Gå til innhold

hva synes dere om at svenskeprinsen har funnet seg en glam-modell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han kommer nok aldri til å sitte på tronen, så da har det vel ikke mye å si?

Anonymous poster hash: df8c3...36a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kong Carl Gustaf har lenge vært i offentlighetens lys for strippeklubber og diverse utroskapsskandaler.

Dronning Silvia er direkte ugjenkjennelig etter talløse plastiske inngrep i ansiktet.

Victorias ektemann Daniel er allerede nyretransplantert og må gå på immunsuppressiva resten av livet, med alle alvorlige bivirkninger som det innebærer. Tviler dessverre sterkt på at han vil ha god helse i flere tiår fremover.

Madeleine har giftet seg med en overklassesnobb fra USA og skyr alle sine oppgaver i hjemlandet Sverige.

Og Carl Phillip går hen og gifter seg med en tidligere glamourmodell, med karriere fra Paradise Hotel.

Det eneste denne familien har er penger, tradisjoner og rådgivere. Klasse, etikette og stil forsvant for lenge siden.

Anonymous poster hash: 05b0b...0c6

Nå kan ikke stakkars Daniel noe for at han er syk da. Både han og Victoria virker som flotte mennesker, i motsetning resten av familien som i beste fall er noen bortskjemte pappskaller.

Anonymous poster hash: 9608b...66b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg si hva jeg synes om at prinsen har funnet seg en (tidligere) glamourmodell. Det er lang tradisjon for at svenske prinser har forelsket seg i kvinner av folket, og det har endt med at de måtte si fra seg tronen, eller gifte seg med noen de ikke elsket. Prins Bertil ventet på sin Lillian til de begge var gamle og grå, før Carl Gustav kom til tronen og lot dem få gifte seg. Som han selv giftet seg med den han ønsket, og som hans barn får gjøre etter ham. På dette punktet syns jeg den nye tradisjonen er den beste. På spørsmål om hva han likte best ved Sofia svarte han hennes store, varme hjerte. Den begrunnelsen er god nok for meg.

761207-PRL-och-PRB-br%C3%B6llop-390--fot

Anonymous poster hash: 1f4fc...886
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man må få gifte seg med den man elsker. Klarer bare ikke å respektere oppegående folk og offentlige figurer/ frembilder, å vanke blant strippere og skape aksept for det. Jeg synes ikke noe om utroskap, strippeklubber, prostitusjon og all møkka som tilhører fortidens syn på kvinnen som en dukke/ objekt. Hadde hatt respekt for han om han fant en normal jwnte fra en vanlig familie som droppet ut av skolen og er aleneforsørger, ansatt i kassa på rimi, enn ei jente som spiller på sex. Jeg synes det er så langt nan kan synke.

Anonymous poster hash: 31c8a...3c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man må få gifte seg med den man elsker. Klarer bare ikke å respektere oppegående folk og offentlige figurer/ frembilder, å vanke blant strippere og skape aksept for det. Jeg synes ikke noe om utroskap, strippeklubber, prostitusjon og all møkka som tilhører fortidens syn på kvinnen som en dukke/ objekt. Hadde hatt respekt for han om han fant en normal jwnte fra en vanlig familie som droppet ut av skolen og er aleneforsørger, ansatt i kassa på rimi, enn ei jente som spiller på sex. Jeg synes det er så langt nan kan synke.

Anonymous poster hash: 31c8a...3c6

Hadde vært enig med deg om hun hadde tenkt å fortsette som glamourmodell eller begynne som prostituert, men det er ingenting som tyder på det. Folk kan gjøre feil her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må kunne forvente noe ekstraordinært av "de kongelige". De er i en særstilling i samfunnet og da får de slutte å opptre som om de er en hvem som helst av folket. Det gjelder de norske også. Skal en ha et kongehus, så får de oppføre seg som et kongelige.

Jeg syns det er tarvelig med en glam-modell i det svenske kongehuset. Det hjelper ikke at det er i fortiden (altså noen få år siden). Hvem som helst skal ikke kunne smette inn kjøkkendøra som ei halvdrukna katte. Utdannelse, manerer og en rimelig plettfri fortid er et krav, men alt sklir ut med de unge og jeg tror ikke at kongehuset vil bestå så veldig mange årene etter at "de gamle" er borte.

Anonymous poster hash: 6cbb3...b86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er tarvelig med en glam-modell i det svenske kongehuset. Det hjelper ikke at det er i fortiden (altså noen få år siden). Hvem som helst skal ikke kunne smette inn kjøkkendøra som ei halvdrukna katte. Utdannelse, manerer og en rimelig plettfri fortid er et krav, men alt sklir ut med de unge og jeg tror ikke at kongehuset vil bestå så veldig mange årene etter at "de gamle" er borte.

Det trodde ikke folk da Harald giftet seg med en tarvelig datter av folket heller. Alt skulle gå under ved kong Olavs død. Og enda lenger tilbake var det helt feil at Olav giftet seg med Märtha også (det kan man forsåvidt forstå ut fra historiens gang). Men det er ikke første gang og vil ikke bli siste at folk spår monarkiets snarlige død.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må kunne forvente noe ekstraordinært av "de kongelige". De er i en særstilling i samfunnet og da får de slutte å opptre som om de er en hvem som helst av folket. Det gjelder de norske også. Skal en ha et kongehus, så får de oppføre seg som et kongelige.

Det har de gamle alltid sagt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Menn er menn samme om de er royalty eller ordinære menn. Selvfølgelig falt han for det hun var før; vakker, sexy, leken og dristig. Hun skjerpet så personligheten og hele imaget for å få prinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong Carl Gustaf har lenge vært i offentlighetens lys for strippeklubber og diverse utroskapsskandaler.

Dronning Silvia er direkte ugjenkjennelig etter talløse plastiske inngrep i ansiktet.

Victorias ektemann Daniel er allerede nyretransplantert og må gå på immunsuppressiva resten av livet, med alle alvorlige bivirkninger som det innebærer. Tviler dessverre sterkt på at han vil ha god helse i flere tiår fremover.

Madeleine har giftet seg med en overklassesnobb fra USA og skyr alle sine oppgaver i hjemlandet Sverige.

Og Carl Phillip går hen og gifter seg med en tidligere glamourmodell, med karriere fra Paradise Hotel.

Det eneste denne familien har er penger, tradisjoner og rådgivere. Klasse, etikette og stil forsvant for lenge siden.

Anonymous poster hash: 05b0b...0c6

Jeg er så glad jeg ikke er født inn i rampelyset ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg ikke er født inn i rampelyset ...

Det viktigste argumentet mot monarkiet slik jeg ser det, er at det av hensyn til de kongelige er helt umenneskelig.

Märtha må få gjøre som hun vil. Det provoserer meg ikke at hun tror på engler. Hun må få tro på hva hun vil for min del og gjøre alskens mulig kommunikasjon med det hinsidige til sitt levebrød, men av kongelige må man kunne forvente at de holder seg unna alt som er kontroversielt og opptrer som en samlende figur. Det gjør ikke Märtha, og heller ikke flertallet i den svenske kongefamilien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Det er bare han selv som bestemmer hvem han vil være med. Er han forelsket i henne så er han det. Ingen bestemmer kjærligheten. Han må få være med kvinnen han elsker selv om han er kongelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare han selv som bestemmer hvem han vil være med. Er han forelsket i henne så er han det. Ingen bestemmer kjærligheten. Han må få være med kvinnen han elsker selv om han er kongelig :)

Det er alle forunt å være sammen med den man elsker, men det bør ikke være alle forunt å være kongelig. Det er visse ting som er upassende for en kongelig, herunder å gifte seg med en glamourmodell.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi sier "i ørtenhunderogdentid." Har aldri hørt 1800&blomkål, noen gang.

Jeg sier i 18-pil-og-bue eller 19-hest-og-kjerre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt nesten da jeg så at de hadde forlovet seg.. Det skulle jo vært meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...