Gå til innhold

hva synes dere om at svenskeprinsen har funnet seg en glam-modell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mister respekten for monarkiet. Som kvinne blir jeg skuffet. Et skritt frem og ti tilbake! De er utdannede og skal fremstå som solide med gode verdier. Når han finner seg en dame som har tjent kjappe penger på utseende er ikke dette henne det går på, ene og alene, men han! Jeg blir skuffet fordi jeg håper at disse som skal stå stødig og representere landet, tar avstand fra kvinnediskriminering og ikke bygger opp og oppfordrer til dette. Det signaliserer at dersom du er pen nok og sexy nok, får du prinsen. Det er ikke en playboy familie, men en kongefamilie. Jeg har gått den lange veien og av prinsipp ikke spilt på sex siden jeg var en dum 17 åring på byen. Hvorfor skal folk betale for at en overfladisk, utseendefiksert person skal opprettholde luksuslivet? Ikke fortell meg at prinsen ikke fremstår dumt, for her har han ikkd gått etter det indre, men det ytre.

Anonymous poster hash: 31c8a...3c6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det er helt greit!

Jeg er dog nysgjerrig på hvor lang tid det går til hun har fikset på tennene sine. ( helt greie for meg, men ikke helt Hollywood)

Anonymous poster hash: f70d9...59a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det er nå henne han vil ha da. Syns det er fint at de kan velge selv, og ikke kun inngå fornuftekteskap.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt talt er hun ikke glamour-modell lengre og strengt talt så synes jeg han skal gjøre akkurat det som gjør han lykkelig! :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er helt greit!

Jeg er dog nysgjerrig på hvor lang tid det går til hun har fikset på tennene sine. ( helt greie for meg, men ikke helt Hollywood)

Anonymous poster hash: f70d9...59a

Haha jeg har også tenkt på det med tennene. De må vel øke neste års apanasje for prinsen tenker jeg, så hun får fikset på det.

Anonymous poster hash: 87948...80b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så .. de kan ikke bli forelsket i hverandre, og velge å leve sammen, fordi hun tidligere har vært glamourmodell? Man velger ikke hvem man faller for, og hvilke verdier hadde prinsen stått for, om han ikke anså kjærligheten som en nok grunnlag for partnerskap?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men hvordan hadde vi reagert hvis en mannlig stripper skulle inn i den norske kongefamilien hvis det allerede hadde vært oppstyr rundt at feks kongen hadde vært på utesteder med strippere osv. Dnda godt hun ikke gjør det samme i dag og avisene overdriver alltid. Jeg hadde uansett blitt veldig fornøyd om han hadde valgt en halvlubben jente som det bare var positiv omtale om. Det overflafiske/ utseendegikserte hører ikke hjemme i den norske kongefamilien. De er så fornuftuhe, mens den svenske er noe for seg selv

Tror de er med på å skå spikere i sin egen kiste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg syns det er rart at du reagerer på at en prins har valgt ei jente som har utseende med seg. Han velger ikke hvem han vil være sammen med for å tekkes deg. Det kan vel hende det er mer med henne enn bare en fin kropp? Ettersom han har tenkt å tilbringe livet sitt med henne, mener jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ekte kjærlighet? Det er så langt man kommer fra det jeg står for. Jeg har ikke stor respekt for de som selger seg knn via kropp og utseende, om det så er rosabloggere eller glam-modeller. Synes jenter kan være feminine osv, men spe på med noe annet. Dum og deilig er ikke noe å juble for, er i hvertfall slik de fremstår. Jada, hun kan sikkert ha høy iq, men det sender ut signaler som jeg misliker. Det forteller usikre unge jenter, nok en gang, at utseende er viktig hvis man skal vinne drømmeprinsen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke vi her i Norge har så mye vi skulle ha sagt ang hva som blir giftet inn i kongefamilien!

Er vel ikke akkurat feilfrie hos oss heller, så jeg tror ikke man skal kaste stein når man sitter inne i et glasshus :ler:

Anonymous poster hash: 651f3...ce8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ekte kjærlighet? Det er så langt man kommer fra det jeg står for. Jeg har ikke stor respekt for de som selger seg knn via kropp og utseende, om det så er rosabloggere eller glam-modeller. Synes jenter kan være feminine osv, men spe på med noe annet. Dum og deilig er ikke noe å juble for, er i hvertfall slik de fremstår. Jada, hun kan sikkert ha høy iq, men det sender ut signaler som jeg misliker. Det forteller usikre unge jenter, nok en gang, at utseende er viktig hvis man skal vinne drømmeprinsen.

Det du skriver her, betyr det at vakre mennesker ikke fortjener å bli elsket? De skal ikke få den de elsker FORDI de er vakre? Vi vet da INGENTING om kjærligheten mellom disse. Dersom de ikke velger en livspartner etter kjærlighet er det jo til syvende og sist verst for dem?

