AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Heisann! På lørdag drakk jeg og to kompiser av meg veldig mye, så jeg husker svært lite. Men han ene hadde veldig stor penis. Etter dette har jeg hatt smerter i klitoris. Går dette over, og hvorfor skjedde dette? De begge har kun hatt sex med meg fra før av, så det er ikke noe kjønnssykdom eller noe. Men det gjør ekstremt vondt når jeg klemmer på kliten eller sitter feil. Virker nesten som det er urinrøret, men kan ikke si det helt sikkert. Hjelp!Anonymous poster hash: d7700...e31
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Gjør det vondt når du tisser? Nei. Ellers hadde del vel vært blærekatarr? Men det er ikke det, altså.Anonymous poster hash: d7700...e31
Gjest Citronella Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Er det virkelig vanlig at jeg en jente ligger med to kompiser i fylla??? Siden du hadde omgang med to uerfarne menn, så kan de ha massert og herjet med klitorisen din mer en hva godt er, og kanskje derfor du har smerter. Smerter i klitoris ved UVI har jeg aldri vært borti. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Du har nok bare fått fitta knullet så hardt og grundig at du har litt vondt Anonymous poster hash: f3c24...7e0 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 De har nok bare vært ivrige på klitten din, be dem være litt mer forsiktige neste gang. Anonymous poster hash: 3a9c7...e8a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Haha, takk for svar.. Anonymous poster hash: d7700...e31
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Forresten, har hatt mye utflod. Har utsatt mensen med p-piller, men pleier ikke få så mye. Det kom etter dette. Hva faen er dette???Anonymous poster hash: d7700...e31
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Forresten, har hatt mye utflod. Har utsatt mensen med p-piller, men pleier ikke få så mye. Det kom etter dette. Hva faen er dette???Anonymous poster hash: d7700...e31 Er vel bare vaginaen som renser seg selv etter å ha vært borti to peniser på en og samme tid. Anonymous poster hash: ac934...12d
ohdeergod Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 har hatt det før, det går over men er veldig ubehagelig
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 On-topic igjen...! Det kan hende at du har fått noe inn under "hetta" over klitoris. Det skjedde med meg en gang, jeg hadde noe så veldig vondt i den, og satt over et speil med ei lommelykt i munnen og brukte hendene til å brette ut så godt som mulig. Jeg fant to små sandkorn, og ei rift i selve klitoris. Sandkornene hadde ligget og irritert inni der,og laget ei rift. Jeg råder deg til å se godt etter, og skyll godt med mye vann. Går det ikke over,gå til lege. Og det har da ingen ting med antall sexpartnere om gangen å gjøre. Hadde sex med en fyr en gang som tørrgnikket meg så jeg hadde vondt i to uker etterpå. Da hadde jeg heller foretrukket to kompiser i fylla.... Anonymous poster hash: f9338...f5b 3
Mariell007 Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Det har skjedd meg meg før også, jeg tror jeg fikk en brist i klitta.... Tror det kan hjelpe å smøre ltt Basiron på! Jeg trengte ikke gjøre det, men venninna mi sa det funka.
estrella Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Tråden er splittet, videre diskusjon rundt temaet "vanlig at en jente har trekant med to kompiser i fylla?" kan tas her. Estrella, mod.
Ferny Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Forresten, har hatt mye utflod. Har utsatt mensen med p-piller, men pleier ikke få så mye. Det kom etter dette. Hva faen er dette???Anonymous poster hash: d7700...e31 Sikker på at de begge to var jomfruer altså? Er ikke det litt uvanlig. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men kan jo være du har fått en sykdom eller noe? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har også vondt i klitten noen ganger, lenge siden jeg har hatt det nå da! Men det går alltids over, vet ikke hva det kommer av Anonymous poster hash: c278b...204
Sol79 Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Det har skjedd meg meg før også, jeg tror jeg fikk en brist i klitta.... Tror det kan hjelpe å smøre ltt Basiron på! Jeg trengte ikke gjøre det, men venninna mi sa det funka. Basiron? Det må være noe av det siste du burde smøre underlivet ditt med.
Sillicious Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Basiron, er ikke det sånn kvisekrem som tørker ut huden?
Sol79 Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Jo, og den er ganske sterk, ødelegger klær og skal kun brukes utvortes.
Sol79 Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Jo, og den er ganske sterk, ødelegger klær og skal kun brukes utvortes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå