Gå til innhold

Den beste burgeren i Oslo?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og noen venninner har lyst til å spise en ordentlig god burger. Har dere noen anbefalinger? Både såkalte sjapper og ordentlige restauranter er aktuelle forslag. Jeg spurte en kollega og ble tipset om Illegal burger, men de holder dessverre stengt i hele juli.

Anonymous poster hash: b1751...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget hos meg! ;)

Ellers har jeg smakt den på Egon - texmexburger! Bedre enn McDonalds og Burger King iallfall...

Skrevet

Illegal Burger <3

Hmm.. eller Texburger på Skøyen!

  • Liker 2
Skrevet

Døgnvill burger! Kjempegod burger!

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og noen venninner har lyst til å spise en ordentlig god burger. Har dere noen anbefalinger? Både såkalte sjapper og ordentlige restauranter er aktuelle forslag. Jeg spurte en kollega og ble tipset om Illegal burger, men de holder dessverre stengt i hele juli.

Anonymous poster hash: b1751...4fd

Vet ikke. Synd dere ikke har Sesamburger i Oslo

Anonymous poster hash: 5c7a6...ea6

Skrevet (endret)

For å summere opp det som er sagt og som tilfeldigvis er de tre jeg ville anbefalt selv:

Illegal Burger, Døgnvill Bar&Burger eller Nighthawk Diner.

Endret av Hecubaa
  • Liker 1
Skrevet

For å summere opp: Illegal Burger, Døgnvill Bar&Burger eller Nighthawk Diner.

Har de også glutenfritt hamburgerbrød?

AnonymBruker
Skrevet

Har de også glutenfritt hamburgerbrød?

Døgnvill har ihvertfall det :)

Anonymous poster hash: 849b9...631

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bautaburgeren til Katedralen i Parkveien. Ikke så kjent, men helt vanvittig bra. Liker Illegal, liker Nighthawk, liker Døgnvill, men bauaburgeren på Katedralen er og blir best av dem alle.



Anonymous poster hash: a0ac6...583
  • Liker 1
Skrevet

Burger på Katedralen. Hands down.

AnonymBruker
Skrevet

Burger på Katedralen. Hands down.

Finnes en burger i Oslo som kan måle seg med Sesamburgeren (for dere som har smakt den)?

Anonymous poster hash: 5c7a6...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Finnes en burger i Oslo som kan måle seg med Sesamburgeren (for dere som har smakt den)?

Anonymous poster hash: 5c7a6...ea6

Jeg synes den på Katedralen er en god del bedre, selv om dette jo er individuelt. Spiser alltid på Sesam når jeg er der oppe, men det er jo gatekjøkkenburger. Meget god sådan, for all del, men helt vanvittig er det ikke sammenlignet med en god del andre burgere her til lands.

Burger på Katedralen. Hands down.

Ikke verst at vi er to i denne tråden som mener det, er jo ikke store stedet. Bedre enn Illegal, Døgnvill, Nighthawk etc. De er gode, men ikke fullt like bra. Synd Katedralen har tatt en slags sommerferie nå, bare åpent på VM-dager i øyeblikket.

Anonymous poster hash: a0ac6...583

AnonymBruker
Skrevet

Sesamburger er en annen type burger, synes jeg, det er som noen nevnte her en gatekjøkkenburger og egentlig best når man er full og det er sent på kvelden :) Hvis du vil ha en skikkelig god burger i Trondheim kan du feks prøve Renaa sin!

Anonymous poster hash: b91ab...412

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MAX burger!!!



Anonymous poster hash: a75a7...11e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den på Katedralen er en god del bedre, selv om dette jo er individuelt. Spiser alltid på Sesam når jeg er der oppe, men det er jo gatekjøkkenburger. Meget god sådan, for all del, men helt vanvittig er det ikke sammenlignet med en god del andre burgere her til lands.

Takk for anbefaling :blomst:

Anonymous poster hash: 5c7a6...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Takk for anbefaling :blomst:

Anonymous poster hash: 5c7a6...ea6

Bare hyggelig! Den fortjener å være mer kjent enn den er. Som sagt, smak er jo veldig individuelt, men det er i hvert fall min favoritt, burgergal mann som jeg er :)

Anonymous poster hash: a0ac6...583

AnonymBruker
Skrevet

Sesamburger er en annen type burger, synes jeg, det er som noen nevnte her en gatekjøkkenburger og egentlig best når man er full og det er sent på kvelden :) Hvis du vil ha en skikkelig god burger i Trondheim kan du feks prøve Renaa sin!

Anonymous poster hash: b91ab...412

:spise: Takk for tips! :) Den skal prøves

http://www.godt.no/#!/restaurantguiden/3009/restaurant-renaa-trondheim

Anonymous poster hash: 5c7a6...ea6

Skrevet

Helt klart Munchies burger! Evt illegal og døgnsvill.

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...