Hilsen jente med under middels utseende, men med tro på kjærligheten, for ALLE.

Anonymous poster hash: 2a87d...b03

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men dum og deilig har hun aldri stått frem som heller. Det å fremstille seg som et objekt blir noe annet. Ser usnsett hva dere mener. Blir vel så coachet at alt går ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at vi skal være sjeleglade for at vi har Haakon som tronarving, og at svenskene skal være sjeleglade for at de har Victoria. Livsledsageren til tronarvingene behøver ikke å ha flotte utdannelser så lenge de har gode verdier. Mannen til Madeleine virker som en usympatisk glatt type, og jeg er ikke veldig imponert over at Carl Philipp har funnet seg en glamourmodell, men man kan kanskje ikke vente seg annet med en sånn dust av en far. Hele den svenske kongefamilien, med unntak av Victoria, virker jo temmelig tomme i toppen.

Anonymous poster hash: 9608b...66b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan møttes de? Var det tilfeldig at hun vanket der han var?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

1800&blomkål ringte. De vil gjerne ha tilbake trådstarter.

Til opplysning har kongelige alltid valgt "upassende" elskerinner. Det nye av det 20. og 21. århundre er at man kan gifte seg med dem på tross av at man er kongelig og at den potensielle ektefellen har en "blomstrete" bakgrunn.

Disse har jo pent måttet vente i kø bak hans eldre søstre før det endelig ble lov å være offisielle. Det har lagt i kortene lenge at det ble dem, hvorfor reagere først nå når forlovelsen er offentliggjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Må si meg helt enig. Har noe med verdier. Tror tom.min egen familie ville signalisert bedre, og vi er helt normale. Ingen i familien som går etter verken penger eller utseende. Hos de virker det veldig useriøst og overfladisk.

Jeg tenker at vi skal være sjeleglade for at vi har Haakon som tronarving, og at svenskene skal være sjeleglade for at de har Victoria. Livsledsageren til tronarvingene behøver ikke å ha flotte utdannelser så lenge de har gode verdier. Mannen til Madeleine virker som en usympatisk glatt type, og jeg er ikke veldig imponert over at Carl Philipp har funnet seg en glamourmodell, men man kan kanskje ikke vente seg annet med en sånn dust av en far. Hele den svenske kongefamilien, med unntak av Victoria, virker jo temmelig tomme i toppen.

Anonymous poster hash: 9608b...66b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi virkelig dømme ham for å ha valgt en glamourmodell når "alle" har trykket Mette Marit til sitt hjerte (dere vet, hun med den "utagerende fortiden").

Så utrolig morsomt at folk alltid leter etter andre å dømme når de har gått videre fra den forrige fordømmelsen.

Sofia gjør tydeligvis fyren lykkelig nok til at han vil putte en ring på fingeren hennes, og ingenting er vel bedre enn det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister respekten for monarkiet. Som kvinne blir jeg skuffet. Et skritt frem og ti tilbake! De er utdannede og skal fremstå som solide med gode verdier. Når han finner seg en dame som har tjent kjappe penger på utseende er ikke dette henne det går på, ene og alene, men han! Jeg blir skuffet fordi jeg håper at disse som skal stå stødig og representere landet, tar avstand fra kvinnediskriminering og ikke bygger opp og oppfordrer til dette. Det signaliserer at dersom du er pen nok og sexy nok, får du prinsen. Det er ikke en playboy familie, men en kongefamilie. Jeg har gått den lange veien og av prinsipp ikke spilt på sex siden jeg var en dum 17 åring på byen. Hvorfor skal folk betale for at en overfladisk, utseendefiksert person skal opprettholde luksuslivet? Ikke fortell meg at prinsen ikke fremstår dumt, for her har han ikkd gått etter det indre, men det ytre.Anonymous poster hash: 31c8a...3c6

Som kvinne blir jeg skuffet og flau over å være nettopp kvinne når jeg støter på sånne som deg.

Du har ikke bare vunnet dagens apetrofe men årets

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Må si meg helt enig. Har noe med verdier. Tror tom.min egen familie ville signalisert bedre, og vi er helt normale. Ingen i familien som går etter verken penger eller utseende. Hos de virker det veldig useriøst og overfladisk.

Jeg tenker at vi skal være sjeleglade for at vi har Haakon som tronarving, og at svenskene skal være sjeleglade for at de har Victoria. Livsledsageren til tronarvingene behøver ikke å ha flotte utdannelser så lenge de har gode verdier. Mannen til Madeleine virker som en usympatisk glatt type, og jeg er ikke veldig imponert over at Carl Philipp har funnet seg en glamourmodell, men man kan kanskje ikke vente seg annet med en sånn dust av en far. Hele den svenske kongefamilien, med unntak av Victoria, virker jo temmelig tomme i toppen. Anonymous poster hash: 9608b...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...