Gå til innhold

Hvilke serier ser dere på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er i hvert fall en tråd til om det samme, men her er lista mi:

True Blood

The Vampire Diaries

The Shield

Arrow

The Originals

The witches of east end

Breaking Bad

Six feet under

Supernatural

Criminal Minds

Grimm

Revenge

Once Upon a Time

Lost Girl

Castle

Haven

The Mentalist

Sleepy Hallow

Skrevet

Game of Thrones

True Blood

True Detective

Hannibal

Orphan Black

Penny Dreadful

American Horror Story

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp sett ferdig Orange Is The New Black.

Nå ser jeg på Orphan Black.

Anonymous poster hash: 063c6...7a8
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Har akkurat sett ferdig Jonathan creek

Skrevet (endret)

Game of Thrones, True Blood, Grimm, Revolution, Falling Skies, Walking Dead, Big Bang Theory, Firefly (selv om det bare ble et par sesonger og jeg må se den på DVD) Agents of Shield.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Skrevet

True Blood, The walking dead, The Office, Grimm og Supernatural!

Skrevet
  • Game of Thrones (Favoritt! :hjerte: )
  • Orange is the new black
  • Vampire Diaries
  • The Originals
  • True Blood
  • Heroes
  • The Walking Dead
Skrevet

Parenthood 5/6

Nurse Jackie 6/6

Orange is the new black 6/6

Under the dome 4/6

Fargo 6/6

The leftovers 6/6

The walking dead 6/6

Bates motel 5/6

True detektive 6/6

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet når sesong 3 av orphan black kommer?

Anonymous poster hash: 78c1c...4c9

Skrevet

Jeg ligger sikkert milevis bak alle andre her, men jeg har akkurat fått øynene opp for Broen:) Er blitt helt hekta:D!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke still sånne spørsmål... Noe er ferdig for godt, noe har ferie, noe har ikke begynt, men litt går nå i sommer.

About A Boy, Agent Carter, Almost Human, Arrow, Beauty and the Beast, Believe, Bones,Capture, Castle, Continuum, CSI, CSI: NY, Defiance, Delirium, Doctor Who, Doctor Who: The Doctors Revisited, Downton Abbey, Duck Quacks Don't Echo (UK), Elementary,Extant, Forever (2014), Friends with Better Lives, Game of Thrones, Go On, Graceland,Gracepoint, Grey's Anatomy, Haven, How I Met Your Mother, How To Get Away With Murder, Intelligence (US), Legends (2014), Lilyhammer, Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.,Mr. Selfridge, Nashville (2012), NCIS, NCIS: Los Angeles, NCIS: New Orleans, Never Ever Do This At Home, Once Upon a Time, Once Upon A Time In Wonderland, Outlander,Person of Interest, QI, Resurrection, Revolution, Riot, Royal Pains, Scorpion, Selfie,Sherlock, Signed, Sealed, Delivered, Sing Your Face Off, Sleepy Hollow, Smash, State of Affairs, Suits, The 100, The Big Bang Theory, The Crazy Ones, The Flash (2014), The Graham Norton Show, The Hour, The Leftovers, The Mentalist, The Michael McIntyre Chat Show, The Musketeers, The Mysteries Of Laura, The Neighbors (2012), The Newsroom, The Odd Couple (2014), The Paradise, The Tomorrow People (US), The Wil Wheaton Project, Time Team, Touch, True Detective, Under the Dome, Utopia (US),Warehouse 13, Wayward Pines, When Calls the Heart, Whodunnit? (2013), Whose Line Is It Anyway?, Zero Hour

Jeg stiller de spørsmålene jeg vil jeg...

Skrevet

Noen som vet når sesong 3 av orphan black kommer?

Om et år.

AnonymBruker
Skrevet

Takk :)

Om et år.

Skrevet
Skrevet (endret)

Det var ikke meningen linkene skulle være "brukelig", orket bare ikke ta vekk linkingen... :) Men imponerende at du har telt dem. Linkene er kopiert fra next-episode.net.

Glemte visst også denne: ;) etter setningen om å stille sånne spørsmål... :)

Endret av sofie777
Skrevet

Jeg ser på alt for mange serier, listen ville nok blitt endelang. Som sofie777 sier er mange serier avsluttet, noen har hatt sesongavslutning og noen går nå.

Akkurat nå ser jeg nyeste sesongen av Masterchef Australia, Masterchef us, paradise hotel Danmark, og pretty little liars. Ser også Sons of anarchy på nytt fra sesong 1, og har startet med Broen på nytt sammen med samboer.

Har også nettopp sett Top og the lake, broadchurch. Andre serier jeg liker er game of thrones, shameless, the killing, true detective, breaking bad, walking dead, Six feet under, lost, homeland, deadwood, californication, arresten development, orange is the new black, fringe, house of cards, the newsroom, buffy, angel, alias, Sherlock, vampire diaries, awkward, how i mer your mother, parenthood, gryes anatomy, rome, the americans, borgias, blant annet. Mange flere, men det var de jeg kom på nå som jeg liker.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det var noen som leste feil og trodde spørsmålet var "fortell om serier du har sett".

Anonymous poster hash: 57a3e...0b7
AnonymBruker
Skrevet

True blood

True detective

Hannibal

Bates Motel

Vampire diaries

American horror story

New Girl

Falling skies

The walking dead

Game of thrones

90210

Gossip girl

One tree hill

Beauty and the beast

Frustrerte fruer

Greys anatomy

Teen wolf

Pretty little liars

Devious Maids

Orphan black

Fringe

Homeland

Heartland

Lost

Orange is the new black

Hemlock grove

Ravenswood

Revenge

Dexter

Criminal minds

Once upon a time

The mentalist

Twisted

Anonymous poster hash: bb97f...528
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...