Gå til innhold

Takk for "komplimentet" liksom? Datingside

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo mye som ikke funker som blir en industri, f.eks religion.

Anonymous poster hash: 41164...404

Hehe, mener du at formidlingen av religion har vært dårlig opp igjennom tiden? ;)

Trur du hadde fått mer vekt i den setningen om du brukte et annet eksempel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tassen10
Skrevet

Alt her i livet går i trender. Håper alle hiver seg på Pua, så selv inngrodde bygdiser lærer seg triksene.

For trender går i pendelbevegelser. Om ett par år svinger det sikkert tilbake, så vi får en periode der ærlighet og høflighet er det som gjelder...

Skrevet

Music%20note.gif I bakvendt land der allt går ann...... Music%20note.gif

Det er vel en slags form for overtydelig beskyttelse av de som er vandt til å få tyn for vekta tenker jeg....De som er slanke har vel "fått nok skryt så det er ikke synd på dere" holdning kanskje?

Er ikke fint å være overvektig... Valker er ikke akkurat et sunnhetstegn :fnise: Helt greit med litt ekstra, men det går grenser...

Enig i den siste der, går liksom ikke an å finne en mellomting, alt blir så innmari dratt ut av proporsjoner :/

AnonymBruker
Skrevet

Var en fyr som tok kontakt med meg som gjorde masse narr av meg, ble fort lei, gla jeg ikke møtte han på ordentlig. Er ca 10 år siden så hva som er populært i dag hadde ikke noe å si for den fjotten.

Anonymous poster hash: d097f...a23

Gjest HarryDotter
Skrevet

Er ikke fint å være overvektig... Valker er ikke akkurat et sunnhetstegn :fnise: Helt greit med litt ekstra, men det går grenser...

Enig i den siste der, går liksom ikke an å finne en mellomting, alt blir så innmari dratt ut av proporsjoner :/

juicedmuscle.com/jmblog/sites/default/files/images/Extreme%2520Obesity%2520Women%2520Swimsuits.jpg

Dette er typiske kropper jeg personlig ikke klarer å tenne seksuellt på.....Er formene så til de grader store, klarer jeg ikke se noe feminint og kvinnelig ved dem lenger og jeg er ikke istand til å tenne...Dette er også helseskadelig, så man burde for sin egen velværes skyld jobbe med saken.

lazypalace.com/img/lifestyle/female-figures/female-figures12.jpg

media.onsugar.com/files/ons1/192/1922398/42_2009/3b8a411c3a0468e8_1012america.jpg

us.123rf.com/400wm/400/400/yannp/yannp1008/yannp100800019/7495397-half-dress-red-hair-chubby-women-standing-in-front-of-a-gaz-fireplace-wearing-a-red-bra-pantie-hoes-.jpg

Disse kroppene derimot syntes jeg er flotte! Her er det kurver og mye vakkert ;)

bossmodelmanagement.co.uk/images/uploads/models/large/1305822761-1.jpg

hourglasswomen.net/famous_hourglass_women/famous_women_images/Elisandra-Tomacheski_bst.jpg

i130.photobucket.com/albums/p262/ozestrange/fasting.jpg

Disse taler vel egentlig for seg tror jeg.....

Gjest Blubberella
Skrevet

Atter en gang klarer folk på KG å snu en debatt til å handle om tjukk vs tynn, hvilke kropper som får mest tyn og hvor grensen for helseskadelig går! :roll:

Fyren var en dust uten sosiale antenner, eventuelt en PUA-wannabe som bommet på målet. Uansett hva man mener om kroppstyper og hva man anser som helseskadelig, skal man ikke slenge med leppa til folk om kroppen deres! Om TS er syltynn, litt tynn eller normalt slank er helt revnende likegyldig. Poenget er fremdeles at denne fyren var en uhøflig idiot som fortjente å bli blokkert.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Atter en gang klarer folk på KG å snu en debatt til å handle om tjukk vs tynn, hvilke kropper som får mest tyn og hvor grensen for helseskadelig går! :roll:

Fyren var en dust uten sosiale antenner, eventuelt en PUA-wannabe som bommet på målet. Uansett hva man mener om kroppstyper og hva man anser som helseskadelig, skal man ikke slenge med leppa til folk om kroppen deres! Om TS er syltynn, litt tynn eller normalt slank er helt revnende likegyldig. Poenget er fremdeles at denne fyren var en uhøflig idiot som fortjente å bli blokkert.

Ja sant som du sier.....sporer lett av for meg nå. Folk som bruker den form for teknikk for å sjekke damer er blåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...