Gå til innhold

Vasker dere rasshullet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at toalettpapir ikke er godt nok for å gjøre rent etter man har bæsjet på do. Så jeg vasker området rundt anus med vann/såpe etter hver gang jeg har bæsjet.

Høres dette sært ut?

Anonymous poster hash: 340b0...351
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, føler du deg ikke ren så.. Et tips er å kjøpe babywipes til å tørke med til slutt. Det er jo enklere enn vann og såpe.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg bemerker dette er fordi at jeg hadde sex med dama mi, og når jeg ga henne oralsex så luktet jeg en eim av bæsj. Da tenkte jeg..hva om det er det samme når hun gir meg BJ? ...så nå vasker jeg alltid anus...

Skrevet

Hvis dama di lukter bæsj, så er det nok fordi hun ikke har tørket seg ordentlig. Man trenger ikke vaske seg etter hver gang man har vært på do, så lenge man tørker seg GODT.

Skrevet

Er vel vanlig å vaske seg bak hver dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant du ut det først nå? Jeg lærte å vaske meg da jeg var barn...

Anonymous poster hash: d1b59...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Pleier alltid å gå på do samtidig som jeg skal vaske kroppen.

Anonymous poster hash: 3209b...4d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hater 69 på grunn av dette, slikker henne gjerne men ikke med nesa stappet inn i rævva hennes.

Anonymous poster hash: fb51c...21b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det høres ikke unormalt ut. Vil heller si det er renslig, og det er bra.. Ikke alltid at dopapir er nok :-)

Anonymous poster hash: ff149...d3e
AnonymBruker
Skrevet

Vasker også med vann og papir etterpå.

I tillegg vasker jeg med klut og såpe daglig.

Anonymous poster hash: a4fdd...c86
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe iveien for å skylle seg eller vaske med en fuktig klut, men det er ikke bra å vaske seg med såpe etter hvert eneste toalettbesøk. Det kan gi deg plager

Anonymous poster hash: e2cc5...ee6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fant du ut det først nå? Jeg lærte å vaske meg da jeg var barn...

Anonymous poster hash: d1b59...7e1

Lærte du å vaske deg i rompa hver dag da du var barn fordi det luktet bæsj av rompa di?

Anonymous poster hash: 1e3ce...304

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, føler du deg ikke ren så.. Et tips er å kjøpe babywipes til å tørke med til slutt. Det er jo enklere enn vann og såpe.

Har prøvd disse klutene. Men kluten blir jo brun uansett hvor mange ganger jeg drar den over rumpesprekken. Men bruker jeg vann i tillegg til ph-nøytral såpe så merker jeg at all den brune bæsjen i rumpe går fullstendig vekk.

Skrevet

Har prøvd disse klutene. Men kluten blir jo brun uansett hvor mange ganger jeg drar den over rumpesprekken. Men bruker jeg vann i tillegg til ph-nøytral såpe så merker jeg at all den brune bæsjen i rumpe går fullstendig vekk.

O_o

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd disse klutene. Men kluten blir jo brun uansett hvor mange ganger jeg drar den over rumpesprekken. Men bruker jeg vann i tillegg til ph-nøytral såpe så merker jeg at all den brune bæsjen i rumpe går fullstendig vekk. Anonymous poster hash: 340b0...351

Kan det være at du har litt fordøyelsesproblemer? Evt hemoroider? Ettersom du sliter med å bli ren der bak mener jeg

• Liker 3
Skrevet

Hvis dama di lukter bæsj, så er det nok fordi hun ikke har tørket seg ordentlig. Man trenger ikke vaske seg etter hver gang man har vært på do, så lenge man tørker seg GODT.

Tullprat. Man blir aldri skikkelig rein av bare å tørke seg. Dersom noen hadde bæsjet på gulvet i stua di, ville du aldri ha slått deg til ro med bare å tørke det opp med et tørt stykke papir. Du ville hentet fram kjemikalier, fuktig klut og virkelig vasket det. Rumpa er ikke noe annerledes, og faktum er at nordmenn går rundt med skitne rumper, så sant de ikke har dusjet siden sist gang de var på do.

Skrevet

Har prøvd disse klutene. Men kluten blir jo brun uansett hvor mange ganger jeg drar den over rumpesprekken. Men bruker jeg vann i tillegg til ph-nøytral såpe så merker jeg at all den brune bæsjen i rumpe går fullstendig vekk. Anonymous poster hash: 340b0...351

Dette er vel ikke akkurat normalt, ville tatt meg en tur til legen hvis jeg var deg.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe iveien for å skylle seg eller vaske med en fuktig klut, men det er ikke bra å vaske seg med såpe etter hvert eneste toalettbesøk. Det kan gi deg plager

Det er jo ikke snakk om å vaske seg etter hvert eneste toalettbesøk, kun etter nummer to. Gjennomsnittlig avfører vel folk ca én gang daglig, så å vaske seg en gang bak til dagen (to dersom man dusjer en gang utenom) tror jeg skal gå bra. :)

Anonymous poster hash: 9524f...c59

AnonymBruker
Skrevet

Nå dusjer jeg ca annenhver dag, og bæsjer sjeldnere enn det, så kan ikke si at jeg vasker meg bak hver gang jeg har vært på do, nei ..

Men om jeg skal ha sex og har vært på do sammen dag så gjør jeg selvfølgelig det for å være sikker. :)

Jeg tørker meg skikkelig da, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 868c2...642
  • Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Trenger ikke vaske seg i ræva hver gang man har vert på dass, men man bør vaske ræva hver dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...