AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #21 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg synes det er helt greit! Jeg er dog nysgjerrig på hvor lang tid det går til hun har fikset på tennene sine. ( helt greie for meg, men ikke helt Hollywood)Anonymous poster hash: f70d9...59a Jeg synes det er helt greit! Jeg er dog nysgjerrig på hvor lang tid det går til hun har fikset på tennene sine. ( helt greie for meg, men ikke helt Hollywood)Anonymous poster hash: f70d9...59a Ja, hva er greia med de tenna? Burde hatt råd til å fikse de nå, spesielt siden hun skal gifte seg med en prins og greier. Anonymous poster hash: 60fe1...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #22 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg reagerer langt mindre på Sofias fortid enn på MM's. Sofia har kledd seg toppløs og vært på TV. MM har gjort så veldig mye mer... Anonymous poster hash: bfe3b...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_Versailles Skrevet 3. juli 2014 #23 Del Skrevet 3. juli 2014 Har ikke spesielle preferanser, hverken for eller i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 3. juli 2014 #24 Del Skrevet 3. juli 2014 Hjelpes, la nå dama ha de tennene hun har. Ikke alle higer etter å se ut som Hollywood-standarden! Synes det er kjempebra at hun beholder særegenhetene sine jeg. Har aldri brydd meg spesielt om dette temaet, men etter å ha lest denne tråden er jeg Team Sofia all the way. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #25 Del Skrevet 3. juli 2014 Hjelpes, la nå dama ha de tennene hun har. Ikke alle higer etter å se ut som Hollywood-standarden! Synes det er kjempebra at hun beholder særegenhetene sine jeg. Har aldri brydd meg spesielt om dette temaet, men etter å ha lest denne tråden er jeg Team Sofia all the way. Jeg også håper jo at hun ikke gjør noe med dem!! Det gir særpreg og er bare fint, men alle andre kjendiser ordner på sånt når anledningen byr seg, synes det.Anonymous poster hash: f70d9...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #26 Del Skrevet 3. juli 2014 MM har levd og gjort mye. Er som å sammenligne epler og bananer. Hun har aldri fremstått som dum og deilig. Jeg har stor respekt for de som reiser seg etter nedturer. Jeg vet at mange har det tøft i opoveksten og havner litt utenfor, det kan ha med motgang å gjøre. Det å smile bredt på fremsiden av et ukeblad fremstår bare dumt. Da gjør man det med vitende vilje og ønsker å bli gitt komplimenter. Man lnsker å apellere til menn. Man spiller på sex og lyster. Igjen som et objekt. Og dette faller prinsen for? Hun kan være verdens snilleste, men jeg har virkelig lite til overs for den industrien og kvinner/menn som har eksponeringsbehov. Jeg har vanskelig for å tro at dama ikke bryr seg om penger og status. For MM tviler jeg på at det var dette hun gikk etter. Hun vsnket ikke i miljøet og gikk i joggesko. Jeg reagerer langt mindre på Sofias fortid enn på MM's. Sofia har kledd seg toppløs og vært på TV. MM har gjort så veldig mye mer...Anonymous poster hash: bfe3b...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #27 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg mister respekten for monarkiet. Som kvinne blir jeg skuffet. Et skritt frem og ti tilbake! De er utdannede og skal fremstå som solide med gode verdier. Når han finner seg en dame som har tjent kjappe penger på utseende er ikke dette henne det går på, ene og alene, men han! Jeg blir skuffet fordi jeg håper at disse som skal stå stødig og representere landet, tar avstand fra kvinnediskriminering og ikke bygger opp og oppfordrer til dette. Det signaliserer at dersom du er pen nok og sexy nok, får du prinsen. Det er ikke en playboy familie, men en kongefamilie. Jeg har gått den lange veien og av prinsipp ikke spilt på sex siden jeg var en dum 17 åring på byen. Hvorfor skal folk betale for at en overfladisk, utseendefiksert person skal opprettholde luksuslivet? Ikke fortell meg at prinsen ikke fremstår dumt, for her har han ikkd gått etter det indre, men det ytre.Anonymous poster hash: 31c8a...3c6 Nå er jo denne såkale prinsen svært beskjedent utstyrt på den intellektuelle fronten (sånn sett er han som snytt ut av nesa på faren), så det at han velger en i samme intellektuelle liga (5. eller 6. divisjon må det vel bli) er ikke så veldig vanskelig å skjønne.Anonymous poster hash: 07f9f...074 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 3. juli 2014 #28 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Ja, tenke seg til, en kronprinsesse som bruker merkeklær og ikke handler på Cubus. Må si jeg er sjokkert altså. Endret 3. juli 2014 av New_Girl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #29 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg mister respekten for monarkiet. Som kvinne blir jeg skuffet. Et skritt frem og ti tilbake! De er utdannede og skal fremstå som solide med gode verdier. Når han finner seg en dame som har tjent kjappe penger på utseende er ikke dette henne det går på, ene og alene, men han! Jeg blir skuffet fordi jeg håper at disse som skal stå stødig og representere landet, tar avstand fra kvinnediskriminering og ikke bygger opp og oppfordrer til dette. Det signaliserer at dersom du er pen nok og sexy nok, får du prinsen. Det er ikke en playboy familie, men en kongefamilie. Jeg har gått den lange veien og av prinsipp ikke spilt på sex siden jeg var en dum 17 åring på byen. Hvorfor skal folk betale for at en overfladisk, utseendefiksert person skal opprettholde luksuslivet? Ikke fortell meg at prinsen ikke fremstår dumt, for her har han ikkd gått etter det indre, men det ytre.Anonymous poster hash: 31c8a...3c6 Så han går etter det ytre..mener du? Hun har nok sine kvaliteter. Skhønner ikke hvorfor jeg responderer i denne tråden :-D Kvinner er..alltid kvinner verst! Typisk eksempel dette :-) skjønner! :-) Endret 3. juli 2014 av Blomsterert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishy Skrevet 3. juli 2014 #30 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg syntes virkelig ikke du har noe med privatlivet hans å gjøre. Han er et menneske han også, og som de fleste andre mennesker veit, så kontrollerer man ikke hvem man faller for. De har holdt på nå i flere år, så dette var ingen overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 3. juli 2014 #31 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg mister respekten for monarkiet. Som kvinne blir jeg skuffet. Et skritt frem og ti tilbake! De er utdannede og skal fremstå som solide med gode verdier. Når han finner seg en dame som har tjent kjappe penger på utseende er ikke dette henne det går på, ene og alene, men han! Jeg blir skuffet fordi jeg håper at disse som skal stå stødig og representere landet, tar avstand fra kvinnediskriminering og ikke bygger opp og oppfordrer til dette. Det signaliserer at dersom du er pen nok og sexy nok, får du prinsen. Det er ikke en playboy familie, men en kongefamilie. Jeg har gått den lange veien og av prinsipp ikke spilt på sex siden jeg var en dum 17 åring på byen. Hvorfor skal folk betale for at en overfladisk, utseendefiksert person skal opprettholde luksuslivet? Ikke fortell meg at prinsen ikke fremstår dumt, for her har han ikkd gått etter det indre, men det ytre.Anonymous poster hash: 31c8a...3c6 Eks-glam-modeller er mennesker de og. Og ble du ikke skuffet da krumpen giftet seg med Mette Marit? Hun hadde jo litt av en fortid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 3. juli 2014 #32 Del Skrevet 3. juli 2014 Ja, hva er greia med de tenna? Burde hatt råd til å fikse de nå, spesielt siden hun skal gifte seg med en prins og greier. Anonymous poster hash: 60fe1...6c9 Jupp. Tennene er avgjørende! :-))) god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #33 Del Skrevet 3. juli 2014 Tror ikke vi her i Norge har så mye vi skulle ha sagt ang hva som blir giftet inn i kongefamilien! Er vel ikke akkurat feilfrie hos oss heller, så jeg tror ikke man skal kaste stein når man sitter inne i et glasshus Anonymous poster hash: 651f3...ce8 Enig - akkurat her er Norge hakket verre. Her finnes ikke engang regler for hvem som gifter seg til en kommende dronning-tittel. Det kreves faktisk mer for å få jobb i kassen på Rema enn hun hadde da hun ble tatt inn i varmen på slottet. Anonymous poster hash: 93c82...411 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #34 Del Skrevet 3. juli 2014 Skilsmisseryktene ble satt ut av en jusstudent: http://www.nettavisen.no/nyheter/3723734.html Nå går vi og legger oss dere. Anonymous poster hash: 01861...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #35 Del Skrevet 3. juli 2014 Her roter de i alle kjendisers hverdag å brøler ut om privatlivet dems. Men hysj hysj Mette Marit kan vi ikke snakke om! Kan ikke fordra den dama. Anonymous poster hash: 690c6...880 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #36 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg mente det kan bli slettet fordi rykter om offentlige personer ikke er lov på KG. Ok beklager da misforstod jeg Anonymous poster hash: 690c6...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #37 Del Skrevet 3. juli 2014 Jupp. Tennene er avgjørende! :-))) god! Men det er viktig med fine tenner. Enda mer som kongelig. Hun er jo en flott dame ellers. Anonymous poster hash: 60fe1...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #38 Del Skrevet 3. juli 2014 Stakkars henne, hun angrer sikkert fælt på fortiden sin.. Alle fortjener en ny sjangse, hun har jo ikke skadet noen. Anonymous poster hash: 229e6...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 3. juli 2014 #39 Del Skrevet 3. juli 2014 Synes egentlig det er merkelig at folk reagerer, man gjør dumme valg når man er ung. At de skal definere hvem du er resten av livet og hvem du får gifte deg med er for meg en ganske idiotisk ting å mene. Selvfølgelig går ikke fortiden din vekk, den forsvinner aldri - men det viktigste er hva du har gjort når du er over den fasen. For min egen del, uten at jeg er veldig inne i hva kongefamiliene gjør, så har både MM og forloveden til prinsen gjort mye for å endre seg. De har gått videre, vokst, lært og rett og slett lært av sine feiltrinn. Hva mer forventer dere egentlig? Jeg synes det er fint at selv kongelige kan gifte seg med mennesker som har tatt utradisjonelle valg i livet. Det er tross alt hvem man blir etter alle erfaringene som er viktig, har man lært og endret seg så er det som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 3. juli 2014 #40 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Tror ikke vi her i Norge har så mye vi skulle ha sagt ang hva som blir giftet inn i kongefamilien! Er vel ikke akkurat feilfrie hos oss heller, så jeg tror ikke man skal kaste stein når man sitter inne i et glasshus Anonymous poster hash: 651f3...ce8 Nå vet jeg ikke om dette stemmer, men for mange år siden leste jeg en bok om kongefamilien, hvor det også var historien til Mette-Marit. Er hun ikke en eks-narkoman? Eller husker jeg feil? I boka hadde hun også et barn fra tidligere forhold. Men DET er jeg ihvertfall usikker på om er riktig Endret 3. juli 2014 av Skilpadden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg