Gå til innhold

Tror ikke på vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som faktisk har fått ekte vaginal ORGASME?

Jeg har aldri fått det, ikke i nærheten. Jeg tror helt ærlig at det ikke er noe som heter vaginal orgasme.

Jeg har sex, god sex. Det er godt, men det er det samme gjennom hele sexen. Ikke noen følelser i underlivet som bygger seg opp, føles likt gjennom hele økten.

Har klitoris orgasme hele tiden, og det er jo himmelsk.

Noen spørsmål:

Har du fått vaginal orgasme?

Hvordan få vaginal orgasme?

Tror du på vaginal orgasme?

Hjeeeelp

Anonymous poster hash: b9865...6f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller, men det stemmer nok absolutt at mange (heldige) får det!

Anonymous poster hash: 2461d...977
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at 1/3 kvinner kan få det. Mens resten........

Anonymous poster hash: 38026...78b
Skrevet

1.ja

2.ha sex du tenner på, ta deg noen glass vin, røyk litt etc for å bli avslappet nok. Å være avslappet og nyte er key. Men jeg stresser aldri med det, er bare bonus.

3.haha, ja selvfølgelig

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan det at DU ikke har fått det får deg til å tro at det ikke finnes? Skjønner ikke sånn logikk jeg. :murvegg:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan :) Det er vrient, og jeg får det kanskje en av tretti ganger med partner, men med vibrerende/roterende dildo sitter den som et skudd hver gang.

Jeg var 25 da det skjedde første gangen, og da hadde jeg vært seksuelt (meget) aktiv i ti år, så jeg trodde heller ikke jeg kunne. Meeeen så kjøpte jeg en rabbit. Jeg ble forferdelig overrasket, og skjønte ingenting. Hadde det bare godt jeg, og plutselig kom jeg noe helt vanvittig. Vanligvis har jeg god kontroll på når jeg kommer, kjenner at det bygger seg opp og kan kontrollere det, men denne orgasmen kom bare ut av det blå. Det var først da jeg oppdaget at klitoris ikke var øm i det hele tatt etterpå at jeg skjønte hva som hadde skjedd, og hvorfor den kjentes så annerledes ut... Testet det ut igjen dagen etter, og kunne da slå fast at ja, jeg kan også!!! :)

Moralen er: ikke tro at den ikke finnes, for det gjør den. Ikke gi opp, og kjøp en rabbit.

:)

Anonymous poster hash: dd04f...173

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet

...

Moralen er: ikke tro at den ikke finnes, for det gjør den. Ikke gi opp, og kjøp en rabbit.

:)

Anonymous poster hash: dd04f...173

Hahaha! Genialt. Ikke gi opp, kjøp en rabbit. Når du sier det sånn så får jeg himla lyst å prøve! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått det, ikke i nærheten. Jeg tror helt ærlig at det ikke er noe som heter vaginal orgasme.

Jeg har sex, god sex. Det er godt, men det er det samme gjennom hele sexen. Ikke noen følelser i underlivet som bygger seg opp, føles likt gjennom hele økten.

Har klitoris orgasme hele tiden, og det er jo himmelsk.

Noen spørsmål:

Hjeeeelp

Anonymous poster hash: b9865...6f1

Den som ikke tror - får aldri...

Har hatt det mange ganger.Ble enklere og enklere ca i 30 års alderen,mulig noe hormonelt skjer da med kroppen.Men det ble virkelig mye enklere å oppnå vaginal orgasme da..kanskje kombinasjonen av mer erfaring og veldig økt sexlyst...var grunnen...Men fikk min første som 17 åring allerede.Så visste jeg kunne...

Anonymous poster hash: 17e35...691

• Liker 2
Skrevet

Har hørt at 1/3 kvinner kan få det. Mens resten........

Anonymous poster hash: 38026...78b

Det er vell heller slik at 1 av 3 kvinner får det, mens resten kan få det men ikke har fått det ennå?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Leste for ikke så lenge siden en forskningsrapport der det ble slått fast at vaginalorgasmer egentlig skyldtes at klitoris ble stimulert, og at den er mye større en det de fleste tror, den er hos noen helt rundt skjedeinngangen og blir lett stimulert under penetrering.

Anonymous poster hash: 82690...720
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kan få det, men ikke hver gang og jeg er avhengig av å ha fått orgasme via klitoris først. Etter at jeg allerede har fått orgasme er jeg mye mer følsom og klarer å bruke musklene der nede bedre som gjør at jeg klarer å få vaginal orgasme. Jeg fikk det ikke for første gang før for ett par år siden (er 26 nå) så det er håp ;)

Skrevet

Ja, jeg får det. Synes ikke klitoris orgamse er noe godt i forhold til vaginal. Det ligger psykisk tror jeg, hva jeg fantaserer om avgjør hvor orgasmen kommer, når jeg er alene. Om fokuset i fantasien er penetrering, får jeg orgasme der.

Skrevet

Ja, jeg får vaginal orgasme. Jeg får det lett også, så godt som hver gang. Jeg vil ikke si at vaginal er bedre en orgasme fra klitoris, men de er ulike.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får heller ikke det.. Derfor føler jeh at sex har blitt mer mas enn pleasure.. Godt jeg er singel.. :)

• Liker 1
Skrevet

HjeeeelpAnonymous poster hash: b9865...6f1

Hvis du ikke kjenner one under selve akten må du prøve å finne det berømte g-punktet. Du kjenner det som et litt ruglete område rett innenfor åpningen. Omtrent der blæra ligger hvor du kjenner det sprenger når du må tisse. Når du blir opphisset blir punktet forstørret og står litt ut, da er det lettere å kjenne det. Bare å føle seg frem. ;) Vaginal orgasme avhenger av at g-punktet stimuleres til du kommer.
Skrevet

Rask fingring, presse opp mot magen og gnu fingrene vannrett at og frem.. Fort! Funker som et skudd for meg.

Skrevet

Rask fingring, presse opp mot magen og gnu fingrene vannrett at og frem.. Fort! Funker som et skudd for meg.

Tror jeg ikke noe på, la meg prøve :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke kjenner one under selve akten må du prøve å finne det berømte g-punktet. Du kjenner det som et litt ruglete område rett innenfor åpningen. Omtrent der blæra ligger hvor du kjenner det sprenger når du må tisse. Når du blir opphisset blir punktet forstørret og står litt ut, da er det lettere å kjenne det. Bare å føle seg frem. ;) Vaginal orgasme avhenger av at g-punktet stimuleres til du kommer.

Det siste du sier der, stemmer ikke for alle. For meg er det bare ubehagelig om g-punktet stimuleres direkte. Jeg får vaginalorgasme av penis inn-ut, uten annen stimulering ved siden av.

• Liker 1
Skrevet

Det siste du sier der, stemmer ikke for alle. For meg er det bare ubehagelig om g-punktet stimuleres direkte. Jeg får vaginalorgasme av penis inn-ut, uten annen stimulering ved siden av.

Jeg bør vel legge til at jeg har gode skjedemuskler som jeg klemmer med når han går inn-ut. Og at min mann er velutstyrt. Det kan jo ha betydning.

Skrevet

Jeg har aldri fått vaginal orgasme, har hatt en del partnere, men aldri aldri har det skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...