Gjest Poirot Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Unnskyld meg , men jeg synes det er så usannsynlig harry at disse to stiller opp til plenty av fotografier i sitt bryllup, og nå på bryllupsreise i Roma. Dessuten så ikke Hagen UT i røde bukser, blå blazer og stripete slips. Ja, jeg leser se og hør, men denne gangen fikk jeg altså hakeslepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Hehe, jeg leste det også. Ufrivillig, det lå og lyste mot meg på stua. Hva tror du de fikk for det? De trenger vel strengt tatt ikke noen usle kroner fra se&hør. De fikk vel slukket pr kåtheten (kanskje). De får bare styre på. Jeg syns faktisk mr. Hagen kan være litt lekker til tider. Solbrun deilig rik mann :oops: Materialistiske meg er litt misunnelig på formuen de turtelduene har til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juni 2004 #3 Del Skrevet 24. juni 2004 Dessuten så ikke Hagen UT i røde bukser, blå blazer og stripete slips. Fikk klovne-assosiasjoner! Tenkte forresten det samme; at de gidder selge seg til Se&Hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. juni 2004 #4 Del Skrevet 24. juni 2004 .. ikke sikkert de har fått penger for storyen om bryllupsreise og bryllup. Mange kjendiser gir et blad eller en avis enerett på begivenheter, fordi historien da sprekker, og de slipper mas og pes fra de andre mediene. ... ikke så mange "paparazzier" som gidder å følge etter Mille&SteinErik nå, når alle har sett dem brettet ut over flere sider i Se&Hør. Og han lignet veldig på en klovn, ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. juni 2004 #5 Del Skrevet 24. juni 2004 Var på sommerfest hos sjefen til min mann forleden, og da hadde 70% av mennene over 50 på seg røde bukser, og blå blazer!!!Holdt på å dette av stolen!!!det er visst det rike eldre menn tar på seg når de skal ta på noe sommerlig pent!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juni 2004 #6 Del Skrevet 24. juni 2004 Var på sommerfest hos sjefen til min mann forleden' date=' og da hadde 70% av mennene over 50 på seg røde bukser, og blå blazer!!!Holdt på å dette av stolen!!!det er visst det rike eldre menn tar på seg når de skal ta på noe sommerlig pent!!!!! [/quote'] AHA!!! Lurer på hvor de har lært at det er fint (men jeg synte altså Hafgen ble ekstra ille med stripeslipset). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. juni 2004 #7 Del Skrevet 24. juni 2004 Grunnen til røde bukser er: Grå og sorte og blå er "jobb farver". Olabukser er jo uaktuellt, mens rødt derimot, er frekt, artig, annerledes enn jobb farve, og ungdommelig(tror de....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 24. juni 2004 #8 Del Skrevet 24. juni 2004 Enig ang. antrekket til Hagen. En salig blanding med farger. Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 24. juni 2004 #9 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er jeg helt enig med deg i, Poirot. Mitt inntrykk av Rimi-Hagen er at han (utad i media) fremstår som noe harry. Jeg kjenner ham jo ikke personlig, han kan jo være en snill og grei mann... Men sett utenfra bare, kan jeg ikke se han har stil, dannelse eller noe særlig annet.. Italia-gimmicket virket litt rart...hvorfor skulle vi være interesserte i de to's Roma-reise..som om de var kongelige? For meg virker det hele noe påtatt. PS! Klærne var klovnete og helt Rimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juni 2004 #10 Del Skrevet 24. juni 2004 PS! Klærne var klovnete og helt Rimi. Kanskej det er den neste Rimiuniformen han presenterte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. juni 2004 #11 Del Skrevet 24. juni 2004 Kanskej det er den neste Rimiuniformen han presenterte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 25. juni 2004 #12 Del Skrevet 25. juni 2004 :enig_animasjon: ... Jeg hadde heller ikke sansen for denne sammensetningen av klær.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå