AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #21 Skrevet 8. juli 2014 Tror det var noen som leste feil og trodde spørsmålet var "fortell om serier du har sett". Anonymous poster hash: 57a3e...0b7 Og vips, der kom det enda en til. Anonymous poster hash: 57a3e...0b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #22 Skrevet 8. juli 2014 Og vips, der kom det enda en til. Anonymous poster hash: 57a3e...0b7 Om det var meg du siktet til, så driver jeg og ser alle nå... Anonymous poster hash: bb97f...528
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #23 Skrevet 8. juli 2014 Om det var meg du siktet til, så driver jeg og ser alle nå... Anonymous poster hash: bb97f...528 WOW. Du ser på alle de seriene nå samtidig? Hva gjør du på ellers? Anonymous poster hash: 57a3e...0b7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #24 Skrevet 8. juli 2014 WOW. Du ser på alle de seriene nå samtidig? Hva gjør du på ellers? Anonymous poster hash: 57a3e...0b7 Jeg har sommerferie. Noen er jeg snart ferdig med. Noen har jeg nettopp begynt på, og noen går en gang i uka. Anonymous poster hash: bb97f...528
Gjest New_Girl Skrevet 8. juli 2014 #25 Skrevet 8. juli 2014 Akkurat nå ser jeg på Prison break, True Blood, Pretty little liars og Teen wolf.
sofie777 Skrevet 8. juli 2014 #26 Skrevet 8. juli 2014 Og jeg SER på mine serier selv om de ikke går akkurat nå.
Polly Ester Skrevet 8. juli 2014 #28 Skrevet 8. juli 2014 Og jeg SER på mine serier selv om de ikke går akkurat nå. Det gjør jeg også
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #29 Skrevet 10. juli 2014 Jeg ser på alt for mange serier, listen ville nok blitt endelang. Som sofie777 sier er mange serier avsluttet, noen har hatt sesongavslutning og noen går nå. Akkurat nå ser jeg nyeste sesongen av Masterchef Australia,.Hvor hvor hvor finner du dette? Gleder meg jo slik til den men venter på at dun skal komme på tlc. Fant den ikke på nett for litt sidenAnonymous poster hash: 19812...ee3
sofie777 Skrevet 10. juli 2014 #30 Skrevet 10. juli 2014 Forresten, til TS, om du vil lese hvilke serier vi ser på akkurat NÅ!!, så finnes det en tråd for det her som oppdateres nesten daglig. (Det finnes også en tilsvarende for filmer).
Kassiopeia Skrevet 10. juli 2014 #31 Skrevet 10. juli 2014 Hvor hvor hvor finner du dette? Gleder meg jo slik til den men venter på at dun skal komme på tlc. Fant den ikke på nett for litt sidenAnonymous poster hash: 19812...ee3 Hvor jeg ser det? I så fall ser jeg på netflix, viaplay, på DVD og laster ned. Hvis du vil vite når alle serier sendes, altså hvilken dag og når serier starter opp igjen finner du det på www.tvcountdown.com. Helt super side, og da slipper man å holde telling på alt man ser på selv. Man kan også lage seg en bruker og lage sin egen liste hvor man legger inn alle serier man føler med på, så får man varsel når hver ny episode av alt er ute.
sofie777 Skrevet 10. juli 2014 #32 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Hvor jeg ser det? I så fall ser jeg på netflix, viaplay, på DVD og laster ned. Hvis du vil vite når alle serier sendes, altså hvilken dag og når serier starter opp igjen finner du det på www.tvcountdown.com. Helt super side, og da slipper man å holde telling på alt man ser på selv. Man kan også lage seg en bruker og lage sin egen liste hvor man legger inn alle serier man føler med på, så får man varsel når hver ny episode av alt er ute. Det samme kan man gjøre på next-episode.net Endret 10. juli 2014 av sofie777
Anglofil Skrevet 11. juli 2014 #33 Skrevet 11. juli 2014 Castle Dexter CSI CSI: Miami CSI: New York The Good Wife Boardwalk Empire Luther Spooks Grey's Anatomy Bones DCI Banks Og mange flere. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #34 Skrevet 11. juli 2014 Hvor jeg ser det? I så fall ser jeg på netflix, viaplay, på DVD og laster ned. Hvis du vil vite når alle serier sendes, altså hvilken dag og når serier starter opp igjen finner du det på www.tvcountdown.com. Helt super side, og da slipper man å holde telling på alt man ser på selv. Man kan også lage seg en bruker og lage sin egen liste hvor man legger inn alle serier man føler med på, så får man varsel når hver ny episode av alt er ute. Mente nyeste sesong av mastersheff australia, altså 2014 sesongen. Finner ikke noe sted og se den.Anonymous poster hash: 19812...ee3
Kassiopeia Skrevet 11. juli 2014 #35 Skrevet 11. juli 2014 Mente nyeste sesong av mastersheff australia, altså 2014 sesongen. Finner ikke noe sted og se den.Anonymous poster hash: 19812...ee3 Den laster jeg ned fra Piratebay
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #36 Skrevet 12. juli 2014 Den laster jeg ned fra Piratebay Da skal jeg sjekke igjen, fant den ikke sist jeg lette. Takk for tipsAnonymous poster hash: 19812...ee3
sofie777 Skrevet 12. juli 2014 #37 Skrevet 12. juli 2014 Masse Masterchefer i Kickass (som jeg kan linke direkte til fra tidligere nevnte side...)
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #38 Skrevet 12. juli 2014 Masse Masterchefer i Kickass (som jeg kan linke direkte til fra tidligere nevnte side...) Takk for tips. Var episoder fra Første sesonger fra australia der også. Ikke mer enn 1 seed dog så man får se hva man får.Anonymous poster hash: 19812...ee3
Kassiopeia Skrevet 13. juli 2014 #39 Skrevet 13. juli 2014 Prøver meg på Mad men nå for andre gang. Prøvde å se det med samboer for et par år siden, men vi kom aldri lenger enn de seks første episodene. Ble liksom aldri noe som gjorde at det var verd å følge med på. Men her har jeg nå gitt det et nytt forsøk da siden alle skryter sånn over hvor fantastisk den er. Når blir det egentlig veldig bra, hvis noen her har sett den?
Mann 42 Skrevet 14. juli 2014 #40 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har begynt å se på Believe. Om den synske lille jenta Bo, som både leser tanker og følelser og er telekinetisk og har hele buketten av overnaturlige evner. Og som er på flukt fra en organisasjon som vil bruke evnene hennes som et våpen for de militære. Denne er forresten styrt av Kyle McLachlan, men han har ikke smilt en eneste gang så langt, og ikke sier han "Thats a damn fine cup of coffee", heller. Han er skummel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå