maryjane90 Skrevet 5. juli 2014 #1 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei. Jg er ei jente på 23 år og bor i oslo. jeg tenkte å reise til syden rundt 3,4,5,6 eller 7 aug, mn har ingen å reise med. Jg vil gjerne til hellas, spania, kypros eller kroatia. Er det noen som vil bl med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Del Skrevet 5. juli 2014 Hei. Jg er ei jente på 23 år og bor i oslo. jeg tenkte å reise til syden rundt 3,4,5,6 eller 7 aug, mn har ingen å reise med. Jg vil gjerne til hellas, spania, kypros eller kroatia. Er det noen som vil bl med? Her kanskje? http://www.singelreiser.org/ Jeg ville syntes at det var best å reise sammen med flere single når det er ukjente Anonymous poster hash: 03104...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. juli 2014 #3 Del Skrevet 5. juli 2014 Trådene flettet Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona26 Skrevet 6. juli 2014 #4 Del Skrevet 6. juli 2014 Så gøy! Merker også at det er stress å finne venninner å reise med, nå som alle har fått seg kjæreste som de reiser med. Test ut aktivitetsvenner.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2014 Hva med deg? Har du ingen å reise med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myntkast Skrevet 13. juli 2014 #6 Del Skrevet 13. juli 2014 Har du funnet noen? hva slags person søker du etter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juli 2014 Så gøy! Merker også at det er stress å finne venninner å reise med, nå som alle har fått seg kjæreste som de reiser med. Test ut aktivitetsvenner.no hei. har du noen å reise med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå