Gå til innhold

24 år gammel mann som har aldri hatt kjæreste :( HJELP!

nexus321

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 nesten 25 år gammel mann, eg har aldri hatt kjæreste eller kysset en jente i mitt liv.

Du tenker sikkert at eg er veldig sjenert, at eg prater nesten aldri med jenter... Der tar du helt feil. Eg er veldig sosial, eg går ut på byen med vennene mine hver fredag og lørdag (jeg er utrolig pratsom). Og ja eg prater med damer på nattklubber, men selv om eg får dies nummer og eg ringer eller tekster dem får eg aldri noe svar.

Nesten alle av vennene mine har kjærester unntatt meg. Det gjør meg utrolig deprimert. Jeg tenker alltid hva er galt med meg!? Jeg har blitt kjempe ensom. Til og med kusinene mine som er 9 år gammel har kjærester....rart å tenke at selv om de er så unge de er langt foran meg når det gjelder den delen av livet.

Jeg er født her i Norge men eg ser utlandsk ut, er det grunnen? Er det liksom diskriminering som skjer her? Eg er ikke stygg, minimum søt, minimum!

Kanskje pga hudfargen min er brunt damer her tenker på meg som mindre verdt eller noe.

Kanskje eg bør flytte til USA eller noe. Tenker av og til at det kommer til å hjelpe meg.

Jeg kan 4 språk. Jeg er kjempe flink til å lage mat. Jeg er morsom og søt. Hvorfor liker ikke damer meg??????? Jeg har spurt nesten alle av venninene mine, og de sier alltid at eg kommer til å finne noen etterhvert som liker meg for meg. Men de som sier det har dated gutter siden 14 års alderen. De har kysset og gått på date b.l.a.

Eg har ikke gjort noe av det der, jeg tviler på at det kommer til å skje...

Eg traff 2 jenter på byen som eg følte likte meg. De smilte veldig mye og eg følte at interaksjonen gikk utrolig bra. Eg fikk dies nummer. Men når eg ringte dem fant eg ut at det var et falsk nummer. Begge gangene!

Jeg har vært utrolig deprimert siden da (forrige helg).

Jeg har prøvd online dating, truffet 2 jenter, den ene likte å kutte seg selv, den andre fortalte meg at hun likte å voldta gutter (Jeg lover at dette er ikke tull) skjønner ikke damer i det hele tatt. Hva er det dere vil ha? Hva bør eg gjøre??? HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd online dating, truffet 2 jenter, den ene likte å kutte seg selv, den andre fortalte meg at hun likte å voldta gutter (Jeg lover at dette er ikke tull) skjønner ikke damer i det hele tatt.

:laugh: Nettdating oppsummert.

Sorry, har ingen tips. Bortsett fra å kanskje drite mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...