AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #21 Skrevet 10. juli 2014 Tar du b-vitaminer? Hvis ikke burde du begynne der. Har tatt b-vitaminer daglig i flere år.. Må uansett takke dere alle for svar Anonymous poster hash: 89b4e...d36
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #22 Skrevet 10. juli 2014 Jeg ville kjøpt meg B-vitaminer, betakartoten (inneholder mer vitamin A enn vitamin B, men inneholder hele cocktailen av vitamin B, B6 og B9 og tror også litt B12, m.a.o en fin liten kilde til antioksidanter og folsyre). B.vitamin er vannløselig, så å ta begge deler er ikke farlig. Jeg ville også forsøkt litt maltekstrakt i tillegg, og deretter forsøkt å behandle håret eksternt så lite som mulig en periode. Tåle litt fett hår, forsøke å la håret få fred. Ikke børste når vått, ikke bruke håndkle-turban, ikke føne. Forsøk å unngå varmekilder, kjøp en solbeskyttende spray og spray i håret, spesielt om du har lyst hår (spray da mot hårbunnen). Da forsøker du mange ting på en gang... Anonymous poster hash: 703fd...b19
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #23 Skrevet 10. juli 2014 Tar du b-vitaminer? Hvis ikke burde du begynne der. Nå har du spurt om to ting hun allerede har skrevet. Les innleggene før du plaprer ut med alt mulig unødvendig. Anonymous poster hash: c2a8e...01e
GammelKaktus Skrevet 10. juli 2014 #24 Skrevet 10. juli 2014 Når hårstråene faller ut med roten så holder jeg en knapp på at det er Alopecia. Er ikke nødt til å falle av flekkvist, kan godt ramle av jevnt overalt. Hva sier legen din da?
Gjest iGirl Skrevet 10. juli 2014 #25 Skrevet 10. juli 2014 Nå har du spurt om to ting hun allerede har skrevet. Les innleggene før du plaprer ut med alt mulig unødvendig. Anonymous poster hash: c2a8e...01e Om forladels!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #26 Skrevet 11. juli 2014 Når hårstråene faller ut med roten så holder jeg en knapp på at det er Alopecia. Er ikke nødt til å falle av flekkvist, kan godt ramle av jevnt overalt. Hva sier legen din da? Jeg får det ikke helt til å stemme med Alopecia, men hvem vet.. Legen min sa at hun ikke visste, og bare tok noen blodprøver. Anonymous poster hash: 89b4e...d36
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #27 Skrevet 30. mai 2015 Vet det er veeeldig lenge siden denne tråden var aktiv, så lite sannsynlig å få svar, men hvordan gikk det med håret ditt TS? Anonymous poster hash: ec2aa...43d 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #28 Skrevet 31. mai 2015 Det kan hende at du har Alopecia. Jeg anbefaler deg å ta deg en tur til legen. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 7474a...c07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå