Gå til innhold

hva synes dere om at svenskeprinsen har funnet seg en glam-modell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

1800&blomkål ringte. De vil gjerne ha tilbake trådstarter.

Er det det man sier i Norge?! Jeg er nemlig islandsk her sier vi 1700&surkål! :fnise:

Anonymous poster hash: c767a...d46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå vet jeg ikke om dette stemmer, men for mange år siden leste jeg en bok om kongefamilien, hvor det også var historien til Mette-Marit. Er hun ikke en eks-narkoman? Eller husker jeg feil? I boka hadde hun også et barn fra tidligere forhold. Men DET er jeg ihvertfall usikker på om er riktig

Du vet hvor du finner ironiflagget, ikke sant?

Anonymous poster hash: 9608b...66b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg driter fullstendig i Sverige og det svenske kongehuset. Dessuten er det lenge sida de episke kongene levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bestemmer ikke hvem man faller for. Om de er på bølgelengde og har en god kjemi sammen, og trives med hverandre, hvorfor skal de da ikke få hverandre?

Trodde vi hadde kommet lenger i 2014 enn at vi skal dømme andre etter fortid. Man forandrer seg hele livet. De verdiene man hadde som ung, er ikke de samme som når man blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mister respekten for monarkiet. Som kvinne blir jeg skuffet. Et skritt frem og ti tilbake! De er utdannede og skal fremstå som solide med gode verdier. Når han finner seg en dame som har tjent kjappe penger på utseende er ikke dette henne det går på, ene og alene, men han! Jeg blir skuffet fordi jeg håper at disse som skal stå stødig og representere landet, tar avstand fra kvinnediskriminering og ikke bygger opp og oppfordrer til dette. Det signaliserer at dersom du er pen nok og sexy nok, får du prinsen. Det er ikke en playboy familie, men en kongefamilie. Jeg har gått den lange veien og av prinsipp ikke spilt på sex siden jeg var en dum 17 åring på byen. Hvorfor skal folk betale for at en overfladisk, utseendefiksert person skal opprettholde luksuslivet? Ikke fortell meg at prinsen ikke fremstår dumt, for her har han ikkd gått etter det indre, men det ytre.

Anonymous poster hash: 31c8a...3c6

Du har fått med deg hva faren hans har drevet på med, eller?

Det er litt seint å miste respekten først nå...

Uansett så har vel han Carl Philip være sambis med denne dama i noen år alt, så at du først nå fant ut at det var på tide å bli "sjokkert" er vel litt... på etterskudd?

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter fullstendig i Sverige og det svenske kongehuset. Dessuten er det lenge sida de episke kongene levde.

+1

Dessuten hadde de "episke kongene" seg med elskerinner/ elskere av motsatt kjønn, og koste seg med sine homofile/lesbiske elskere over alt på slottene og i ballsalene sine, fikk ulike barn med en skokk hoffdamer og ble gravide med diverse menn i kongens hær og garde.. Samtidig som de var gift med monarken/dronningen.

De var ikke noen engler den gangen, heller.

At Prins Calle får syn på og vil ha en lekker modell, sjekker henne opp, dater, installerer henne i en staselig kongelig residens og gifter seg med henne, er i ekte, kongelig ånd og tradisjon.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det man sier i Norge?! Jeg er nemlig islandsk her sier vi 1700&surkål! :fnise:

Anonymous poster hash: c767a...d46

Nei, vi sier "i ørtenhunderogdentid." Har aldri hørt 1800&blomkål, noen gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - akkurat her er Norge hakket verre. Her finnes ikke engang regler for hvem som gifter seg til en kommende dronning-tittel. Det kreves faktisk mer for å få jobb i kassen på Rema enn hun hadde da hun ble tatt inn i varmen på slottet.

Anonymous poster hash: 93c82...411

:skratte:

Men ,ja. Det gjør det faktisk. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så kult det er å slenge dritt om kongelige da. Gøy, eller?

Anonymous poster hash: 229e6...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, la nå dama ha de tennene hun har. Ikke alle higer etter å se ut som Hollywood-standarden! Synes det er kjempebra at hun beholder særegenhetene sine jeg.

Har aldri brydd meg spesielt om dette temaet, men etter å ha lest denne tråden er jeg Team Sofia all the way.

Jepp. +1 :duskedame:

Uansett er det der med å mene at kongelige er noe annerledes enn andre folk,og derfor må leve annerledes, en fullstendig utdatert greie. Monarkiet er faktisk en føydalsamfunns- dinosaur som har klamret seg fast i Europa alt for lenge som det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Mener du virkelig at han ikke skal få gifte seg med den han elsker fordi hun er pen og har en bakgrunn?

Jeg blir mer og mer glad for at jeg ikke er kongelig! Jeg vil nemlig gifte meg med den jeg elsker, uten at andre skal føle de må bry seg. Jeg synes ikke vi har noen rett på blande oss opp i det, selv om han er kongelig. Mette Marit har en dyster fortid, men hun er da godt likt av nordmenn idag, for hun har innsett sine feil og gått videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk er ganske så naive her. Forskjellen er at en kongefamilie blir lønnet av folket. Det er en jobb de er født inn i. Når andre slker jobb, er resultater, personlighet og ferdigheter viktig. Det tas kredittsjekker osv. Som konge, prins har det stor betydning hvem du er sammen med fordi personen også fronter landet. Enig i at folk forandrer seg og modnes. Jeg har alltid sett ned på perverse presidenter og vitsnipper som henger på strippeklubber og har et forkastelig kvinnesyn hvor fanene de har er mer armcandy enn noe annet. Jeg reagerer og mener at de fleste jenter med respekt for seg og sitt kjønn, holder seg unna stripperyrket. En ting er nakenhet i form av kunst, noe annet er blader for menn som kun går på utseende og kropp. Jeg tror han ikke tenkte med hodet da de møttes, men selvsagt blir folk glad i hverandre. Jeg har respekt for kvinner og menn som jobber hardt, uansett hva slags yrke de har for å skape en trygg fremtid for seg selv. Å livnære seg på kroppen sin når man kommer fra et land med nok penger og mulugheter, det er for meg uforståelig. Det er snarvei til kjspoe penger og nedverdigelse av kvinnen. Det å gifte seg med prinsen pga

kjærlighet samsvarer med denne livsførselen. Penger, utseende, overlevelse uten selv å anstrenge seg i jobb eller på skole. Mulig jeg tar feil lm henne, men jeg har reist og opplevd mye. De som er utseendefikserte og spiller på sex har en tendens til å gå etter rike menn, de oppholder seg på stedene hvor hbitsnippene henger og vil ikke ha en mann uten makt og penger.

Anonymous poster hash: 31c8a...3c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kong Carl Gustaf har lenge vært i offentlighetens lys for strippeklubber og diverse utroskapsskandaler.

Dronning Silvia er direkte ugjenkjennelig etter talløse plastiske inngrep i ansiktet.

Victorias ektemann Daniel er allerede nyretransplantert og må gå på immunsuppressiva resten av livet, med alle alvorlige bivirkninger som det innebærer. Tviler dessverre sterkt på at han vil ha god helse i flere tiår fremover.

Madeleine har giftet seg med en overklassesnobb fra USA og skyr alle sine oppgaver i hjemlandet Sverige.

Og Carl Phillip går hen og gifter seg med en tidligere glamourmodell, med karriere fra Paradise Hotel.

Det eneste denne familien har er penger, tradisjoner og rådgivere. Klasse, etikette og stil forsvant for lenge siden.

Anonymous poster hash: 05b0b...0c6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hvor du finner ironiflagget, ikke sant?

Hehe, jeg forstod jo ironien såklart, men bare kom på det i det jeg leste det. Eller burde jeg la være å kommentere det, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Seriøst? Mener du virkelig at han ikke skal få gifte seg med den han elsker fordi hun er pen og har en bakgrunn?

Jeg blir mer og mer glad for at jeg ikke er kongelig! Jeg vil nemlig gifte meg med den jeg elsker, uten at andre skal føle de må bry seg. Jeg synes ikke vi har noen rett på blande oss opp i det, selv om han er kongelig. Mette Marit har en dyster fortid, men hun er da godt likt av nordmenn idag, for hun har innsett sine feil og gått videre :)

Er hun godt likt? Av hvem da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange?

Anonymous poster hash: 229e6...8a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, av så å si alle unntatt noen patetiske hatere på nett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...