Gå til innhold

Vanlig at en jente har trekant med to kompiser i fylla? - splittet fra "Vondt i klitten, hjelp!"

Fremhevede innlegg

Gjest Citronella
Skrevet

Gjentar: Er det virkelig vanlig at en jente har trekant med to kompiser i fylla???

Dette er ikke seksuell frigjøring, dette er forsøpling av det erotiske.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjentar: Er det virkelig vanlig at en jente har trekant med to kompiser i fylla???

Er nok ikke vanlig nei men heller ingen som har sagt det her :)

Anonymous poster hash: f3c24...7e0

AnonymBruker
Skrevet

Ingen har vel spurt om din mening? Man har vel lov til å ha det gøy, jeg spurte om svar på noe, spurte ikke om kritikk, så hold ting pent for deg selv. :-)

Anonymous poster hash: d7700...e31

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Ingen har vel spurt om din mening? Man har vel lov til å ha det gøy, jeg spurte om svar på noe, spurte ikke om kritikk, så hold ting pent for deg selv. :-)

Jeg ga deg også et vettugt svar, så ja, du har spurt om min mening.

Jeg har det også mye gøy, men det innebærer ikke gruppesex med to kompiser i fylla.

Endret av Citronella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga deg også et vettugt svar, så ja, du har spurt om min mening.

Jeg har det også mye gøy, men det innebærer ikke gruppesex med to kompiser i fylla.

Vel, jeg syns det er gøy. Smaken er som baken.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor få eller mange folk har frivillig sex med blir vel opp til dem selv, vel?

Anonymous poster hash: 3a9c7...e8a
  • Liker 8
Gjest Citronella
Skrevet

Hvor få eller mange folk har frivillig sex med blir vel opp til dem selv, vel?

Anonymous poster hash: 3a9c7...e8a

Selvfølgelig. Men det er også lov å stille spørsmål ved en sådan kultur og adferd. Hun var beruset; tror du at det finnes saker her til lands hvor berusede jenter har gått rettens vei etter en sådan natt? Og hva med det erotiske, det vakre. Er sex bare gøy, lissom?

Skrevet

Selvfølgelig. Men det er også lov å stille spørsmål ved en sådan kultur og adferd. Hun var beruset; tror du at det finnes saker her til lands hvor berusede jenter har gått rettens vei etter en sådan natt? Og hva med det erotiske, det vakre. Er sex bare gøy, lissom?

Er ikke trekant erotisk?

Kan ikke trekant være vakkert?

Er ikke sex gøy?

Lurer litt på hva slags syn du har på sex med disse spørsmålene gitt. La nå jenta få være frigjort og nyte sex slik hun selv vil.

• Liker 7
Gjest Citronella
Skrevet

Er ikke trekant erotisk?

Kan ikke trekant være vakkert?

Er ikke sex gøy?

Lurer litt på hva slags syn du har på sex med disse spørsmålene gitt. La nå jenta få være frigjort og nyte sex slik hun selv vil.

Jeg har et sunt og utforskende forhold til sex. Men å ha trekant i fylla med to kompiser er ikke mye vakkert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et sunt og utforskende forhold til sex. Men å ha trekant i fylla med to kompiser er ikke mye vakkert.

Nå trenger ikke sexen å være vakker hele tiden heller da..

Virker kjedelig å kunn ha vakker, erotisk sex hele tiden.

Anonymous poster hash: 340b8...e50

• Liker 4
Gjest Citronella
Skrevet

Nå trenger ikke sexen å være vakker hele tiden heller da..

Virker kjedelig å kunn ha vakker, erotisk sex hele tiden.

Det har jeg heller ikke sagt. Så ikke legg til meg meninger jeg ikke har.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg heller ikke sagt. Så ikke legg til meg meninger jeg ikke har.

Og det har jeg heller ikke gjort.

• Liker 9
Gjest Citronella
Skrevet

Og det har jeg heller ikke gjort.

Greit.

Skrevet

Hun skriver da at de har hatt sex før, så hun stoler vell såpass på dem til at hun tillot leken så jeg ser ikke helt problemet.

Selv om du har et snevert syn på sex, så trenger du ikke spy det utover i en plass hvor det ikke hører hjemme.

• Liker 4
Gjest Heartbeat
Skrevet

Slutt å lese forsøpplende ting da

• Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Hun skriver da at de har hatt sex før, så hun stoler vell såpass på dem til at hun tillot leken så jeg ser ikke helt problemet.

Selv om du har et snevert syn på sex, så trenger du ikke spy det utover i en plass hvor det ikke hører hjemme.

Jeg har ikke et snevert syn på sex, men jeg forundrer meg over unge jenter som kaster seg inn i hemningsløse seksuelle handlinger. Jeg har på nært og profesjonelt hold sett hvilke senvirkninger slik adferd kan få.

Og jeg spyr ikke ut, jeg debatterer.

Slutt å lese forsøpplende ting da

Ja, det skulle tatt seg ut. Om man kun skulle lese snille og ikke-provoserende tekster. Jeg bor i Norge, og jeg benytter meg av min ytringsfrihet.

Jeg ser dog at jeg med mine innlegg har sporet av tråden, så en moderator må gjerne dele den.

AnonymBruker
Skrevet

Litt av en diskusjon.

Skrevet

Jeg har ikke et snevert syn på sex, men jeg forundrer meg over unge jenter som kaster seg inn i hemningsløse seksuelle handlinger. Jeg har på nært og profesjonelt hold sett hvilke senvirkninger slik adferd kan få.

Og jeg spyr ikke ut, jeg debatterer.

Debatterer? På hvilken måte er dette en debatt? Du kommer med personlige meninger om at trekant ikke kan inneholde erotikk, kan være vakkert, eller gøy? Hva skal man diskutere?

På hvilken måte vet du at dette er "hemningsløse seksuelle handlinger"?

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Vel, jeg syns det er gøy. Smaken er som baken.

Etter den søte kløe kommer den sure svie. Ta lærdom av det.

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Debatterer? På hvilken måte er dette en debatt? Du kommer med personlige meninger om at trekant ikke kan inneholde erotikk, kan være vakkert, eller gøy? Hva skal man diskutere?

På hvilken måte vet du at dette er "hemningsløse seksuelle handlinger"?

Personlige meninger er vel selve essensen på KG, er det ikke? Klart jeg også kan fremme personlige meninger. Som sagt; håper en moderatorer deler tråden, da dette er en viktig debatt. OG jeg HAR tatt selvkritikk på at jeg har sporet av tråden.

Og du har laget deg et sammendrag som ikke stemmer med hva jeg forsøker å formidle. Trekant, ja det kan funke. Men ikke ung jente-dritings-på-nach-med-to-kamerater. Og prøv å les hva mer jeg har skrevet i tråden, så ser du at jeg ikke er så s/h som du prøver å få meg til å fremstå.

Dette er noe jeg har mye kompetanse om, og jeg gjentar. Jeg har sett senvirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...