Gå til innhold

Takk for "komplimentet" liksom? Datingside

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det fungerer tydeligvis. Han fikk kontakt og du hr til og med opprettet en tråd om han på et forum. Han har deg der han vil ha deg.

Anonymous poster hash: 0ad1c...0b3

Også klart jeg å plusse deg. Herlig...

Har meg der han vil ha meg ja. Da vet du ikke mye om meg. Jeg lagde tråden fordi jeg synes folk bør få vite hvor utrolig turn off det er. Får rett og slett avsmak. Er han så dum eller tror han virkelig at han får napp på denne måten?

Ts

Anonymous poster hash: efe80...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo blitt en farsott av en grunn. Så ja, det fungerer.

Det skal liksom overraske, og det fungerer kun på pene jenter ettersom de er vant til å kun få komplimenter, så da skal denne fremtredelsen putte hun litt "off the guard" slik at fyren skiller seg ut.

Personlig syns jeg slikt er teit, både de som bruker det, og jentene som faller på alle fire for det.

Det fungerer på en negativ måte, han får ingenting tilbake annet enn ei sint dame, så i bunn og grunn er det sløsing av tid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal liksom overraske, og det fungerer kun på pene jenter ettersom de er vant til å kun få komplimenter, så da skal denne fremtredelsen putte hun litt "off the guard" slik at fyren skiller seg ut.

Personlig syns jeg slikt er teit, både de som bruker det, og jentene som faller på alle fire for det.

Kanskje det. Utrolig teit er det ihvertfall. Jenter som faller for noe sånt ja.. Det er ihvertfall helt merkelig for meg.

Skrevet (endret)

Det fungerer på en negativ måte, han får ingenting tilbake annet enn ei sint dame, så i bunn og grunn er det sløsing av tid.

Nei, det fungerer i resultatet at pikk får tilgang til mus. Det er jo en grunn til at det er blitt en industri av å lære slikt bort.

Dog, jo flere kvinner som lærer om fremgangsmåten jo vanskeligere blir det jo å gjennomføre det.

Som sagt, så er poenget det å gi negativ oppmerksomhet kun for å få foten innenfor døra, men denne oppmerksomheten blir jo bygget opp i ettertid som en selvfølge for at dama skal gi fyren tilgang. Det hadde jo aldri fungert om det eneste han gjør er å gi negative bemerkelser. Dessuten har jo null tiltro til at det fungerer i skriftlig form.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Han: Litt bedre en alle de grisene som skriver til deg, regner med u har ignorert mange av de idag ?

Han:

Om du skal være så kjedelig samtalepartner, kan du finne noen andre! Skjønnhet er vanlig, håpet du hadde litt mer å by på

Meg: Altså, er det noe vi ikke har så er det noe til felles ihvertfall.

Han: Du sier det basert på meget lite bakgrunns informasjon om meg.

Meg: Det du har skrevet til nå sier allerede nok om deg.

Så blokka jeg fyren. Så tips til dere menn; aldri bruk denne metoden. Turn off.

- Ts

• Liker 12
Skrevet

Nei, det fungerer i resultatet at pikk får tilgang til mus. Det er jo en grunn til at det er blitt en industri av å lære slikt bort.

Dog, jo flere kvinner som lærer om fremgangsmåten jo vanskeligere blir det jo å gjennomføre det.

Som sagt, så er poenget det å gi negativ oppmerksomhet kun for å få foten innenfor døra, men denne oppmerksomheten blir jo bygget opp i ettertid som en selvfølge for at dama skal gi fyren tilgang. Det hadde jo aldri fungert om det eneste han gjør er å gi negative bemerkelser. Dessuten har jo null tiltro til at det fungerer i skriftlig form.

Javel, hvis du sier det så. Jeg ble utsatt for det før jeg visste hva det var, jeg ble bare sint og han fikk ikke mus. Jeg klarer ikke helt å fatte at noen i det hele tatt faller for det, er det de samme som faller for psykopater? Hvorfor lyser ikke varsellampene deres når han allerede da prøver å psyke henne ned.

• Liker 1
Skrevet

Javel, hvis du sier det så. Jeg ble utsatt for det før jeg visste hva det var, jeg ble bare sint og han fikk ikke mus. Jeg klarer ikke helt å fatte at noen i det hele tatt faller for det, er det de samme som faller for psykopater? Hvorfor lyser ikke varsellampene deres når han allerede da prøver å psyke henne ned.

Ja det fungerer jo ikke 100% selvsagt. Og det er jo kun en teknikk som visstnok skal fungere på pene, eller ekstremt pene jenter ettersom fremgangsmåten skal "shocke" hun nok til at hun inngår i en samtale. Altså hun responderer ikke med det mer normale "jeg har type", eller "jeg er ikke interessert" når hun får vite at hun er pen, har fin rumpe, pupper osv som hun vell får høre hver gang hun er ute på byen, men at man skal starte med noe som er ukjent kun for å få "foten innenfor" til at samtalen tar sted, og at man dermed har større sjanse.

Så nei, det trenger ikke handle om psykopater. Og det handler jo heller ikke om å psyke jenta ned, selv om det sikkert er menn som totalt har missforstått og fortsetter med de negative kommentarene, men da vil han jo heller ikke lykkes.

Kan endel om det ettersom jeg kjenner en av de som jobber med å lære det bort. Og det fungerer, selv uten at man trenger å nevne noe som er negativt på jenta. Hele poenget er jo å overraske, få oppmerksomheten som man ikke ville fått ved å bruke de mer normale tingene som å vise positivitet til ei jente som vet hun er fin og som er vandt med den positive oppmerksomheten hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en ute på byen en gang som kom bort og hilste på meg,snakket litt og spurte hvor jeg kom fra. Da jeg sa jeg var fra Bergen svarte han ikke før han drakk opp ølet,reiste seg,og i det han skulle gå så han på meg smilte og sa "Jaja. Bergen er en fin by likevel". Deretter ble han borte. Jeg synes det var litt morsomt.

Senere på kvelden dukket han opp igjen,vi ble bedre kjent og innledet etterhvert et forhold.

Det skal sies at jeg var 18 år den gangen,og ganske lite erfaren med sjekking,spill og PUA teknikker.

I dag er jeg nesten dobbelt så gammel og selv om jeg fortsatt hadde sett humoren i en slik kommentar, hadde jeg nok sett på det som en slags taktikk.Regner med det helst er folk med liten eller ingen dating erfaring som faller for sånt tull.

Anonymous poster hash: 7be0f...670

Skrevet

Er innlogget på en datingside og plutselig fikk jeg et brev:

Han:
Jeg ville fjernet det profilbilde om jeg var deg...

Meg:

javell?

Han:

Bare fleiper! hehe

Han:

hadde du bare vært noen kilo større, hadde du vært super fin :)

Øøh altså? Var ikke det skikkelig frekt? Jeg klarte ikke la være å svarte han litt frekt tilbake. Plutselig sier han "Hva gjør du våken nå søta?"

Jævla tulling.

- Jente 26

Anonymous poster hash: 785e3...391

Det beste er å ikke svare. Bare blokkere og glem vedkommende. Det de vil ha er jo oppmerksomhet.

AnonymBruker
Skrevet

Det fungerer tydeligvis. Han fikk kontakt og du hr til og med opprettet en tråd om han på et forum. Han har deg der han vil ha deg.

Anonymous poster hash: 0ad1c...0b3

Og jeg som trodde målet var å få fitte, ikke å bli hengt ut på KG, jaja.

Pua kan kanskje funke noen ganger, men det funker ikke på usikre jenter, og det funker dårlig på nett. Jeg får også sånne i blant, og dersom jeg svarer er det bare for å fortelle dem at dette var en dårlig taktikk, også avslutter jeg samtalen der. Noen ganger er det morsomt å trekke dem, for å se hvor mye tid de er villig til å kaste bort på en dialog som åpenbart ikke fører noe sted, fordi de nekter å innse at taktikken ikke virker.

Anonymous poster hash: 3d4f2...840

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mye som ikke funker som blir en industri, f.eks religion.

Sjekket en video fra en som hevdet han var "Pua-mester", hadde egne kurs han selvsagt tok godt betalt for. Også skryter han av at han har sjekket opp og datet en britisk big brother deltaker! Holdt nesten på å dette av stolen. Kanskje får man noen damer om man bruker PUA, men jeg tror man får FÆRRE enn ved vanlig sjekking. Enkelte tror man er gud bare man får telefonnummeret fra noen jenter, men det er faktisk ikke så vanskelig. Ikke det å få klint med fulle jenter eller få noen med seg hjem heller(å få pene jenter med seg hjem hver gang er selvsagt vanskeligere).

Anonymous poster hash: 41164...404

Skrevet

Pua metoden min er å være meg selv. Ikke følg en dum bok som viser deg hvordan du drar damer, det er dumt når du er edru.

• Liker 1
Skrevet

Æsj, har fått samme kommentaren flere ganger etter jeg gikk ned i vekt etter å ha vært chubby og pløsete. Både av venninner og gutter faktisk.. Skulle nesten trodd de var sjalu..
Gikk ned 15 kg med sunnere kosthold og mye trening, og nå er jeg plutselig for tynn :bond:
55 kg er da fader meg ikke for tynt? :sjokkert:

Unnskyld meg, jeg ser ikke ut som et beinrangel, jeg har pupper og rumpe og resten er slankt og fint.

Alle hyller jo de som er chubby og tjukke for tida, man blir jo sett på som unormal om man er slank.. :dry:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig lite oppegående fyr. Ikke rart han er singel ihvertfall.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hva har skjedd med å bare være hyggelig å gi damene komplimenter for en flott kropp og flott ansikt da?!?

Trodde det var slikt dere likte jeg? :klo: ....Også finnes det altså folk som setter seg ned å lager "regler" og et kynisk spill ut av det å få kontakt med de peneste damene ved å rakke ned på dem?

Hehe.....jeg blir gammel!

xk.gif

tmt.gif

• Liker 1
Skrevet

Ahhhh,jeg ELSKER å møte PUA folk på byen!

De prøver å negge kvinner for å gi kvinnene dårligere selvbilde,spesielt de aller peneste,og det virker jo på de usikre bimboene,men jeg?hehehehe....åh,har ikke gutta blitt negget før så blir de det nå:-P

Gjest HarryDotter
Skrevet

Alle hyller jo de som er chubby og tjukke for tida, man blir jo sett på som unormal om man er slank.. :dry:

Music%20note.gif I bakvendt land der allt går ann...... Music%20note.gif

Det er vel en slags form for overtydelig beskyttelse av de som er vandt til å få tyn for vekta tenker jeg....De som er slanke har vel "fått nok skryt så det er ikke synd på dere" holdning kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Drit i han, han har sikkert bare lest the game og prøvde å negge deg.

Mener du nedlegge..?

Anonymous poster hash: 397e4...333

AnonymBruker
Skrevet

Mener du nedlegge..?

Anonymous poster hash: 397e4...333

Nei. Negge - et slags nyverb som kommer fra negativ

http://no.asf.wikia.com/wiki/Negging

Skrevet

Møtt på noen sånne jeg og. Ignorerer med en gang. Sånt tull gidder jeg ikke bruke tida mi på.

Fikk også: du var jo veldig søt da! Lyst til å tjene 10.000?

Ehhh.., prøvde han å kjøpe sex liksom? Svarte ikke han heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...