siwhel Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Ja det er jo en kjent sak at gutter/menn tenker ofte på sex. Men er det egentlig noe forskjell på oss jenter/kvinner. Kan svare for meg selv. Det går i bølgedaler men ja jeg tenker kanskje på sex mer enn hva mine venninner gjør i følge dem. Siw
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tror de fleste jenter tenker like mye på sex som de fleste gutter. Anonymous poster hash: d6fd2...d2e 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Usikker. Jeg synes jeg tenker på sex veldig, veldig mye, på lik linje med de fleste menn. Kanskje litt for mye. Men utifra hvor mange kvinner som ikke onanerer og/eller har sex med typen eller ektemannen sin så har jeg vanskelig for å tro at det gjelder alle. Virker på meg som de fleste kvinner tenker langt mindre på det. Anonymous poster hash: 78f6a...270
siwhel Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2014 De fleste onanerer vel? Oi da er jeg i såfall en av de få. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 De fleste onanerer vel? Oi da er jeg i såfall en av de få. De fleste kanskje. Jeg vet ikke. Jeg trodde alle, men har lest flere eksempler her inne på kvinner som ikke har behov/liker det. Mange merker et press på å fremstå mer seksuelle enn de er, så er nok noen som lyver. Anonymous poster hash: 78f6a...270
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 De fleste kanskje. Jeg vet ikke. Jeg trodde alle, men har lest flere eksempler her inne på kvinner som ikke har behov/liker det. Mange merker et press på å fremstå mer seksuelle enn de er, så er nok noen som lyver. Anonymous poster hash: 78f6a...270 Hva mener du med det? Hva slags press? Anonymous poster hash: d6fd2...d2e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tenker ofte på sex, men jeg onanerer ikke. Anonymous poster hash: bc60d...11a 1
siwhel Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2014 Trist at de fleste velger å anonymisere seg her. Er dette et tabu område
Frk.K Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Nei, men det er privat! Dessuten "bevist" flere ganger at verken kvinnfolk eller mannfolk tenker "mest" på sex, men at når det kommer til stykke, så tenker de så og si like mye på det. Men noen tør å innrømme det, andre ikke. 2
siwhel Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2014 Helt klart normal aktivitet. Men ja jeg er ikke flau over mine handlinger.. Det gir meg noe.
Timza Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Er det ikke bare naturlig biologisk sett at menn tenker mer på sex enn kvinner?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Noen som vet hvor ofte folk i gjennomsnitt tenker på sex, egentlig? Og da mener jeg ikke den myten med at menn tenker pås ex hvert syvende sekund eller noe, det er selvsagt bare vås og like oppdiktet som at vi bare bruker 10 % av hjernen, men om det er noen som vet hva det egentlige tallet er. Nå er det selvsagt vanskelig å definere det å "tenke på sex", men likevel. Anonymous poster hash: c8466...d9d
Frk.K Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Er det ikke bare naturlig biologisk sett at menn tenker mer på sex enn kvinner? Nei. Dere snakker bare høyere om det enn vi gjør, så det er bare antatt at det er slikt. Edit: http://www.side2.no/underholdning/jeg-tenker-jo-pa-sex-hele-tiden/8461640.html Endret 11. juli 2014 av Frk.K 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Er det ikke bare naturlig biologisk sett at menn tenker mer på sex enn kvinner? Er det det? Tror ikke jeg. Anonymous poster hash: d6fd2...d2e 1
Timza Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Nei. Dere snakker bare høyere om det enn vi gjør, så det er bare antatt at det er slikt. Edit: http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article243294.ece Står ingenting i den linken rundt tanken om sex. Lyst og det å tenke på sex er da ikke likestilt. Det med at menn tenker på sex hvert 7 sekund er da uansett bare en myte, dessuten har det jo ingenting å si når man ikke vet hvor ofte ei kvinne tenker på sex uansett. Men som sagt, så vil jeg jo tru at det biologisk sett er naturlig at menn tenker mer på sex enn kvinner. Historisk sett så har vi da kun ønsket om å spre genene, mens kvinner er mer nøye på det ettersom det også er viktig at genene som blir tatt frem er gode. Med andre ord har vi potensielle sex-partnere overalt i alle vi ser omtrent, mens dere ser litt lengre enn kun det ytre. Men det kan jo hende at dere også dømmer personer dere ser på med sex som et utgangspunkt og at dere dermed da tenker på sex like ofte som vi gjør. ^^
Timza Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Er det det? Tror ikke jeg. Anonymous poster hash: d6fd2...d2e Blir kanskje ikke riktig å sammenligne samkvem med det å tenke på sex, men se på naturen. Menn går rundt og knuller og forlater moren som regel, mens moren blir igjen med ansvaret om ungen. Altså er det mannen som jakter, og kvinnen som sier "ja". Dermed har hun ikke det samme behovet for å tenke sex, ettersom den automatisk kommer naturlig gjennom mannens jakt etter det.
Frk.K Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Står ingenting i den linken rundt tanken om sex. Lyst og det å tenke på sex er da ikke likestilt. Det med at menn tenker på sex hvert 7 sekund er da uansett bare en myte, dessuten har det jo ingenting å si når man ikke vet hvor ofte ei kvinne tenker på sex uansett. Men som sagt, så vil jeg jo tru at det biologisk sett er naturlig at menn tenker mer på sex enn kvinner. Historisk sett så har vi da kun ønsket om å spre genene, mens kvinner er mer nøye på det ettersom det også er viktig at genene som blir tatt frem er gode. Med andre ord har vi potensielle sex-partnere overalt i alle vi ser omtrent, mens dere ser litt lengre enn kun det ytre. Men det kan jo hende at dere også dømmer personer dere ser på med sex som et utgangspunkt og at dere dermed da tenker på sex like ofte som vi gjør. ^^ Jeg endret linken xD Edit: Here you go again; http://www.side2.no/underholdning/jeg-tenker-jo-pa-sex-hele-tiden/8461640.html Endret 11. juli 2014 av Frk.K
Timza Skrevet 11. juli 2014 #18 Skrevet 11. juli 2014 Jeg endret linken xD Linken er fremdeles den samme.
Frk.K Skrevet 11. juli 2014 #19 Skrevet 11. juli 2014 Linken er fremdeles den samme. Da ser jo du på slutt resultatet da at det er noe ala det samme ang tanken på sex. "Det vil si at mennene i gjennomsnitt tenkte på sex cirka 32 ganger, mot kvinnenes tall som havnet på cirka 30."
siwhel Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #20 Skrevet 11. juli 2014 Vi er nok ganske så like. Finnes de menn som ikke tenker der. Og menn som er motsatt. Samt kvinner i samme båt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå