Sphynx Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Du vet du er på kvinneguiden når noen spørr om de bør vaske seg i rompa etter et dobesøk... 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Lærte du å vaske deg i rompa hver dag da du var barn fordi det luktet bæsj av rompa di? Anonymous poster hash: 1e3ce...304 Helt sikkert Anonymous poster hash: d1b59...7e1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Har prøvd disse klutene. Men kluten blir jo brun uansett hvor mange ganger jeg drar den over rumpesprekken. Men bruker jeg vann i tillegg til ph-nøytral såpe så merker jeg at all den brune bæsjen i rumpe går fullstendig vekk. Anonymous poster hash: 340b0...351 Man vet man er på KG ja...Anonymous poster hash: d1b59...7e1
Guadaloupe Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Wow, bare wow. Hvis du ikke blir "rein" bak når du tørker deg har du kanskje mye bløt avføring eller mye hår bak der?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Hysteria mot lukt! Anonymous poster hash: 8cce5...226
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #26 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo ikke snakk om å vaske seg etter hvert eneste toalettbesøk, kun etter nummer to. Gjennomsnittlig avfører vel folk ca én gang daglig, så å vaske seg en gang bak til dagen (to dersom man dusjer en gang utenom) tror jeg skal gå bra. Anonymous poster hash: 9524f...c59 Man bør faktisk ikke bruke såpe i underlivet hver gang man dusjer heller. Helst bare vann fordi såpa (selvom det er intimsåpe) ødelegger kroppens evne til å ordne opp selv og man vil etterhvert ende opp med et større problem. Det er samme gjelder shampoo (vasker du håret for ofte så blir håret fortere fett), såpe til kroppen (vasker du deg for ofte så vil huden bli tørr og irritert), fuktighetskrem (huden blir avhengig av å få tilført fuktighet og slutter å produsere selv) lypsyl (samme som med såpe). Sier ikke at man skal ligge unna såpe, men at man skal begrense bruken. Hvis du vasker underlivet ditt med såpe flere ganger om dagen så kan du ende opp med store problemer, både forran og bak. Just saying. Anonymous poster hash: e2cc5...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Wow, bare wow. Hvis du ikke blir "rein" bak når du tørker deg har du kanskje mye bløt avføring eller mye hår bak der? Altså. Jeg har et helt normalt rasshøl. Ikke noe hemorrider eller noe sånt. Det eneste jeg har er mye hårvekst som da kanskje bæsjen fester seg til? Har ikke akkurat blaut avføring, men den kan være litt halvcrunchy. Noen ganger glir den bare lett ut og det er lettere å tørke. Uansett. Jeg kan tørke i evigheter med papir og våtservietter, likefullt blir papiret brunt. Så nå har jeg kommet frem til at jeg bare fjerner den verste bæsjen med papir for så å vaske vekk med vann etterpå. Da blir det rent! Anonymous poster hash: 340b0...351
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 Altså. Jeg har et helt normalt rasshøl. Ikke noe hemorrider eller noe sånt. Det eneste jeg har er mye hårvekst som da kanskje bæsjen fester seg til? Har ikke akkurat blaut avføring, men den kan være litt halvcrunchy. Noen ganger glir den bare lett ut og det er lettere å tørke. Uansett. Jeg kan tørke i evigheter med papir og våtservietter, likefullt blir papiret brunt. Så nå har jeg kommet frem til at jeg bare fjerner den verste bæsjen med papir for så å vaske vekk med vann etterpå. Da blir det rent! Anonymous poster hash: 340b0...351 Barber deg der bak da? Anonymous poster hash: 9f2d9...331
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #29 Skrevet 4. juli 2014 enn å sitte seg til skrevs i dusjen å spyl vann oppi, så blir det jo bli rent...kommer det noe avføring så skyll det i sluken😆Anonymous poster hash: 76ced...cdf
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #30 Skrevet 4. juli 2014 Dette er et større problem for menn enn kvinner, grunnet hårvekst i området rundt anus. Selv løser jeg dette med følgende remedier: - skru dusjhodet til brannvesennivå mens jeg skrever skikkelig i dusjen (passer på å låse døren først - kan lett misforstås dersom noen overrasker en) - våtservietter etter dobesøk - ukentlig omgang med barbehøvel - talkumpudder fra apoteket for å unngå "rævsås" Anonymous poster hash: ac41d...4d5
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2014 #31 Skrevet 4. juli 2014 Jepp, hater 69 på grunn av dette, slikker henne gjerne men ikke med nesa stappet inn i rævva hennes. Anonymous poster hash: fb51c...21b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #32 Skrevet 4. juli 2014 Hahaha, disse trådene Anonymous poster hash: 3dd49...086
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #33 Skrevet 4. juli 2014 Haha, hva man lurer på altså. Har faktisk lurt litt på hvordan andre har det ang dette her jeg også :$ for jeg føler aldri jeg blir ren i ræva med bare dopapir (selvfølgelig blir man ikke helt ren, men you know what i mean). Dessuten blir jeg jo sår også. Så jeg vasker meg med vann, spyler med dusjhodet etter hver gang når jeg er hjemme og har mulighet! Skjønner ikke de som klarer seg med et tørk!Anonymous poster hash: 3bb21...19b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #34 Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror du trenger å spise mer fiber. Det skal ikke være avføring på papiret etter to-tre tørk. Anonymous poster hash: 746fe...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #35 Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror du trenger å spise mer fiber. Det skal ikke være avføring på papiret etter to-tre tørk.Anonymous poster hash: 746fe...9b6 Vel. Uansett om papiret ikke blir brunt lenger kan du gnikke hånden over rasshullet og lukte på den. Og hva lukter det? Jo, det lukter dritt. Så vann og såpe er det eneste rette. Anonymous poster hash: 340b0...351
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå