Gjest Lille-pus Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Hvor i huleste finner dere disse 'gudegavene' til kvinner? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Det er merkelig at menn som skal skjelle ut kvinner bruker det de er mest interessert i av kvinnen som skjellsord. Det forbauser meg og jeg skjønner ikke helt "logikken" Anonymous poster hash: ae673...3bd 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Det er merkelig at menn som skal skjelle ut kvinner bruker det de er mest interessert i av kvinnen som skjellsord. Det forbauser meg og jeg skjønner ikke helt "logikken" Anonymous poster hash: ae673...3bd Ja, like dumt som "jævla rumpe", eller "jævla pupp" Anonymous poster hash: 5999b...533 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Skal vi kvinner kalle menn for peniser hvis vi blir forbanna? Tviler på at noen gjør det. Et eksempel på at menn har mye å lære. Jævla kukk eller jævla pikk? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Hadde han kallt meg ei fitte så hadde jeg først ledd høyt, og om det hadde vist seg at han mente det seriøst ville jeg ha prøvd å søke profesjonell hjelp for han :-) Han er snart 50 år, ingen Menn kaller damer for fitter. Må være tilbakestående/ psykisk syk.Anonymous poster hash: 8c5ae...3a1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #26 Skrevet 4. juli 2014 Fitte - barnslig og teit. Hore - ulogisk og meningsløst. Hva i all verden mener han med å kalle dama si for hore? Mener han at hun tar betalt for sex? Skylder han henne isåfall jævlig mye penger? Eller er han faktisk sammen med en som selger sex til andre, og hva sier egentlig det om ham selv? Nei, fjottete skjellsord. Jeg tror ikke engang jeg hadde orket å bli fornærmet, bare gitt meg selv et spark i ræva for at jeg var sammen med en barnslig unge, og pakket sakene mine hvis han ikke skjerpet seg. Anonymous poster hash: c158b...a76
Gjest Blubberella Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Skal vi kvinner kalle menn for peniser hvis vi blir forbanna? Tviler på at noen gjør det. Et eksempel på at menn har mye å lære. Det finnes både gutter og jenter som bruker "jævla kuk" som skjellsord rettet mot gutter/menn. Spesielt i trøndelag og nordnorge, kanskje. Like umodent og teit.
Jeanetto Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 Som ho over meg er inne på så tror jeg det har litt med hvor man er ifra. Nordlendinger bruker slike ord MYE mer enn de lenger sør.
Gjest Chloe87 Skrevet 4. juli 2014 #29 Skrevet 4. juli 2014 Ush, husker kjæresten jeg hadde da jeg var 18 kalte meg det, for et rasshøl!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #30 Skrevet 4. juli 2014 Ush, husker kjæresten jeg hadde da jeg var 18 kalte meg det, for et rasshøl! Han var et "rasshøl" for å kalle deg "fitte"? OK... Anonymous poster hash: 9ded0...b77
Teeden Skrevet 4. juli 2014 #31 Skrevet 4. juli 2014 Skal vi kvinner kalle menn for peniser hvis vi blir forbanna? Tviler på at noen gjør det. Et eksempel på at menn har mye å lære. Ja for vi blir jo aldri kalt kuk noen gang.
Gjest Chloe87 Skrevet 4. juli 2014 #32 Skrevet 4. juli 2014 Han var et "rasshøl" for å kalle deg "fitte"? OK... Anonymous poster hash: 9ded0...b77 Når man kaller kjæresten sin for fitte så er man i mine øyne et rasshøl ja. Eller en umoden drittunge.
Teeden Skrevet 4. juli 2014 #33 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Det er merkelig at menn som skal skjelle ut kvinner bruker det de er mest interessert i av kvinnen som skjellsord. Det forbauser meg og jeg skjønner ikke helt "logikken" Anonymous poster hash: ae673...3bd Det kommer vel av de gangene man har kommet i henne og man ikke lenger er kåt. Da er gjerne den våte, klissete musa til den svette og klengende dama ikke lenger så veldig ettertraktet. Da blir det fort at man tenker "jævla fitte" hvis hun egentlig er ei du aldri skulle ønske du var borti, men likevelklarte å få deg i den situasjonen du er i der og da gjennom musa si. Endret 4. juli 2014 av Teeden
EDM Skrevet 4. juli 2014 #34 Skrevet 4. juli 2014 Synes generelt sett skjellsord er en uting. Blir gjerne brukt av personer som ikke har noe produktivt å si og føler en diskusjon er tapt. En nødløsning på en måte. 1
Ruby_Tuesday Skrevet 4. juli 2014 #35 Skrevet 4. juli 2014 Ha ha. Hadde vært helt uaktuelt at samboeren min hadde kalt meg det. For det første, så hadde jeg aldri i livet funnet meg i det, og for det andre hadde han aldri funnet på å kalle meg noe sånt uansett hvor sint han hadde vært. Var forøvrig en kjempe sjarmerende drita mann på gata i Oslo som kalte meg ei "JÆVLA FITTE" fordi jeg tilfeldigvis så på han. Jeg måtte holde samboeren min tilbake, fordi han ble så forbanne. (og nei, samboeren min er ikke en slåsskjempe. Aldri vært i slåsskamp før i sitt liv.) 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #36 Skrevet 4. juli 2014 Det kommer vel av de gangene man har kommet i henne og man ikke lenger er kåt. Da er gjerne den våte, klissete musa til den svette og klengende dama ikke lenger så veldig ettertraktet. Da blir det fort at man tenker "jævla fitte" hvis hun egentlig er ei du aldri skulle ønske du var borti, men likevelklarte å få deg i den situasjonen du er i der og da gjennom musa si. Du har en så bra fantasi av og til at jeg blir nesten målløs Anonymous poster hash: 5999b...533
Kapt.Chat Skrevet 4. juli 2014 #37 Skrevet 4. juli 2014 Det forteller meg at personen ikke er helt god, du kan gjerne be noen om å dra til helvete (utrykker forbannelse der og da) men å kalle noen ei hore er en karakteristikk og ment for å nedverdige, det samme gjelder fitte, men det kan bli brukt på samme måten som "dra ti helvete"
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #38 Skrevet 5. juli 2014 Det verste er jo at dette blir kjønnsorganet vårt kalt. hva vil du at vi skal kalle det da
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #40 Skrevet 5. juli 2014 hva vil du at vi skal kalle det da Hørt om vagina?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå