Gjest Steamboat Skrevet 4. juli 2014 #1 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Er en del jenter som blir med menn hjem fra byen selv om de vet de er andrevalget. Ikke som i at han har prøvd seg på andre tidligere, men at han først prøver seg på en jente ser at hun er bankers, begynner så å lete etter bedre jenter og ligger med den første jenta om han ikke får seg noe bedre. Hva er greia? Endret 4. juli 2014 av Steamboat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 4. juli 2014 #2 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvorfor jenter i det heletatt blir med en random fyr hjem er et stort mysterium for meg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvorfor jenter i det heletatt blir med en random fyr hjem er et stort mysterium for meg... Hva er så galt med å få en kjepp i musa når en er kåt? Slutt å være så moralistiske. Anonymous poster hash: 37e9f...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 4. juli 2014 #4 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hvorfor jenter i det heletatt blir med en random fyr hjem er et stort mysterium for meg... For meg og. Jeg hadde aldri turt å bli med en fremmed hjem Edit: førte på noe. Endret 4. juli 2014 av lillelarve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 4. juli 2014 #5 Del Skrevet 4. juli 2014 For meg og. Jeg hadde aldri turt å bli med en fremmed hjem Edit: førte på noe. Jepp. Til du som lurer på hvorfor det er galt med en 'kjepp i musa', så er det fordi det er en fremmed. Du har ingen aning om hva dette mennesket kan finne på. Da kan du bokstavelig talt bruke en kjepp i steden for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 4. juli 2014 #6 Del Skrevet 4. juli 2014 Man kan aldri vite hvem som er farlig/tullete der ute. Jeg tar aldri slike sjanser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojo66 Skrevet 4. juli 2014 #7 Del Skrevet 4. juli 2014 Er en del jenter som blir med menn hjem fra byen selv om de vet de er andrevalget. Ikke som i at han har prøvd seg på andre tidligere, men at han først prøver seg på en jente ser at hun er bankers, begynner så å lete etter bedre jenter og ligger med den første jenta om han ikke får seg noe bedre. Hva er greia?[/quote Hva med omvendt? Har det skjedd deg tror du, eller tror du at du alltid er flrstevalget? Jeg tror ikke jenter nenker nevneverdig over dette enten de 1., 2. Eller 3.valget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Del Skrevet 4. juli 2014 Hva er så galt med å få en kjepp i musa når en er kåt? Slutt å være så moralistiske.Anonymous poster hash: 37e9f...339 Det er billig å ha ons uansett om det er menn eller damer..Anonymous poster hash: 59d43...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 4. juli 2014 #9 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er sjelden jeg ser jenter blir med menn med hjem dersom de VET de er andrevalget. Dvs. hvis du sjekker opp en jente og blir avvist og etterpå sjekker opp venninnen, er det god sjanse for at hun sier nei. En kamerat nevnte en gang at det blir en ond sirkel at man blir avvist av flere jenter i en bar og mister sjansene hos resten - men det handler selvsagt også om at selvtilliten hans synker og han blir mindre interessant fordi jenter oppfatter dette. Ellers er det vel en kombinasjon av alkohol og flere ting. Dersom en fyr er diskre i sin florting er det ikke gitt at jenter oppfatter at han direkte forsokte seg på en annen. Iblant er det vel jenter som har veldig lav selvtillit og blir smigret av oppmerksomheten. Men som sagt, jeg ser det ikke ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #10 Del Skrevet 4. juli 2014 Jepp. Til du som lurer på hvorfor det er galt med en 'kjepp i musa', så er det fordi det er en fremmed. Du har ingen aning om hva dette mennesket kan finne på. Da kan du bokstavelig talt bruke en kjepp i steden for. Forstår det heller ikke. ONS er bare helt meningsløst. En kan tilfredsstille seg selv dersom en får akutt behov. Å bare ta med seg en tilfeldig fyr hjem fra byen fordi jeg er kåt, er helt uaktuelt. Anonymous poster hash: df74b...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Del Skrevet 4. juli 2014 TS: Tror du virkelig disse jentene vet at de er andrevalget? Neppe. De er beruset og er nok ikke så observante. Anonymous poster hash: df74b...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 4. juli 2014 #12 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er sjelden jeg ser jenter blir med menn med hjem dersom de VET de er andrevalget. Dvs. hvis du sjekker opp en jente og blir avvist og etterpå sjekker opp venninnen, er det god sjanse for at hun sier nei. Det er ikke sånn andrevalget jeg mener. Man sjekker opp fen første jenta, får henne og vet hun blir med deg hjem. Så ser man en annen jente, ditcher hun første og prøver å få med jente nummer to hjem. Om det ikke funker så drar man hjem med hjente nummer 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 4. juli 2014 #13 Del Skrevet 4. juli 2014 TS: Tror du virkelig disse jentene vet at de er andrevalget? Neppe. De er beruset og er nok ikke så observante. Anonymous poster hash: df74b...083 Sett jentene både gråte når fyren prøver seg på den andre jenta foran hun første og jenter som sier de aldri blir med fyren hjem når han oppfører seg slik(for så å bli med hjem likevel). Så de vet hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenstove Skrevet 4. juli 2014 #14 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvor går du ut på byen? Aldri sett det her. Men mulig byen min skorter litt hva gjelder super-sjekkere. Ser stort sett bare alternativ a: gutt sjekker opp jente og bruker tilnærmet hele kvelden på dette. Alternativ 2: gutt og jente finner hverandre når alle er blitt kastet ut av baren. Alternativ 3: de er bekjente. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 4. juli 2014 #15 Del Skrevet 4. juli 2014 Det er ikke sånn andrevalget jeg mener. Man sjekker opp fen første jenta, får henne og vet hun blir med deg hjem. Så ser man en annen jente, ditcher hun første og prøver å få med jente nummer to hjem. Om det ikke funker så drar man hjem med hjente nummer 1. Aha. Har ikke observert dette må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 4. juli 2014 #16 Del Skrevet 4. juli 2014 steamboat, hva slags miljo er det du vanker i egentlig? jenter som graater og kamerater som skryter av fyllekjoring, og faar penger av jenter de har pult. haha ingen jeg kjenner oppforer seg slik (og dermed kan jeg ikke svare paa spm ditt heller, saa dette var et konstruktivt innlegg). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå