AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #41 Del Skrevet 12. juli 2014 Synes det er litt synd at idealet alltid skal være å "kle seg tynn". Hvorfor MÅ man se ut som en strek liksom? Det samme tenker jeg. Jeg skjønner jo at dette blir en individuell smakssak, men jeg ser ikke hva som er galt med å f.eks. fremheve at man er lav heller? Ikke misforstå - høye jenter er vakre de også, men selv har jeg aldri hatt problemer med å være lav eller fremheve dette. Jeg er fra Kristiansund og har møtt Hedda flere ganger og hun er så absolutt ikke lubben - ikke kraftig en gang. Hva folk tenker ut i fra bildene er jo en ting og for all del be my guest - men hun er absolutt ikke stor, kraftig eller lubben i virkeligheten. Tvert om så er hun stram, slank med former og ser veldig petite og søt ut. Hun har et veldig søtt ansikt og hun kler kroppen sin veldig godt. Jeg tror faktisk ikke at hun hadde vært like pen hvis hun var høy og smalere, for håret og ansiktet står utrolig godt til den kroppen hun har nå. Anonymous poster hash: 27ec6...f63 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #42 Del Skrevet 12. juli 2014 Slank med former, som noen har sagt: utrolig fin! Meeen jeg synes ikke hun er så flink til å kle figuren sin. Det er vel heller derfor noen sitter igjen med et "lubbent" intrykk, for mye av det hun har på seg er høyst uflatterende. Høye strikkliv på en kort jumpsuit feks, hører til på en med lange bein med lite lår, rumpe og hofter. Hun gjør liksom alltid seg selv kortere, mer "trestubbete" og fyldigere (eks: http://hedda.blogg.no/1403096146_outta_here.html). Man får jo lov til å kle seg i det man selv synes er fint, men akkurat her er ei jeg personlig synes failer ganske på stylingfronten (er ikke alle moter som kler alle figurer, rett og slett). Pluss at bilder gjør at man ser større ut. Hun er størrelse S/kanskje M utfra hvordan hun ser ut i virkeligheten Anonymous poster hash: 1c14c...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 12. juli 2014 #43 Del Skrevet 12. juli 2014 Lubben? Formfull?? Noen kilo ekstra??? Nei, gåtta banen folkens! Hun er jo stram og fit, ingenting ekstra eller unormalt med den kroppen, sunn og flott!!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #44 Del Skrevet 12. juli 2014 Hun er nydelig og har en helt perfekt kropp. At noen kan kalle henne lubben er bare helt... Ubeskrivelig teit! Se nå bare: http://hedda.blogg.no/1366139646_pencil_skirt.html Vakker er hun! Anonymous poster hash: 652fc...d2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thesledge Skrevet 12. juli 2014 #45 Del Skrevet 12. juli 2014 Hun er helt klart slank med former! Synes kroppen hennes er utrolig vakker. Hun kler seg for å fremheve formene sine, og noen ganger mener jeg dette kan få henne til å se litt lubben ut. Men lubben er hun så absolutt ikke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 14. juli 2014 #46 Del Skrevet 14. juli 2014 Hva faen feiler det dere? En helt vanlig, sunn og frisk jente. Får spasmer av slike diskusjoner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 14. juli 2014 #47 Del Skrevet 14. juli 2014 vil kategorisere henne som kraftig, men på en kledelig måte. hun er ikke hva jeg regner som tynn eller slank, men jeg synes fremdeles hun hadde en flott kropp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. juli 2014 #48 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg har sett henne i Trondheim, og hun har en nydelig kropp! Hun er absolutt ei slank jente med fine former. Hvis man sjekker ut salgsbloggen hennes så er nesten alle klærne i str S, med noen unntak str M. Str S og M er ikke lubbent iallfall, hvis noen mener det så bør de ta en virkelighetsjekk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #49 Del Skrevet 16. juli 2014 Ærlig talt.. Dere som mener at hun ikke kan kategoriseres som slank, og sier at hun er lubben - dere kan umulig ha vokst opp med et normalt syn på kropp? Anonymous poster hash: 26ea3...096 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #50 Del Skrevet 19. juli 2014 Hedda har en fantastisk fin kropp. Kroppen hennes er stram og slank MED former. Fine former btw. Former på rett plass dvs på lår og hofter mens magen/midjen er smal og stram. Lubben er hun LAANGT ifra. Hun kan ha på seg trange tettsittende kjoler og se supersmashing ut i dem. For det har jeg nemlig sett Bare å bla i bloggen hennes altså... Jeg er en str. M jente med 36 i bukser og jeg er litt større enn henne. Har dog en annen kroppsfasong også da... Hedda har en pæreformet kropp mens jeg har litt mer timeglass. Dvs har jeg større overkropp enn henne, har også innsvinget midje, men ikke like smalt som hun har. Men jeg ser ikke på meg selv som lubben. Mer heller normalslank. Føler meg normalslank ihvertfall. De som syns Hedda er lubben har bare fått et helt feil inntrykk av hva lubben er. Det er for mange tynne kjendiser som er ute å går, at det kan bli "uvant" å se en "normal" kvinne med fine former i rampelyset. Men når jeg leser kommentarene til Hedda, ser jeg stort sett positive kommentarer om hvor fin hun er osv. Og det er jo bra Anonymous poster hash: 48577...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #51 Del Skrevet 19. juli 2014 Synes det var veldig vanskelig å bedømme ut fra det hun kler seg i…. Anonymous poster hash: 62af3...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 19. juli 2014 #52 Del Skrevet 19. juli 2014 Hun har jo en kjempevakker kroppsfasong! Selv om hun ikke er syltynn (ikke en dum ting), så er hun slank og fast i formen, med vakre kvinnelige former. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 19. juli 2014 #53 Del Skrevet 19. juli 2014 Ærlig talt! Må man se ut som Fotballfrue for å være slank? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #54 Del Skrevet 19. juli 2014 I MINE øyne (nei, dere andre trenger ikke være enige) så lenge man ikke får til the gap er man tjukk. Soz, men sånn er det bare for meg. Anonymous poster hash: 259b8...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 19. juli 2014 #55 Del Skrevet 19. juli 2014 Lavmålet på kg når stadig nye høyder.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann71 Skrevet 19. juli 2014 #56 Del Skrevet 19. juli 2014 En flott slank kvinnekropp med fine former. Hun er IKKE lubben og har IKKE noen kilo for mye! AB'er som sliter med synet er ikke noe å bry seg om 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. juli 2014 #57 Del Skrevet 19. juli 2014 Hun er nydelig syns jeg! Slank med former 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #58 Del Skrevet 19. juli 2014 Slank med former Anonymous poster hash: 259b8...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #59 Del Skrevet 20. juli 2014 Spør fordi jeg har ca samme kroppsfasong som henne, og hører så mye forskjellig. http://hedda.blogg.no/1404560589_my_very_own_tutu.htmlAnonymous poster hash: 61a8b...1ed Hun ser vanlig slank ut. Ikke så pene knær og ingen modell. Merkelige klær?Anonymous poster hash: 3f748...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinor78 Skrevet 20. juli 2014 #60 Del Skrevet 20. juli 2014 Ingen av delene - høyst normal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg