Gå til innhold

Mange partnere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kamerat på 30 som har hatt sex med 27 ulike damer. 2 lengre forhold (mer enn et år). Er det mange eller er det normalt? Jeg er selv jente på 25 år og har hatt 10 stykk. 1 langt forhold. Begge debuterte da vi var 17.

Anonymous poster hash: e3843...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes 27 er mange seksualpartnere. Det gjør en ikke så veldig spesiell, eller jeg ville ihvertfall ikke følt meg veldig spesiell dersom en potensiell partner hadde hatt sex med så mange andre før meg.

Du har ikke hatt så mange seksualpartnere synes jeg, selv er jeg 23 og har hatt under 10. Det er forskjell på å være ung og prøve litt forskjellig før man etablerer seg, og det å ha vært på et større antall kun for å øke antallet.

Et høyt antall seksualpartnere trenger dog ikke bety at man aldri kan forandre seg....

Skrevet

27 stk er ikke så mange for å ha vært seksuell aktiv i 13 år. Det tilsvarer litt mindre enn 2 stk per år i gjennomsnitt, 1 stk hvert halvår. På en annen side ligger median antall sexpartnere på rundt 7 stk i løpet av livet. Kanskje det er litt mange, men hvorfor bry seg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes 27 er mange.. Synes til og med mitt eget tall er litt mye (10 stykker). Men nå er jeg sammen med mannen jeg håper å tilbringe resten av mitt liv med, så satser på at det ikke blir flere. Jeg har totalt endret oppfatning av hva som er mange sexpartnere ettersom jeg har blitt eldre.

Anonymous poster hash: ba776...160
Skrevet

Jeg syns ikke det er mange i det hele tatt. Hverken på deg eller ham :)
Det at dere har ligget med så mange har ingenting å si hvordan dere er i et forhold. Går fint an å skille mellom sex og følelser, syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er mest fasinerende at han husker eksakt. Fører han logg?

Skrevet

Jeg synes det er mest fasinerende at han husker eksakt. Fører han logg?

Ja, fascinerende at han klarer å huske tallet 27

Skrevet

Ja, fascinerende at han klarer å huske tallet 27

Er det så rart å føre "logg"?...

Jeg føler det er verre å ha ligget med "så mange" at man ikke gidder å huske hvor mange, eventuelt hvem. Jeg har ligget med 18, men jeg vet i allefall eksakt hvem, hvor, når og antall.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg føler det er verre å ha ligget med "så mange" at man ikke gidder å huske hvor mange, eventuelt hvem. Jeg har ligget med 18, men jeg vet i allefall eksakt hvem, hvor, når og antall.

Enig

Jeg oppfatter iallefall det å pule som noe mer minneverdig enn å handle på rema. Hver person gjør vel på sett og vis inntrykk på en. At man sitter igjen med noe "personlig" etter hver kvinne man har peiset på forteller meg bare at man har fått litt mer ut av det enn "bare ett hull" å dyppe seg i. :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

syns ikke 27 i den alderen er mye! jeg er 21 og har over 30 på listen, så... Har kammerater som har nærmere 3sifret antall på listen...

Anonymous poster hash: 87601...585
  • Liker 1
Skrevet

Enig

Jeg oppfatter iallefall det å pule som noe mer minneverdig enn å handle på rema. Hver person gjør vel på sett og vis inntrykk på en. At man sitter igjen med noe "personlig" etter hver kvinne man har peiset på forteller meg bare at man har fått litt mer ut av det enn "bare ett hull" å dyppe seg i. :vetikke:

Ikke sant.

Selv om man har vært borti et par så syntes jeg det viser litt respekt og ikke minst verdighet å ha en viss koll på sexlivet sitt.

AnonymBruker
Skrevet

syns ikke 27 i den alderen er mye! jeg er 21 og har over 30 på listen, så... Har kammerater som har nærmere 3sifret antall på listen...

Anonymous poster hash: 87601...585

Sluts.

Anonymous poster hash: 1959f...803

• Liker 3
Skrevet

Enig

Å huske tallet gjør det vel ikke akkurat mer personlig 8) Om noe, så virker tallet i seg selv viktigere om man må opplyse omgivelsene om slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Har alltid syns det høres litt teit ut med "Har ligget med så mange at jeg ikke husker antallet."

Senil?

Underutviklede matematiske evner? (1+1+1+1+1... Come on, you can do it..)

Anonymous poster hash: 4fedd...ef8

• Liker 1
Skrevet

Å huske tallet gjør det vel ikke akkurat mer personlig 8) Om noe, så virker tallet i seg selv viktigere om man må opplyse omgivelsene om slikt.

Nei, men husker man tall husker man som oftest hvem også. Og det er ikke sånn at man går rundt og opplyser omgivelsene om slikt selv om man diskuterer det på et foum under anonymt navn... :)

AnonymBruker
Skrevet

27 partnere er rimlig mange for en mann... jeg ville ikke tatt i ham med ildtang! Den type gutter er ikke noe å satse på når det gjelder forhold, for min del i hvert fall. Hvis han har hatt 27 damer betyr det jo at han selv har tatt initiativ til å ligge med så mange forskjellige jenter...

Anonymous poster hash: 054ce...877
Skrevet

27 partnere er ikke mange nei. Rimelig vanlig tall.

AnonymBruker
Skrevet

Synes 27 er mange ja.

Anonymous poster hash: 8a337...1a3

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei tallet i seg selv er ikke viktig.....Men om man blir spurt om antall sexpartnere, ville iallefall jeg kunne tenkt meg om og husket antallet pga at jeg kan se alle personlighetene for meg i hodet ;) Og dermed på den måten vite antallet...

AnonymBruker
Skrevet

Den mest oppegående, snille, kule og godhjertede personen jeg kjenner og noen gang har møtt, har hatt 55 sexpartnere.

Blir litt kvalm av å lese alle fordommene til folk her inne.

Anonymous poster hash: bbd48...211
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...