er fremdeles nok til at jeg sier meg fornøyd. ^^

Åh, du er hard å forhandle med.

Skrevet

Åh, du er hard å forhandle med.

Tar det som et kompliment.

Har kun blitt lurt én gang, og det var i utlandet med en solhatt (var blitt solbrent) til rundt 25 kr - ned fra rundt 60. hehe.. Rett etterpå var det en lokal fyr som kjøpte samme hatten for ca 15 kr. :(

Skrevet

Tar det som et kompliment.

Har kun blitt lurt én gang, og det var i utlandet med en solhatt (var blitt solbrent) til rundt 25 kr - ned fra rundt 60. hehe.. Rett etterpå var det en lokal fyr som kjøpte samme hatten for ca 15 kr. :(

Yeah that happens. Får takke meg med at folk tror jeg er "en av deres" når jeg reiser til utlandet så jeg ikke får turist priser :laugh: Vel, for det meste.

Skrevet

Hvorfor er det egentlig så vanskelig å akseptere for enkelte at kvinner er like seksuelle vesener som menn?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...