Kontormus Skrevet 5. juli 2014 #41 Skrevet 5. juli 2014 Litt vanskelig når mannen bare er slikAnonymous poster hash: be3ac...910 Hvilken verden har du vokst opp i som tror at en kan "være" ting uten at det får konsekvenser? Kan en ikke oppføre seg overfor andre ender en opp alene... Og jeg har blitt kalt fittetryne og hore. Ble over hodet ikke vant til det, ønsket ikke bli vant til det heller. Så noen ble forlatt. 2
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #42 Skrevet 5. juli 2014 Hørt om vagina? Høres bare kunstig ut, og blir det noe finere om man bruker det latinske navnet på fitte istedet for det norske
Guadaloupe Skrevet 5. juli 2014 #43 Skrevet 5. juli 2014 At mannen har et problem, at han er umoden ol. Jeg og kjæresten har aldri halt hverandre stygge ting, det går an å ordne opp i en krangel uten å kalle hverandre ting.
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #44 Skrevet 5. juli 2014 Når man kaller kjæresten sin for fitte så er man i mine øyne et rasshøl ja. Eller en umoden drittunge. Tror han mente at det ikke er noe bedre at du kaller han et "rasshøl" enn det var for han å kalle deg "fitte". Men slik jeg forstod det var det han som kalte deg "fitte" som begynte dritkastingen.....så ja. Da mener jeg du har din rett til å slenge en kommentar tilbake på han. . Til pass for han mener jeg.... Ingen oppegående sunne fornuftige menn kaller en dame for "fitte" under noen som helst omstendigheter.
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #45 Skrevet 5. juli 2014 Hørt om vagina? Ikke for å kverulere nå sara, men vagina kan desverre ikke brukes om "hele" underlivet til kvinner. Det er kun skjeden i seg selv som kalles vagina. Altså fødselskanalen om du vil. Jeg blir faktisk nesten litt flau av å bruke alle disse latinske "lege" beskrivelsene av kjønnene våre. Og mus er det endel som bruker om det da...men det syntes jeg er litt "barnslig". Dåsa er jo litt morsom....men syntes "fitte" er lettest å bruke. Og jeg bruker det aldri negativt ment eller ladet mot damer! Det er bare mitt koseord for det kvinnelige kjønsorgan. Blir litt som når damene bruker "pikk" eller "kuk" om våres edle del. Jeg gjør absolutt ingenting av det. Er bare det greieste og minst kleine ordet for penis.
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #46 Skrevet 5. juli 2014 Ikke for å kverulere nå sara, men vagina kan desverre ikke brukes om "hele" underlivet til kvinner. Det er kun skjeden i seg selv som kalles vagina. Altså fødselskanalen om du vil. Jeg blir faktisk nesten litt flau av å bruke alle disse latinske "lege" beskrivelsene av kjønnene våre. Og mus er det endel som bruker om det da...men det syntes jeg er litt "barnslig". Dåsa er jo litt morsom....men syntes "fitte" er lettest å bruke. Og jeg bruker det aldri negativt ment eller ladet mot damer! Det er bare mitt koseord for det kvinnelige kjønsorgan. Blir litt som når damene bruker "pikk" eller "kuk" om våres edle del. Jeg gjør absolutt ingenting av det. Er bare det greieste og minst kleine ordet for penis. Jeg synes bare selv at ordet "fitte" er utrolig stygt uansett hvordan det brukes. Derfor synes jeg vagina er bedre å bruke Har ikke noe med at ikke hel underlivet vårt kalles det, men jeg synes selv det er et penere ord å bruke. Jeg synes også penis brukes ofte av folk, selv om det er mest kuk og pikk. 2
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #47 Skrevet 5. juli 2014 Høres bare kunstig ut, og blir det noe finere om man bruker det latinske navnet på fitte istedet for det norske "Høres kunstig ut". Dummeste jeg har hørt.
Kontormus Skrevet 5. juli 2014 #48 Skrevet 5. juli 2014 Vulva er det latinske uttrykket for kvinnelige ytre kjønnsorganer.
melatonin Skrevet 5. juli 2014 #49 Skrevet 5. juli 2014 To stygge ord og de burde ikke bli brukt av en kjæreste til en kjæreste! 1
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #50 Skrevet 5. juli 2014 "Høres kunstig ut". Dummeste jeg har hørt. ingen jeg kjenner bruker det utrykket, og du har sikkert hørt noe dummere hvis du tenker etter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #51 Skrevet 5. juli 2014 Akkurat som at han har kalt meg fitte, har jeg kalt han for en jævla kuk. Forklaring: Nord-Norge, unge, mangel på ord å si. Er nok et vanligere skjellsord nordpå enn sør. Har også fått detta slengt av søsken, så er ikke som at det er kun kjærestepar som får gjennomgå. Anonymous poster hash: 03d5e...7e4
Mango Skrevet 5. juli 2014 #52 Skrevet 5. juli 2014 (endret) "Høres kunstig ut". Dummeste jeg har hørt. Ikke egentlig. Jeg er jente og synes vagina og penis høres helt rart ut. Aldri hørt venner omtale det sånn heller. Å si til kjæresten at han har en deilig penis, høres og for meg veldig kunstig ut, vet ikke om jeg hadde klart å sagt det serriøst engang. Akkurat som om han hadde sagt at jeg har deilig vagina, blir bare feil Endret 5. juli 2014 av Mango
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #53 Skrevet 5. juli 2014 Ikke egentlig. Jeg er jente og synes vagina og penis høres helt rart ut. Aldri hørt venner omtale det sånn heller. Å si til kjæresten at han har en deilig penis, høres og for meg veldig kunstig ut, vet ikke om jeg hadde klart å sagt det serriøst engang. Akkurat som om han hadde sagt at jeg har deilig vagina, blir bare feil Jeg hadde aldri klart å si "du har en deilig pikk" seriøst heller jeg.
Mango Skrevet 5. juli 2014 #54 Skrevet 5. juli 2014 Jeg hadde aldri klart å si "du har en deilig pikk" seriøst heller jeg. Nei, sier ikke noe på det. Skjønner bare ikke hvordan det er det dummeste du har hørt.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #55 Skrevet 5. juli 2014 Fitte er kanskje det styggeste ordet du kan kalle ei jente. Anonymous poster hash: be3ac...910 Merklig, for det er det fineste de har.Anonymous poster hash: 83a89...bb4 1
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juli 2014 #56 Skrevet 6. juli 2014 Vulva er det latinske uttrykket for kvinnelige ytre kjønnsorganer. Nettopp...og ordet vulva får meg til å føle meg som en lege med en pasient ved siden av meg. Sorry....Samme med ordet penis. Om dama hadde beskrevet mitt lem som det under en het økt, ville jeg seriøst syntes det bli litt rart og snålt. Man blir jo ofte litt dirty når man er igang, og da syntes jeg personlig det er litt lettere og friere å bruke de litt mer "teite" variantene. Gjør atmosfæren litt mindre anspent. Men selvsagt....dette er bare min personlige greie Men igjen...å bruke ordet "fitte" OM en person, bør selvsagt ikke gjøres. Det har vel med normal folkeskikk å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå