maryjane90 Skrevet 9. juli 2014 #1 Del Skrevet 9. juli 2014 hei. jeg håper det er noen som kan svare meg her. fordi jeg kunne gjerne trengt meg flere venninner her i oslo.og helst de som er glad i å feste å. jeg er ei jente på 23 år og bor i oslo. jeg liker å feste, shoppe, trene, være me venner, osv. jeg er morsom, snill, positiv, blid, osv. mvh mariann, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 9. juli 2014 #2 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei! Jeg ønsker meg også flere venninner her i Oslo! Jeg blir 23 denne mnd og studerer ved høgskolen. Jeg liker å shoppe, dra på byen og feste, være med venner på kafe, konserter osv. Alt som er gøy egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. juli 2014 #3 Del Skrevet 9. juli 2014 Flere venninner hadde ikke gjort noe. Blir litt mye alene tid til tider. Jeg er 26, bor i Oslo, studerer og jobber. Liker å trene, shoppe, dra på byen, være med venner, dra på kafé, parklivet osv.. Ellers er jeg optimistisk, positiv, snill, ærlig og alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 9. juli 2014 #4 Del Skrevet 9. juli 2014 Melder meg inn her. :-) Har egentlig et ganske stort nettverk i Oslo, men jeg savner å henge med single jenter evt. jenter som er i avstandsforhold eller noe. Ikke at jeg har noe i mot folk i forhold, men den sosiale kalenderen min består i hovedsak av paraktiviteter, så det hadde vært fint med litt variasjon, hehe. :D Er 25 år. Kan bli med på det meste fra konserter, byturer, henge i parken eller spontant stikke et sted og drikke pils. Er glad i å trene og gå tur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiilS Skrevet 10. juli 2014 #5 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg er litt ung i forhold til noen av dere, kanskje, menmen, jeg er 18 og ønsker gjerne nye venninner i Oslo. Er glad i det meste, spesielt i god mat, og trene, kanskje. Og så er det bare å sende pm om noen lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei! Jeg ønsker meg også flere venninner her i Oslo! Jeg blir 23 denne mnd og studerer ved høgskolen. Jeg liker å shoppe, dra på byen og feste, være med venner på kafe, konserter osv. Alt som er gøy egentlig hei.vi kan da bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juli 2014 Flere venninner hadde ikke gjort noe. Blir litt mye alene tid til tider. Jeg er 26, bor i Oslo, studerer og jobber. Liker å trene, shoppe, dra på byen, være med venner, dra på kafé, parklivet osv.. Ellers er jeg optimistisk, positiv, snill, ærlig og alt det der hei.vi kan da bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 11. juli 2014 Melder meg inn her. :-) Har egentlig et ganske stort nettverk i Oslo, men jeg savner å henge med single jenter evt. jenter som er i avstandsforhold eller noe. Ikke at jeg har noe i mot folk i forhold, men den sosiale kalenderen min består i hovedsak av paraktiviteter, så det hadde vært fint med litt variasjon, hehe. :D Er 25 år. Kan bli med på det meste fra konserter, byturer, henge i parken eller spontant stikke et sted og drikke pils. Er glad i å trene og gå tur også. hei.vi kan da bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg er litt ung i forhold til noen av dere, kanskje, menmen, jeg er 18 og ønsker gjerne nye venninner i Oslo. Er glad i det meste, spesielt i god mat, og trene, kanskje. Og så er det bare å sende pm om noen lurer på noe. hei.vi kan da bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 11. juli 2014 #10 Del Skrevet 11. juli 2014 Hadde vært kjempekoselig å bli kjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei. Vil du bli kjent? Lyst til å bli me på byen imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 11. juli 2014 #12 Del Skrevet 11. juli 2014 Hei. Vil du bli kjent? Lyst til å bli me på byen imorgen? Jeg er borte i helgen, men finner gjerne på noe til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiilS Skrevet 11. juli 2014 #13 Del Skrevet 11. juli 2014 hei.vi kan da bli kjent? Ja, det hadde jo vært ganske koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. juli 2014 #14 Del Skrevet 11. juli 2014 Det hadde vært kos Men byen i morgen blir vanskelig da jeg jobber til 23.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aqila Skrevet 14. juli 2014 #15 Del Skrevet 14. juli 2014 Melder meg på her jeg også, alltid koselig med venninner Jeg er 21 år. Glad i finne på ting, dra på kafe, tur i parken, shopping, god mat osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 14. juli 2014 Melder meg på her jeg også, alltid koselig med venninner Jeg er 21 år. Glad i finne på ting, dra på kafe, tur i parken, shopping, god mat osv. ok vi kan bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aqila Skrevet 15. juli 2014 #17 Del Skrevet 15. juli 2014 ok vi kan bli kjent? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 15. juli 2014 Ok. Min fb er coleke maryjane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 15. juli 2014 Ok. Min fb er coleke maryjane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #20 Del Skrevet 15. juli 2014 Ok mlin fb er coleke maryjane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå