Gjest Cartman Skrevet 3. juli 2014 #21 Skrevet 3. juli 2014 Han er kokko på en litt god måte hehe Kjør på!
Gjest Cartman Skrevet 3. juli 2014 #22 Skrevet 3. juli 2014 Her på KG er det alltid mannen det er noe galt med og det kan aldri være noe galt med kvinner Joa men han der høres jo litt spesiell ut?
Gjest Trollkarlen Skrevet 3. juli 2014 #23 Skrevet 3. juli 2014 Joa men han der høres jo litt spesiell ut? Ja han trenger seriøs hjelp, men var ikke akkurat hovedinnlegget jeg tenkte på. Heller meningene til de mest høylytte her på KG.
Gjest Cartman Skrevet 3. juli 2014 #24 Skrevet 3. juli 2014 Ja han trenger seriøs hjelp, men var ikke akkurat hovedinnlegget jeg tenkte på. Heller meningene til de mest høylytte her på KG. ah skjønner. