Gjest KINDER Skrevet 21. juni 2002 #1 Del Skrevet 21. juni 2002 Har hørt at dette går, men da jeg ikke er 100% sikker på dette, tenkte jeg at jeg skulle førhøre meg med dere. Vil helst unngå å ha mensen i ferien, siden jeg ikke kan bruke tamponger vil det være vanskelig i forhold til banding mm. Er det noen av dere som har prøvd dette og har det noe å si om kroppen en gang ikke får ha "mensenperioden" sin? HADDE VÆRT FINT OM NOEN KUNNE SVART MEG PÅ DETTE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Dette avhenger av hvilke p-piller du bruker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KINDER Skrevet 21. juni 2002 #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg bruker Diane. Tar p-piller i 21 dager og 7 dager uten/"fri". Vet du om jeg kan ta en pause med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2002 #4 Del Skrevet 21. juni 2002 Det skal gå an, men du bør ikke gjøre det for lenge i strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 21. juni 2002 #5 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg, for vi bruker ikke samme p-piller... Men det kan jo hende Jeg bruker Trionetta, der er det forskjellig farge på pillene.. De siste 10 pillene på brettet (før sukkerpillene) er gule.. Når jeg skal utsette mensen min, begynner jeg på nytt brett med gule. Jeg forlenger bare tiden på de gule pillene! Så, når jeg "vil" ha mensen slutter jeg bare og mensen kommer som vanlig! Ring til legen din og hør, så er du helt sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #6 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har prøvd dette og det funker helt fint. Med Diane er det bare å fortstte på nytt brett uten opphold. Den eneste "bivirkninga" er at du kan føle deg litt oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå