Polly Ester Skrevet 14. juli 2014 #41 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har begynt å se på Believe. Takk for tips. Nå har jeg skaffet meg alle episodene og gleder meg til å begynne å se.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #42 Skrevet 14. juli 2014 Prøver meg på Mad men nå for andre gang. Prøvde å se det med samboer for et par år siden, men vi kom aldri lenger enn de seks første episodene. Ble liksom aldri noe som gjorde at det var verd å følge med på. Men her har jeg nå gitt det et nytt forsøk da siden alle skryter sånn over hvor fantastisk den er. Når blir det egentlig veldig bra, hvis noen her har sett den? Sesong 1 er best så liker du den ikke til nå er den neppe for deg. Elska den i starten men syntes den tapte seg mye, ikke på langt nær så god som den er skrytt opp til å være. Hadde litt det samme med braking bad, vente på at den skulle bli så bra som alle sa men den blei jo bare tristere og tristere så jeg gadd ikke mer av den. Anonymous poster hash: 19812...ee3
Mann 42 Skrevet 15. juli 2014 #43 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Noen som ser på The Leftovers? Den virker ganske sær i starten, og særere blir det, men jeg tror jeg skal følge med på den, likevel. Jeg liker vinklingen. Hva om..... Noe stort og dramatisk hendte, som rammet alle, og som ingen visste hva de skulle gjøre med, eller hvordan de skulle forholde seg til det? Hva om hele verden var forenet i en smerte som ingen klarte å finne noen mening i, og der det ikke finnes noen trøstens ord? For ganske mange ser det ut til at meningen med livet forsvinner totalt. Minner meg litt om historiene om den tapte generasjonen som kravlet ut av skyttergravene etter 1. verdenskrig, totalt desillusjonerte. Endret 15. juli 2014 av Mann 42
sofie777 Skrevet 15. juli 2014 #44 Skrevet 15. juli 2014 Noen som ser på The Leftovers? Den virker ganske sær i starten, og særere blir det, men jeg tror jeg skal følge med på den, likevel. Jeg liker vinklingen. Hva om..... Noe stort og dramatisk hendte, som rammet alle, og som ingen visste hva de skulle gjøre med, eller hvordan de skulle forholde seg til det? Hva om hele verden var forenet i en smerte som ingen klarte å finne noen mening i, og der det ikke finnes noen trøstens ord? For ganske mange ser det ut til at meningen med livet forsvinner totalt. Minner meg litt om historiene om den tapte generasjonen som kravlet ut av skyttergravene etter 1. verdenskrig, totalt desillusjonerte. Jeg ser på The Leftovers og er litt enig med deg. Det er litt merkelige ting som skjer og alle de gruppene som har sine egne agendaer står så steilt mot hverandre, selv om de kanskje ikke vet det selv. GR (Guilty Remnant) synes alt er de gjenværendes feil og da bør det ties ihjel. Waynes gruppe, som nå er borte vekk levde etter filosofien om å leve i dag, for i morgen kan du være borte, men er du ikke borte, vet Wayne hva du skal gjøre... Presten i kirken (som hele gårsdagens episode handlet om, tøft å konsentrere seg om én så tidlig i serien) han ser at i motsetning til i Bibelens "rapture", så er det ikke bare de "gode" som blir tatt bort, men folk som har syndet stygt, sammen med, i et tilfelle, den jenten en mann som ble med hadde forgrepet seg på. Hadde egentlig ikke tenkt å se så mye mer, men det er et eller annet der som gjør at jeg vil se, kanskje det er Lost-effekten med David Lindelof som en av produsentene?
Celtic Heart Skrevet 15. juli 2014 #45 Skrevet 15. juli 2014 Alt for mange... csi ncis ncis la the blacklist the mentalist whitecollar intelligence person of interest the listener so you think you can dance rizzoli and isles criminal minds nikita death in paradise on top of the lake hemlock grove orange is the new black Bones Supernatural Under the dome Elementary Sherlock The lying game The following Numb3rs Secret circle The vampire diaries ncis kommer med en new orleans til høsten så da blir den inkludert også
Kassiopeia Skrevet 15. juli 2014 #46 Skrevet 15. juli 2014 De siste to dagene har jeg sett Hemlock grove. Er snart ferdig med sesong 1. Veldig sær serie, men jeg liker det så langt. Håper ikke de ødelegger inntrykket mitt i finalen når vi får svar på alt.. The leftover venter jeg på å se til sesongen er ferdig, er så utålmodig av meg når jeg må vente så lenge på hver episode.
Mann 42 Skrevet 15. juli 2014 #47 Skrevet 15. juli 2014 Jeg ser på The Leftovers og er litt enig med deg. Det er litt merkelige ting som skjer og alle de gruppene som har sine egne agendaer står så steilt mot hverandre, selv om de kanskje ikke vet det selv. GR (Guilty Remnant) synes alt er de gjenværendes feil og da bør det ties ihjel. Waynes gruppe, som nå er borte vekk levde etter filosofien om å leve i dag, for i morgen kan du være borte, men er du ikke borte, vet Wayne hva du skal gjøre... Presten i kirken (som hele gårsdagens episode handlet om, tøft å konsentrere seg om én så tidlig i serien) han ser at i motsetning til i Bibelens "rapture", så er det ikke bare de "gode" som blir tatt bort, men folk som har syndet stygt, sammen med, i et tilfelle, den jenten en mann som ble med hadde forgrepet seg på. Hadde egentlig ikke tenkt å se så mye mer, men det er et eller annet der som gjør at jeg vil se, kanskje det er Lost-effekten med David Lindelof som en av produsentene? Den siste scenen mellom presten og lederen for GR var ganske ladet. "This means war, bitch!" "Oh, yeah? Well, BRING it!" Hun får sagt ganske mye selv om hun ikke prater. Jeg ser frem til å se ting utvikle seg her. Det er jo en ganske liten by, etter alt å dømme, og alle forhistorier som griper inn i hverandre. Men jeg håper virkelig at det ikke utvikler seg til noe lignende som Lost, for det orker jeg virkelig ikke å se på. Jeg er helt for å ta en historie på dens egne premisser, men i Lost ble det så mye tøv at jeg ganske kjapt mistet interessen. Det får være grenser. Forsvinningen av tre prosent av verdens befolkning varsler jo forsåvidt at det skal bli riktig ille etter hvert, historiemessig, men så langt er det ganske bra. 1
Lillesiren Skrevet 17. august 2014 #48 Skrevet 17. august 2014 Scandal, litt som House of Cards med sukker på, just the way I like it
Kassiopeia Skrevet 17. august 2014 #49 Skrevet 17. august 2014 Scandal, litt som House of Cards med sukker på, just the way I like it Har også nettopp sett Scandal, vet ikke hvor mange sesonger det er men har sett de to første som ligger på viaplay. Ikke en brøkdel av kvaliteten i House of cards, men en spennende og grei serie. Merker ekstremt godt at det er samme dama som har laget Greys anatomy, alt skal være veldig såpe opera, over the top og så dramatisk at det nesten blir litt småkomisk til tider, men for all del en underholdene serie når man kjeder seg. Prøver meg nå på Once upon a time. Ikke helt solgt enda, men ok. Noen som har forslag til andre bra serier på Viaplay?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå