Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame?

Det har vel desverre alltid vært slik,at menn har et mer avslappet forhold til utseende og det finnes undersøkelser som viser at menn ofte tror de er mer attraktiv enn den i virkeligheten er:

http://www.side2.no/3720963.html

(Gjelder selvsagt ikke alle ;) men det skinner tydelig igjennom hos enkelte single menn på 35-40+ at de mangler selvinnsikt på dette området.Noen har klokketro på at de kan få en kvalitetsdame med topp utseende uavhengig av hvordan de selv ser ut.Enkelte tror penger eller materielle ting kan kompensere for et dårlig utseende.Dette kan selvsagt stemme dersom vedkommende mann sikter lavt,f.eks.på det utelandske kjøpebrud-markedet der folk gjør hva som helst for penger,men vil man ha en likeverdig oppegående kvinne med utseende øverst på salen funker det ikke.

Synes egentlig det er litt komisk med disse evig single mennene med skyhøye krav og null selvinnsikt. Har flere av dem som fbook-venner og det er god underholdning å lese sytingen deres om hvor vanskelig det er å finne en dame,hver gang de har vært på byen og kommet skuffet hjem.

Anonymous poster hash: f131a...568

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame?

Godt spørsmål. Har du fått svar?

• Liker 1
Skrevet

Bortsett fra at studier da viser at kvinner fortsatt foretrekker relativt velbeholdte menn. Vi velger nok ikke så utradisjonelt som vi liker å tro, andelen barnløse menn bekrefter det, og det ble da funnet sterk korrelasjon mellom hans sosioøkonomiske status og familiestatus.

Anonymous poster hash: dc0d6...cc6

Olav Thon du snakker om?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanskeligere enn å oppsøke miljøer der folk er litt mer opptatt av trening og kosthold, så kan man treffe veltrente folk i mange forskjellige aldre.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Hva med de av oss med vaskebrett? Har ikke fått noen klager så langt, men leste jo en tråd her inne hvor kvinner angivelig foretrakk 'litt' mave fremfor mageruter.

Ellers er det vel heller ikke mange kvinner som fortsatt er 'smoking hot' etter at de har passert 30 for å ikke si 20, men Gud velsigne de kvinnene som fortsatt tar vare på seg selv til tross for at de har passert 30.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med de av oss med vaskebrett? Har ikke fått noen klager så langt, men leste jo en tråd her inne hvor kvinner angivelig foretrakk 'litt' mave fremfor mageruter.

Ellers er det vel heller ikke mange kvinner som fortsatt er 'smoking hot' etter at de har passert 30 for å ikke si 20, men Gud velsigne de kvinnene som fortsatt tar vare på seg selv til tross for at de har passert 30.

Jeg tror du med stor sannsynlighet kan regne med at de kvinnene her inne som foretrekker "bamsegutter" er ganske godt polstret selv også.

Når de selv er overvektige blir en normalbygd - eller enda verre: en veltrent mann bare en spedbygd "strek" ved siden av dem.Derfor ønsker de menn som er enda større enn dem selv,og må selvfølgelig dekke over dette med å hevde at de "liker litt mage". De ville nok valgt en veltrent hunk om de kunne:)

• Liker 2
Skrevet

Trodde 40 åringer gjerne ble treningsnarkomane. Selvsagt ikke alle, men en hel drøss som skal gjøre det bra på sykkelbirken,skibirken, triathlon, byhalvmarathon, osv, osv. Aner ikke om de ønsker en "spretten dame", virker mer som om alt de bryr seg om er å få en god tid på løpene.

Anonymous poster hash: 61515...683

Dette er de som har dame hjemme på langtidsabbonnement, og som flykter fra hjemmet for å få tømme hjernen sin litt, etter at dama har spammet den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du med stor sannsynlighet kan regne med at de kvinnene her inne som foretrekker "bamsegutter" er ganske godt polstret selv også.

Når de selv er overvektige blir en normalbygd - eller enda verre: en veltrent mann bare en spedbygd "strek" ved siden av dem.Derfor ønsker de menn som er enda større enn dem selv,og må selvfølgelig dekke over dette med å hevde at de "liker litt mage". De ville nok valgt en veltrent hunk om de kunne:)

Tull! Jeg er i alle fall slank, og foretrekker bamsegutter.

Anonymous poster hash: e21fa...7db

• Liker 1
Skrevet

:vetikke:

Skrevet

Jeg har aldri etterlyst vaskebrett, men ønsker heller ingen vaskeball.

Og jeg er neppe smokin' hot, men har normal kroppsbygning og er ikke overvektig.

Skrevet

Dere kvinner skjønner det bare ikke. Aldringsprossesen er ulik for menn og kvinner og det kvinner finner attraktivt i menn er noe menn får mer av med årene. PÅ samme måte forfaller det vi ser etter i kvinner i takt med årene. Jeg har passert midten av 20 årene og ser ikke engang på jevngamle jenter lenger, jeg finner demrett og slett ikke attraktive, med unntak av noen få. Se man ned på jenter rundt 18-20 så er det jo et langt bredere spekter av jenter man faktisk kan la seg tiltrekke av. Sånn er det bare. Kvinner har sine gullår tidlig, benytt dem og slutt og klag når dere blir forbigått av nye kvinner i sine gullår

AnonymBruker
Skrevet

Dere kvinner skjønner det bare ikke. Aldringsprossesen er ulik for menn og kvinner og det kvinner finner attraktivt i menn er noe menn får mer av med årene. PÅ samme måte forfaller det vi ser etter i kvinner i takt med årene. Jeg har passert midten av 20 årene og ser ikke engang på jevngamle jenter lenger, jeg finner demrett og slett ikke attraktive, med unntak av noen få. Se man ned på jenter rundt 18-20 så er det jo et langt bredere spekter av jenter man faktisk kan la seg tiltrekke av. Sånn er det bare. Kvinner har sine gullår tidlig, benytt dem og slutt og klag når dere blir forbigått av nye kvinner i sine gullår

Du er jo jente selv? Haha.Bare ute etter å provosere KG-damene på en kjedelig tirsdagskveld Good for you ;)

Gjest Fenrir
Skrevet

Tror nok de som er 20 års alderen nå kommer til å holde seg langt bedre når de når 40-50 års alderen en deres foreldre.

Skrevet (endret)

Har også lagt merke til at det er en stor overvekt av de som er ute å jogger er jenter/kvinner, mens gutta holder seg mest på gymmet. Og de som begir seg ut på utholdenhetstrening er mest syklister.

Skal du ned i vekt nytter det ikke dasse rundt på gymmet å løfte vekter. Du må få hjertet og pusten til å jobbe hardere.

Tror også mange av de mannlige syklistene ikke legger så mye innsats i treningsøkten. De velger den type kardiotrening fordi de får sitte på en fancy sykkel, kan sykle fort (nedoverbakke..). På sykkelen er du mye mer fristet til å slappe av da du tross alt fortsatt triller videre. På en løpeøkt er det ikke så enkelt å snike seg unna. Og du må uansett gå hjem igjen, noe som er mer energikrevende enn å sitte på sykkelen og trille..

Anonymous poster hash: 60676...05d

Vel, jeg gjør begge deler. Jogger (8-12 km pr joggetur) og sykler ute på sommeren, tar treningsøkter på styrkerommet hele året. Og oppvarmingen før en styrkeøkt? 20 min på tredemølla, 12+ km/t, med økende tempo hvert 5. minutt. Man skal da varme opp før selve styrkeøkten. Det er viktig med styrke, for jo mer muskler man har, jo mer forbrenner kroppen.

Her var det mange myter. Styrketrening er noe av det bedre du kan gjøre for å skape grunnlag for bedre forbrenning over tid. Mer muskelmasse/høyere styrke krever mer energi. Nei, du forbrenner som regel ikke like mange kalorier per treningsøkt på en styrkeøkt (ca 150 for en gjennomsnittlig trent mann) mot 400-600 på en lengre løpetur, men det er jo heller ikke poenget. Du kan oppnå en mye større langsiktig effekt når det gjelder forbrenning med en god porsjon styrketrening. Dasse rundt på gymmen anklager bør du nok heller rette mot kvinner - jeg har ikke tall på hvor ofte jeg ser kvinner som tar lengre pauser og skravler enn de trener, mens menn som "dasser rundt på gymmet" oftere trener mer intensivt og tar pause der det er naturlig i forkant av tunge løft. Så nei, skikkelig utført styrketrening vil kunne gi deg drømmekroppen om du ønsker. Kombiner så litt med løping/kardio og du kan bli ganske definert om man samtidig har et ok kosthold.

Skriver under denne. Ser det samme selv, mange kvinnfolk GÅR på tredemølla eller tvinner på den derre "kvinnfolkmaskinen". Gjerne to eller flere, og de kakler og skravler, skulle nesten tro de holdt syklubbmøte. Virker som at de poserer mer enn at de trener, de skal vel kunne si at de har vært på treningssenteret uten egentlig å ha trent (for all del, det er da kvinner som også gjør det de skal der, bare så det er sagt). Tidvis er det forstyrrende, da jeg selv holder strengt fokus på trening. Man er jo på treningssenter for å trene, er man ikke? Noen ganger er det så ille at jeg nesten skulle ønske det ikke var kvinner på styrkerommet, da hadde jeg fått konsentrert meg skikkelig. Selv løper jeg forholdsvis fort, og når jeg er i bedre løpeform og løper f.eks. 30-40 min på mølla må jeg vri opp treningstøyet etterpå. Det sier noe om intensitetsnivået.

Og når vi snakker om sykling: ja, det er nedoverbakker. Men vet du hva? Jeg tråkker så å si konstant, uansett om det er nedover, bortover eller oppover. For det er som regel slik at etter en nedoverbakke kommer en oppoverbakke. Og når jeg tråkker får jeg større fart inn i oppoverbakken enn om jeg ikke gjør det. Dessuten, stopper man å tråkke kan man bli stiv i bena, og det vil man ikke når man eks. sykler 13-milsturer, som jeg har gjort flere ganger. Så de som påstår at man kan "lure" seg unna ved å ta pauser, glem det. Men klart, løping er mer intenst. På den andre siden, en sykkeløkt varer som regel lenger enn en løpeøkt. Jeg bruker ca 5 timer når jeg sykler 135 km, litt under 3 når jeg sykler i overkant av 80 km, kupert terreng. Og som regel sykler jeg rundturer, så det blir i sum like mye oppover som nedover, da start og stopp er på samme sted.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Men hvor attraktiv er du da?

Skrevet

Jeg selv har ingenting imot menn med kulemage, men hører til stadighet fra single menn med pondus på jobb: "Vel, hadde hun ikke vært så feit..."

"Hun når ikke helt opp til min standard!" Greit nok det, men så klager du på at ingen, ingen kvinner vil ha deg.

"Næh, jeg foretrekker sånne fitnessdamer!" Fra mann med mage verdig en høygravid dame.

Anonymous poster hash: fdcea...b10

Jeg hører lignende uttalelser fra kvinner om menn på ukentlig basis, så jeg synes det er feil å få det til å høres ut som at menn er så mye verre enn kvinner.

Skrevet

Dette kan selvsagt stemme dersom vedkommende mann sikter lavt,f.eks.på det utelandske kjøpebrud-markedet der folk gjør hva som helst for penger,men vil man ha en likeverdig oppegående kvinne med utseende øverst på salen funker det ikke.

Bare jeg som reagerer på denne generaliseringen? Dersom en mann ønsker å gifte seg med en kvinne fra "kjøpebrudmarkedet", hvorfor er det slik at vedkommende sikter "lavt"? Finnes det ikke intelligente, vakre og oppegående kvinner som gifter seg av kjærlighet i disse landene? Er det så utenkelig at disse kvinnene har andre verdier og ønsker enn vestlige kvinner?

Skrevet (endret)

Bare jeg som reagerer på denne generaliseringen? Dersom en mann ønsker å gifte seg med en kvinne fra "kjøpebrudmarkedet", hvorfor er det slik at vedkommende sikter "lavt"? Finnes det ikke intelligente, vakre og oppegående kvinner som gifter seg av kjærlighet i disse landene? Er det så utenkelig at disse kvinnene har andre verdier og ønsker enn vestlige kvinner?

Fordi maktbalansen blir så skjev at det vanskelig kan sannsynliggjøres. Hun kommer fra et fattig miljø, han har masse penger i forhold, og hun er avhengig av ham for velstand. For meg høres det der ut som fordekt prostitusjon.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
Skrevet

Fordi maktbalansen blir så skjev at det vanskelig kan sannsynliggjøres. Hun kommer fra et fattig miljø, han har masse penger i forhold, og hun er avhengig av ham for velstand. For meg høres det der ut som fordekt prostitusjon.

Hva vet vel vi om kvinnen er avhengig av han for velstand?

For deg så høres det ut som fordekt prostituasjon ja, men hvem er du til å dømme og snakke nedlatende om disse menneskene? Har de ikke rett på respekten din?

Hva med vestlige kvinner som gifter seg med afrikanske menn?

Gjest Cartman
Skrevet

Fordi et forhold dreier seg om mer enn utseende? Du får ta det som et kompliment at disse mennene liker deg og ikke snakke dritt om dem på et forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...