AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei! Har lest litt om dette rundt om kring på nettet, men finner ingen som beskriver det slik jeg opplever det. Er 34 uker på veg og fosteret hikker 2-3 ganger om dagen i 10-15 min i strekk om gangen. Men det jeg synes er rart er at jeg kjenner det oppe i magen som om fosteret sparker. Babyen ligger med hode ned, så jeg synes det er rart jeg kjenner "hikkingen" oppe i magen og ikke nede hvor hodet ligger. Kjenner små dult som kommer ved 3-5 sekunders mellomrom. Er ikke det hikking jeg kjenner? Og hikking er vell bare bra? Men jeg synes litt synd i babyen, for det er nå slitsomt å hikke så lenge om gangen. Anonymous poster hash: 170d5...202
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Kan godt være hikking ja! Jeg kjente det på samme måte, og første gang jeg så babyen etter fødselen måtte jeg bare le, for da skjønte jeg hvorfor det kjentes slik. Han hikket på en måte med hele kroppen :-)Anonymous poster hash: 6e4bb...ac7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Det er jo helt vanlig st fosteret hikker. Min hikket 2-4 ganger om dagen i minst 15 minutter. Det var ikke like koselig da hun fortsatte å hikke etter at hun ble født, så lenge og heftig hikke hver gang hun sovnet etter å ha spist, og derfor hadde store søvnproblemer. Tror vi ble sprø alle sammen.Anonymous poster hash: 82635...59c
bib_84 Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er i uke 39 og har også kjent hikkingen øverst i magen de siste ukene. Begynte å bli redd for at han hadde snudd seg - tidligere i svangerskapet sa nemlig jordmor til meg at det var et tegn på at han lå med hodet ned når jeg kjente hikkinga nederst i magen. Men jeg tror ikke han har gjort det, så satser på at han ligger rett vei, får høre på kontroll på onsdag Uansett: det er nok hikking selv om det er øverst i magen, og det gjør nok ikke noe at det varer lenge om gangen, det gjør det her også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå