Gå til innhold

Hedda Ingeborvik- formfull eller lubben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun ser "større" ut på bilder enn det hun gjør irl (det gjør de fleste) og ofte fordi hun velger å fremheve hoftene i tettsittende plagg. Så jeg vil kalle henne normalt slank, med litt brede hofter. Fin kropp mao :)



Anonymous poster hash: 1c14c...388
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er normal, men hun velger ikke akkurat klær som passer hennes kroppstype.

Ja det var veldig mye klær som gjorde henne enda kortere og tettere, hun ser langt slankere ut der hvor hun holder seg unna masse ulike lengder på klærne og flate sko.

Men hun kler seg unektelig ganske kult i enkelte outfit-innlegg, og generelt langt mer friskt, kreativt og spennende enn hva fotballfrue gjør :Nikke:

Anonymous poster hash: a88e0...523

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har store bein, og slank overkropp. Jeg syns hun har veldig fin kropp.



Anonymous poster hash: 70a87...778
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er sååå vakker. Har lest bloggen hennes lenge! Hun er ikke supetynn alá Sophie Elise, men fortsatt slank, og jeg elsker hvordan hun bare tar på seg det hun vi av klær, uten at det at hun ikke er sylslank hindrer henne :-)



Anonymous poster hash: 9154e...c33
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun hadde en veldig fin kropp!

Og TS: Hva slags omgangskrets har du hvis du til stadighet får høre at du er lubben!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mer lubben enn slank i mine øyne, menuansett et sunt avbrekk til Fotballfrue og de andre avmagrede bloggerne.



Anonymous poster hash: 3b835...b50
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er helt nydelig å hvile øynene på. Slank jente med former. Flott kropp som jeg gjerne skulle hatt selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Synes det er litt synd at idealet alltid skal være å "kle seg tynn". Hvorfor MÅ man se ut som en strek liksom? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adjektivet kraftig synes jeg er passende her, , hun ser ut som ei av de som vil legge på seg 2-5kg i året etter fylte 21. Slank eller tykk er ikke ord jeg ville brukt om henne.



Anonymous poster hash: 4146b...3cf
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør: Synes personlig ikke det er fint med en slik kroppsfasong. Lei av hysteriet omkring former. Så derfor blir svaret, lubben.



Anonymous poster hash: 3297f...d64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kraftig! Og med noen kilo for mye allerede i tenårene så er det vel bare et spørsmål før kiloene pakker på seg. Enten må hun skifte kosthold og livsstil, ellers kommer hun til å være STOR om 10 år. Spesielt etter svangerskap og småbarnsliv er det lett å legge på seg 5-10 ekstra kosekilo, det gjelder vel for godt over 50 % av alle kvinner.



Anonymous poster hash: a88e0...523
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Og alle de negative kommentarene kommer fra AB'er... Bombe, gitt. Er dette et vanskelig tema å stå for meningene sine om eller er det fordi det er så gøy å provosere med innlegg om hvor tjukk og ekkel enkelte helt normale damer er?

Dama er etter min mening slank og ser sunn ut. Helt normal og vakker ung dame :) Ser du sånn ut TS, så er det bare å gå smilende ut i verden og være glad for det du har!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun var veldig fin, var ikke det jeg forventet når TS spurte om hun var lubben. Veldig fin jente! :)

Anonymous poster hash: e125b...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er kraftig! Og med noen kilo for mye allerede i tenårene så er det vel bare et spørsmål før kiloene pakker på seg. Enten må hun skifte kosthold og livsstil, ellers kommer hun til å være STOR om 10 år. Spesielt etter svangerskap og småbarnsliv er det lett å legge på seg 5-10 ekstra kosekilo, det gjelder vel for godt over 50 % av alle kvinner.

Anonymous poster hash: a88e0...523

For tynne jenter uten store hofter kan ikke legge på seg etter svangerskap?

Herregud jeg får helt makk av disse diskusjonene på KG. Jeg burde ikke svare, men noen ganger så lurer jeg på om det virkelig fins så åndssvake mennesker i Norge.

Anonymous poster hash: 1c14c...388

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener Hedda er lubben hva synes dere om kroppen til Kristina Andersen? Hvilken kategori tilhører Kristina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank med former, som noen har sagt: utrolig fin! Meeen jeg synes ikke hun er så flink til å kle figuren sin. Det er vel heller derfor noen sitter igjen med et "lubbent" intrykk, for mye av det hun har på seg er høyst uflatterende. Høye strikkliv på en kort jumpsuit feks, hører til på en med lange bein med lite lår, rumpe og hofter. Hun gjør liksom alltid seg selv kortere, mer "trestubbete" og fyldigere (eks: http://hedda.blogg.no/1403096146_outta_here.html). Man får jo lov til å kle seg i det man selv synes er fint, men akkurat her er ei jeg personlig synes failer ganske på stylingfronten (er ikke alle moter som kler alle figurer, rett og slett).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...