Guybrush Skrevet 9. juli 2014 #41 Skrevet 9. juli 2014 Er det noen som faktisk har fått ekte vaginal ORGASME? Jeg har aldri fått det, ikke i nærheten. Jeg tror helt ærlig at det ikke er noe som heter vaginal orgasme. Jeg har sex, god sex. Det er godt, men det er det samme gjennom hele sexen. Ikke noen følelser i underlivet som bygger seg opp, føles likt gjennom hele økten. Har klitoris orgasme hele tiden, og det er jo himmelsk. Noen spørsmål: Har du fått vaginal orgasme? Hvordan få vaginal orgasme? Tror du på vaginal orgasme? HjeeeelpAnonymous poster hash: b9865...6f1 Så du tror ikke på orgasme fordi du ikke har sett det? Du tror heller ikke på de land du aldri har sett? Ei heller på planeter du ikke har besøkt ? :D Nå er det vel kun rundt 20 % av kvinner som har opplevd vaginal orgasme så man kan vel si at det mest sannsynlig er arvelig betinget i tillegg til at det jo forutsetter stimulering av gpunktet.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #42 Skrevet 9. juli 2014 Det er vell heller slik at 1 av 3 kvinner får det, mens resten kan få det men ikke har fått det ennå? Jeg fikk vaginal orgasme første gang da jeg var 29 ... men nå har jeg sjelden sex, så det er sjelden jeg oppnår det. Klitoral orgasme visste jeg ikke hva var før jeg var 19, og da måtte en gutt vise meg.. Anonymous poster hash: a1f13...58a
Gjest KateW Skrevet 10. juli 2014 #44 Skrevet 10. juli 2014 Det er ikke rart du ikke har hatt fokus på orgasmer. Når man lett får orgasme, så trenger man ikke å ha fokus på det. Det er de som ikke får orgasmer som har fokus på det, naturlig nok. Med andre ord, fokus hindrer ikke orgasme. Hadde jeg ikke fått orgasmer, ville nok jeg også hatt fokus på det. Det er da ikke rart at kvinner ønsker å vite hva det er og kunne få det. Mulig jeg uttrykket meg klosset. Selvsagt forstår jeg at kvinner ønsker orgasme! Jeg prøver heller ikke å si at man ikke skal forsøke å få det. Det jeg søker å si noe om, er at dersom sexen kun blir et orgasmejag, så forsvinner fokus fra det som er viktig nemlig nytelse og partner (ofte), og da forsvinner både det som er godt med sexen, samt at man får iallefall ikke orgasme. Jeg mener bestemt at grunnen til at jeg aldri har slitt med å få orgasme, er at jeg aldri har "prøvd". Jeg har aldri hatt behov for å "få" orgasme. Vet ikke om jeg klarer å forklare meg bedre nå, men når jeg har sex har jeg fokus kun på sexen og partneres nytelse, videre flytter jeg alle tanker jeg har til kun å handle om nytelse, hans og min. I den rekkefølgen. Samtidig vet jeg at å komme med råd til noen som er frustrert over å ikke få til noe, ofte bare bidrar til frustrasjon! Men se for deg at hånden hans ligger på venusberget ditt, og bare så vidt er nær klitoris. Flytt alle tanker, all frustrasjon og tøm hjernen helt, og bare kjenn på hvordan det føles. Nyt det. Når den nytelsen er helt intens, ber du ham sakte føre en finger inn i deg. Kjenn hvordan det føles med akkurat den fingeren, inne i deg. Hvordan kjønnet ditt responderer, blir du våtere, hvor kjenner du det, og nyt. Tenk bare på hvor fantastisk god du kjennes ut inni... for eksempel. 1
Irovar Skrevet 10. juli 2014 #45 Skrevet 10. juli 2014 Jeg tror på vaginal orgasme, jeg får vaginal orgasme og jeg får det når jeg blir kjørt hardt mens jeg bruker musklene og på en måte heiser opp hoftene (gnir ikke klitoris mot noe nei) Det JEG lurer på, er hvordan menn kan tro på jenter som faker orgasme (vaginalt). Når jeg har brukt fingrene kjenner jeg det strammer SKIKKELIG ukontrollert når orgasmen kommer, som slike bølgelengder på en måte. Det er en helt fantastisk orgasme, generelt litt kraftigere enn en gjennomsnittelig klitorisorgasme. (Etter min erfaring). Og når jeg kjenner det på fingrene mine, må jo en mann (som er svært så følsom) kjenne at nå skjer det noe? Ikke minst kjenne væska som kommer i orgasmen. Det var off topic, men.
la Flaca Skrevet 10. juli 2014 #46 Skrevet 10. juli 2014 Jeg får vaginalorgasme noen ganger. Det er for meg noe helt annet enn g-punktsorgasme som jeg også kan få. Jeg kan kun få vaginalorgasme ved dyp penetrering etter å ha fått kraftige klitorisorgasmer først. Det er også viktig at både jeg og mannen er passe tente og i form, og at stillinga gir akkurat passe dyp penetrering. Jeg må også bruke musklene i sjeden riktig for å lokke fram orgasmen. Det er litt vanskelig å forklare akkurat hvordan jeg gjør det, for jeg gjør bare det som får orgasmen til å bygge seg opp. Jeg har bare fått vaginalorgasme i misjonær med puter under rompa eller i skje. Anonymous poster hash: 9f55d...116 Ja, det stemmer jo faktisk at det er tre. Men tror folk flest mener g-punkt orgasme når de snakker om vaginalorgasme? Jeg kan også få en orgasme som henger sammen med spruting, og føles mer intens. Men har ikke helt kontroll på hvordan jeg fremkaller den, må være heftig trøkk i hvertfall.
Gjest Riskjeks Skrevet 10. juli 2014 #47 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har aldri fått det, og tror det er veldig vanlig (selv om "alle" damene her inne får 50 orgasmer på en time og gud vet hva jeg ikke har lest her inne). Det er nok vanligere blant yngre kvinner enn middelaldrende - har hørt om mange kvinner som ikke opplevde å få orgasme under samleie før de var 40-50 år gamle. Jeg tror diverse råd om hvordan man skal oppnå orgasme kan være ganske villedende. F.eks sier mange at "det gjelder å slappe av". Men jeg hadde aldri fått en eneste orgasme om jeg hadde slappet av. For å komme, må jeg virkelig "jobbe" for det - spenne musklene i hele kroppen og i skjeden, knipe øynene hardt sammen, klemme hendene sammen, strekke ut ben og armer etc. Bare ligger jeg der med helt slappe muskler, skjer det ingenting.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #49 Skrevet 10. juli 2014 Kvinner har sin høyde seksuelt når de kommer i tredveårsalderen - og det er rundt der de fleste opplever sin første vaginale orgasme. Men igjen, så er det ikke alle kvinner som vil oppleve dette - rundt 20-30% (husker ikke helt de riktige tallene her). Tror også det har blitt forsket på at det er lettere for jenter som har vært gravide å oppleve dette, grunnet hormonendringene/forandring i kropp som skjer under/etter svangeskap (som igjen er koblet opp mot undersøkelsen som viser at de fleste opplever dette i senere alder - gjerne etter at de har fått barn) Tror det er mange unge gutter der ute som tror de kan det Når jeg hører flere kompiser og bekjente av hannkjønn som skryter på seg at de får omtrent alle jentene de jukker på til å komme (uten å leke med klitten). Statistikk sett er det små sjanser for at jentene de har "vært på" klarer å komme vaginalt - enda mindre hvis de er under 30 Anonymous poster hash: b579c...f81
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #50 Skrevet 10. juli 2014 Men det er mye forskning rundt temaet vaginal orgasme. Og forskning viser at dette finnes. Les litt rundt Anonymous poster hash: b579c...f81
Hulderen Skrevet 10. juli 2014 #51 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har aldri fått det, og tror det er veldig vanlig (selv om "alle" damene her inne får 50 orgasmer på en time og gud vet hva jeg ikke har lest her inne). Det er nok vanligere blant yngre kvinner enn middelaldrende - har hørt om mange kvinner som ikke opplevde å få orgasme under samleie før de var 40-50 år gamle. Jeg tror diverse råd om hvordan man skal oppnå orgasme kan være ganske villedende. F.eks sier mange at "det gjelder å slappe av". Men jeg hadde aldri fått en eneste orgasme om jeg hadde slappet av. For å komme, må jeg virkelig "jobbe" for det - spenne musklene i hele kroppen og i skjeden, knipe øynene hardt sammen, klemme hendene sammen, strekke ut ben og armer etc. Bare ligger jeg der med helt slappe muskler, skjer det ingenting. Trenger du å spenne hele kroppen for å klare å spenne skjedemusklene? Har du prøvd å bare spenne skjeden, og se om du får orgasme da? Jeg har venninner som må spenne musklene i setet for å klare å bruke skjedemusklene, men dette er flrste gang jeg hører om noen som spenner hele kroppen.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #52 Skrevet 10. juli 2014 Det er ikke rart du ikke har hatt fokus på orgasmer. Når man lett får orgasme, så trenger man ikke å ha fokus på det. Det er de som ikke får orgasmer som har fokus på det, naturlig nok. Med andre ord, fokus hindrer ikke orgasme. Hadde jeg ikke fått orgasmer, ville nok jeg også hatt fokus på det. Det er da ikke rart at kvinner ønsker å vite hva det er og kunne få det. Hun har da ikke sagt at hun ikke får orgasme. Klitorisorgasme er skikkelig orgasme det også ... siden du tydeligvis ikke er så vel bevandret i kvinnens anatomi. Anonymous poster hash: a690f...861
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #53 Skrevet 10. juli 2014 Har fått, ved penetrering, og jeg tror på det.
Hulderen Skrevet 11. juli 2014 #54 Skrevet 11. juli 2014 Hun har da ikke sagt at hun ikke får orgasme. Klitorisorgasme er skikkelig orgasme det også ... siden du tydeligvis ikke er så vel bevandret i kvinnens anatomi. Anonymous poster hash: a690f...861 Leste du svaret mitt? Jeg har da ikke påstått at hun ikke fikk orgasme?
Hulderen Skrevet 11. juli 2014 #55 Skrevet 11. juli 2014 Mulig jeg uttrykket meg klosset. Selvsagt forstår jeg at kvinner ønsker orgasme! Jeg prøver heller ikke å si at man ikke skal forsøke å få det. Det jeg søker å si noe om, er at dersom sexen kun blir et orgasmejag, så forsvinner fokus fra det som er viktig nemlig nytelse og partner (ofte), og da forsvinner både det som er godt med sexen, samt at man får iallefall ikke orgasme. Jeg mener bestemt at grunnen til at jeg aldri har slitt med å få orgasme, er at jeg aldri har "prøvd". Jeg har aldri hatt behov for å "få" orgasme. Vet ikke om jeg klarer å forklare meg bedre nå, men når jeg har sex har jeg fokus kun på sexen og partneres nytelse, videre flytter jeg alle tanker jeg har til kun å handle om nytelse, hans og min. I den rekkefølgen. Samtidig vet jeg at å komme med råd til noen som er frustrert over å ikke få til noe, ofte bare bidrar til frustrasjon! Men se for deg at hånden hans ligger på venusberget ditt, og bare så vidt er nær klitoris. Flytt alle tanker, all frustrasjon og tøm hjernen helt, og bare kjenn på hvordan det føles. Nyt det. Når den nytelsen er helt intens, ber du ham sakte føre en finger inn i deg. Kjenn hvordan det føles med akkurat den fingeren, inne i deg. Hvordan kjønnet ditt responderer, blir du våtere, hvor kjenner du det, og nyt. Tenk bare på hvor fantastisk god du kjennes ut inni... for eksempel. Takk for utfyllende forklaring, nå skjønte jeg hva du mente
Stimla Skrevet 11. juli 2014 #56 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg kunne ikke få det før, og brukte evigheter på at det skulle gå for meg ved stimulering av klitoris sammen med partner. Etter andre fødselen ble jeg plutselig veldig mye mer følsom og jeg får vaginal orgasme nesten med en gang, og gjerne flere ganger underveis. Nå skal det sies at ting blir ganske vått underveis, og før prøvde jeg å unngå det. Men mannen elsker det, og at det går for meg, så nå slapper jeg helt av og da er det bare helt fantastisk. Endret 11. juli 2014 av Stimla 1
Gjest Riskjeks Skrevet 11. juli 2014 #57 Skrevet 11. juli 2014 Trenger du å spenne hele kroppen for å klare å spenne skjedemusklene? Har du prøvd å bare spenne skjeden, og se om du får orgasme da? Jeg har venninner som må spenne musklene i setet for å klare å bruke skjedemusklene, men dette er flrste gang jeg hører om noen som spenner hele kroppen. Nei, klarer fint å spenne skjedemusklene alene (gjør knipeøvelser hver dag), men for å få orgasme, må jeg spenne musklene i hele kroppen, ellers går det ikke.
Hulderen Skrevet 16. juli 2014 #58 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Nei, klarer fint å spenne skjedemusklene alene (gjør knipeøvelser hver dag), men for å få orgasme, må jeg spenne musklene i hele kroppen, ellers går det ikke. Det viser igjen hvor forskjellige vi kvinner er. Selv så spenner jeg alle musklene, ufrivillig, under kraftige orgasmer, men ikke for å få dem. Ved svake orgasmer spenner jeg ikke hele kroppen, tror jeg. Endret 16. juli 2014 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #59 Skrevet 16. juli 2014 Er det noen som faktisk har fått ekte vaginal ORGASME? Jeg har aldri fått det, ikke i nærheten. Jeg tror helt ærlig at det ikke er noe som heter vaginal orgasme. Jeg har sex, god sex. Det er godt, men det er det samme gjennom hele sexen. Ikke noen følelser i underlivet som bygger seg opp, føles likt gjennom hele økten. Har klitoris orgasme hele tiden, og det er jo himmelsk. Noen spørsmål: Har du fått vaginal orgasme? Hvordan få vaginal orgasme? Tror du på vaginal orgasme? HjeeeelpAnonymous poster hash: b9865...6f1 Man må treffe riktig... Dama mi ridde meg engang og når hun ble sliten tok jeg over. Så hun lente seg frem over meg mens jeg pumpet på, holdt på sånn i "høy fart" og pulte henne vel litt hardt men plutselig hørte jeg hu skreik til med et "aaaaaaaaaah" og kjente jeg ble våt helt ned på leggen:p det var kun vaginal orgasme. Jeg holdt mine hender rundt hoftene hennes å hun brukte sine på å holde seg oppe:P veldig detaljert men jo det er mulig Anonymous poster hash: 35e1f...3c3
Gjest Riskjeks Skrevet 16. juli 2014 #60 Skrevet 16. juli 2014 Det viser igjen hvor forskjellige vi kvinner er. Selv så spenner jeg alle musklene, ufrivillig, under kraftige orgasmer, men ikke for å få dem. Ved svake orgasmer spenner jeg ikke hele kroppen, tror jeg. Jeg må liksom spenne alle muskler for å "jobbe meg opp/frem" for å klare å komme dit. Dessverre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå