pluttipott Skrevet 14. juli 2014 #21 Skrevet 14. juli 2014 Den mest oppegående, snille, kule og godhjertede personen jeg kjenner og noen gang har møtt, har hatt 55 sexpartnere. Blir litt kvalm av å lese alle fordommene til folk her inne. Anonymous poster hash: bbd48...211 Du har sikkert ingen fordommer om noen selv, du som ikke kan forstå grunnlaget til andres fordommer og at alle har ulik bakgrunn til å ha fordommer.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #22 Skrevet 14. juli 2014 Den mest oppegående, snille, kule og godhjertede personen jeg kjenner og noen gang har møtt, har hatt 55 sexpartnere. Blir litt kvalm av å lese alle fordommene til folk her inne.Anonymous poster hash: bbd48...211 De som forsvarer horebukker/ tøser er nok mest sannsynlig ganske løse selv. Kommer aldri være noe positivt å ha vært på for mange. Bortsett fra de med fetisj for dette eller spesielle behov.Anonymous poster hash: 9ea6e...4d2 1
pluttipott Skrevet 14. juli 2014 #23 Skrevet 14. juli 2014 (endret) De som forsvarer horebukker/ tøser er nok mest sannsynlig ganske løse selv. Kommer aldri være noe positivt å ha vært på for mange. Bortsett fra de med fetisj for dette eller spesielle behov. Anonymous poster hash: 9ea6e...4d2 Jeg er enig, siste jeg var sammen med hadde hatt 19 stykker før meg og jeg skulle bli "20 and last" men neida han var ikke fornøyd. Blir nok ikke sammen med en som har hatt et høyt antall igjen :-) Endret 14. juli 2014 av pluttipott
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #24 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er enig, siste jeg var sammen med hadde hatt 19 stykker før meg og jeg skulle bli "20 and last" men neida han var ikke fornøyd. Blir nok ikke sammen med en som har hatt et høyt antall igjen :-) Så bra du setter ned foten. Hvem i all verden vil ha noe sånt, når man kan velge å få noen som har et sunt forbruk på andre mennesker..Anonymous poster hash: 9ea6e...4d2 1
pluttipott Skrevet 15. juli 2014 #25 Skrevet 15. juli 2014 Så bra du setter ned foten. Hvem i all verden vil ha noe sånt, når man kan velge å få noen som har et sunt forbruk på andre mennesker..Anonymous poster hash: 9ea6e...4d2 Hehe, forbruk er ordet ja. Hvem vil vel ha noen som ser på andre mennesker som bruk-og-kast objekter...
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #26 Skrevet 15. juli 2014 Hehe, forbruk er ordet ja. Hvem vil vel ha noen som ser på andre mennesker som bruk-og-kast objekter... Bruk-og-kast? Nå synes jeg du generaliserer veldig. Jeg har hatt MANGE sexpartnere og er 100% sikker på at ingen følte seg brukt. Vi fant tonen, delte en kveld sammen, hadde sex og kanskje gjentok dette et par ganger før vi fant ut at hverandre ikke var det vi "lette" etter. De fleste har jeg fortsatt god kontakt med. Grunnen til det ble så veldig mange for min dem var at jeg konstant sammenlignet dem med min første kjærlighet. Ingenting nådde opp til han, han var mitt alt. Flere år senere fant vi heldigvis sammen igjen og jeg er trygg på at jeg aldri vil ha sex med noen andre igjen. Anonymous poster hash: 2be19...461
pluttipott Skrevet 15. juli 2014 #27 Skrevet 15. juli 2014 Bruk-og-kast? Nå synes jeg du generaliserer veldig. Jeg har hatt MANGE sexpartnere og er 100% sikker på at ingen følte seg brukt. Vi fant tonen, delte en kveld sammen, hadde sex og kanskje gjentok dette et par ganger før vi fant ut at hverandre ikke var det vi "lette" etter. De fleste har jeg fortsatt god kontakt med. Grunnen til det ble så veldig mange for min dem var at jeg konstant sammenlignet dem med min første kjærlighet. Ingenting nådde opp til han, han var mitt alt. Flere år senere fant vi heldigvis sammen igjen og jeg er trygg på at jeg aldri vil ha sex med noen andre igjen. Anonymous poster hash: 2be19...461 Generaliserer eller ikke, det er de fordommene jeg har og jeg vil alltid ha den oppfatningen av det. Å mene noe om et høyt antall sexpartnere er egentlig en ganske privat mening, da den kun angår og går utover en selv. Jeg har erfart mitt, og vil alltid komme til å føle noe ekkelt hver gang noen snakker om det å ha mange sexpartnere. Så ja, for meg blir det som bruk-og-kast. Selv om det ikke er slik for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå