smilo Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #41 Skrevet 11. juli 2014 Er det ikke forundelig at denne tråden, - full av nedrakking av andre mennesker, befinner seg på singelforumet. - jeg er tøff nok til å mene det er langt fra tilfeldig. Så kan hver og en gå i seg selv og tenke litt på hvorfor i alle dager de er single. Mulig du føler hovedinnlegget som nedrakking, meb det var ikke slik ment. Bare en refleksjon over noe jeg har lagt merke til en stund. Og ja, jeg er singel, så det er nok grunnen til at jeg ser litt mer nøye på de menn som kommer i min vei, men jeg trives god som singel om ikke drømmemannen vil ha meg. 2
jojo66 Skrevet 11. juli 2014 #42 Skrevet 11. juli 2014 Hvorfor må det alltid være slik at det er noe galt med den ene? - det kan være så enklet og så vanskelig at man ikke er på rett sted, fysisk eller elektronisk. Det er en alvorlig mengde såkalte nettsteder jeg ikke ville bli kjent for å være på... og jeg ser ikke bort fra at mange av dem som befinner seg der over tid er ganske så... spesielle... Majoriteten av menn rett over 40 sitter solid fast i etablerte forhold... før de blir noen ganske få år til, og skilsmissene tar dem... De få som da ikke er etablert, de er gjerne ungkarer over tid... kanskje ikke helt uten grunn? Det er ikke alltid slik at det er kvinnen det er noe galt med. Like ofte handler det som sagt om å være på feil sted. Den store feilen i dette tilfellet er visst at menn har litt mage. Men prøv å ytre at en dame har stygg kropp, så får man virkelig høre det.
jojo66 Skrevet 11. juli 2014 #43 Skrevet 11. juli 2014 Hvorvidt de ser min vei er revnende likegyldig. Jeg observerer menn 40+ både på jobb, trening, utendørs, på utesteder mm, og det er ganske likt. Mulig det, men ikke sikkert de ser deg! Kanskje han med magen gjør... men han uten ser etter noe bedre.
Gjest Hvithai Skrevet 11. juli 2014 #44 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jojo66 du virker som en hyggelig kar..... Endret 11. juli 2014 av Hvithai 1
jojo66 Skrevet 11. juli 2014 #45 Skrevet 11. juli 2014 Jojo66 du virker som en hyggelig kar..... Ironi?
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #46 Skrevet 11. juli 2014 OPIgirl, on 10 Jul 2014 - 08:16, said: Fordi de overvurderer utseendet sitt. De tror at bare de har en kuk å vifte med, kan de få hvem de vil. Snakk om å leve i villfarelse. Villfarelsen handler om at en del mennesker tror at kropp er det som er viktigst. Glem et stort hjerte, sjarm, humor, personlige egenskaper, trofasthet, etikk, moral, livserfaring og karakter. En perfekt kropp er tross alt mye viktigere. Snu det litt da. Du spretne dame med den spretne kroppen. Du er nok ikke god nok for veldig mange menn. Puppene dine er ikke rett, heller ikke smilet og rumpen din. Hvorfor er du så innbilsk at du tror du kan finne en bra mann over din klasse ?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #47 Skrevet 11. juli 2014 Skulle man ikke elske hver eneste cm av folk da? Eller gjelder det bare feite damer? Anonymous poster hash: e991d...7f5
smilo Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #48 Skrevet 11. juli 2014 Mulig det, men ikke sikkert de ser deg! Kanskje han med magen gjør... men han uten ser etter noe bedre. Følte du deg truffet siden du er så negativ? 1
jojo66 Skrevet 11. juli 2014 #49 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg er så drittlei kroppsfokus. Folk kommer i alle former og størrelser. Må man påpeke hva man ikke liker? Jeg har vært sammen med både det ene og det andre jeg, hun superdeilige har alltid mye dårlige personlighet enn de som ikke er det, og vips så er hun superdeilige mindre attraktiv. Damer er mye oftere mer overfldiske enn menn synes jeg. Når vi menn forelsker oss, så forelsker vi oss i en person som vi driter i om hun er rik og vellykket eller en fattig vaskehjelp. Vi ser ikke på status på samme måte som dere. Vi gutta er opptatt av jenta, og ikke noe mer enn det. Dere damer overtenker veldig ofre. ..hva kan han tilby, er dette trygt osv osv. Man er sin egens lykkes smed. En arbeidsledig mann jan være wn fantastisk fyr, en mann som er vaskehjelp også. Penger og status bør bety null niks. En rik mann kan være et større rasshøl enn en blakk mann. Omvendt også selvfølgelig. Om dama skulle ha litt mage kunne ikke brydd meg mindre. Jeg synes TS er overfladisk og helt uten verdier. Endret 11. juli 2014 av jojo66 2
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juli 2014 #51 Skrevet 11. juli 2014 Mulig du føler hovedinnlegget som nedrakking, meb det var ikke slik ment. Bare en refleksjon over noe jeg har lagt merke til en stund. Og ja, jeg er singel, så det er nok grunnen til at jeg ser litt mer nøye på de menn som kommer i min vei, men jeg trives god som singel om ikke drømmemannen vil ha meg. Nei absolutt ikke. Jeg har bare merket meg at ulike steder synes samle menn av veldig ulike kategorier, og enkelte steder er det overvekt av enkelte av kategoriene. Så basert på det tenkte jeg vi kanskje av en eller annen grunn gikk i litt ulike miljøer og dermed møtte litt ulike menn.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juli 2014 #52 Skrevet 11. juli 2014 Den store feilen i dette tilfellet er visst at menn har litt mage. Men prøv å ytre at en dame har stygg kropp, så får man virkelig høre det. Jeg tror ikke vi snakker om den lille kosemagen, jeg tror vi snakker om den magen som kan defineres som en vom. Av den typen som du kan sette tallerkenen på. Disse ser jeg uhyre sjelden. Derimot den lille kosemagen ser jeg ganske ofte, men den har aldri plaget meg på noe vis heller da. 1
Cordelia Skrevet 11. juli 2014 #53 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Da foreslår jeg at du leser i herverende tråd hvor en kvinne klager over at hun blir avvist fordi hun er overvektig. Da er det selvsagt bare menn det er noe galt med, ikke henne. Hun må for all del ikke finne på å forandre seg selv eller sine krav fordi dumme menn har preferanser til utseende! Anonymous poster hash: 09d9a...651 Da foreslår jeg at DU AB tar deg en liten tur rundt på forumet. Virkelig! Endret 11. juli 2014 av Cordelia 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #54 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tror ikke vi snakker om den lille kosemagen, jeg tror vi snakker om den magen som kan defineres som en vom. Av den typen som du kan sette tallerkenen på. Disse ser jeg uhyre sjelden. Derimot den lille kosemagen ser jeg ganske ofte, men den har aldri plaget meg på noe vis heller da. Får vel ta en test mot jul. Skal ete meg opp så jeg ser ut som en hardstappet pølse før jul og se om min kjære liker det Anonymous poster hash: dc0d6...cc6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #55 Skrevet 11. juli 2014 Jeg selv har ingenting imot menn med kulemage, men hører til stadighet fra single menn med pondus på jobb: "Vel, hadde hun ikke vært så feit..." "Hun når ikke helt opp til min standard!" Greit nok det, men så klager du på at ingen, ingen kvinner vil ha deg. "Næh, jeg foretrekker sånne fitnessdamer!" Fra mann med mage verdig en høygravid dame. Anonymous poster hash: fdcea...b10 8
Charmander Skrevet 12. juli 2014 #56 Skrevet 12. juli 2014 Jeg observerer stadig at menn gjerne vil ha en ung og spretten dame. Og det er uansett alder. Men jeg ønsker meg en mann 40+ uten kulemage. Det er visst nesten umulig å innfri. Minst 90 % av alle menn jeg ser/møter i den alderen har fått alderstillegget. Hvordan kan disse mennene som ikke passer på sin egen kropp forvente å få en spretten dame? De er virkelighetsfjerne. 4
Gjest Blomsterert Skrevet 12. juli 2014 #57 Skrevet 12. juli 2014 Syns synd på de med dårlig selvtillit som leser denne tråden. Er noe av deg verre jeg har lest. Snakk om overfokusering på det ytre! Hjelpe meg.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #58 Skrevet 12. juli 2014 Det nytter ikke å skylde på utseendefiksering. Dette er et reelt samfunnsproblem. Stadig flere blir overvektige og kulemage-menn i 20-40 års alderen er en del av denne tragiske statistikken. Det samme gjelder de mange unge kvinnene som veier alt for mye. Det nytter ikke å komme med "Jeg er så fornøyd med kroppen min" når du faktisk utsetter deg selv for stor helsefare. Det er ikke sunt eller flott å ha valker og mager i ung alder. Når man er i 50-årene er det ofte uunngåelig med litt mage ja - men når man er i 20-40 årene er det få unnskyldninger. Det er alt for mange unge som ikke forstår konsekvensen av å helle i seg 1 liter Cola og stappe i seg junk nesten daglig. Menn slipper billigere unna presset på utseende enn kvinner og lever derfor i full selvfornektelse når det gjelder eget utseende. Anonymous poster hash: f131a...568 5
Gjest Smileysun Skrevet 6. januar 2015 #59 Skrevet 6. januar 2015 Alle vet at kvinners utseende fader bort når de passer 29 (i beste fall). Hvordan kan jenter i 20-åra kritisere 40 år gamle menn som begynner å få kosepondus når de selv vil oppleve å få hengebuk, flaggermusarmer og halvmeterlange pupper om få år? Menn på 40 år har som regel en solid økonomi, god selvtillit og et mye bedre utseende enn jevnaldrende kvinner, dette gir dem muligheten til å plukke smårips. Snakk for deg selv, er 41 år og kroppen er ikke så ulikt som da jeg var 20!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #60 Skrevet 6. januar 2015 Alle vet at kvinners utseende fader bort når de passer 29 (i beste fall). Hvordan kan jenter i 20-åra kritisere 40 år gamle menn som begynner å få kosepondus når de selv vil oppleve å få hengebuk, flaggermusarmer og halvmeterlange pupper om få år? Menn på 40 år har som regel en solid økonomi, god selvtillit og et mye bedre utseende enn jevnaldrende kvinner, dette gir dem muligheten til å plukke smårips. Hæ? Har du i det hele tatt sett en naken kvinne over tretti? Virker ikke sånn, ut ifra den beskrivelsen der. Høres ut som du snakker om femtiåringer.Anonymous poster hash: e21fa...7db 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå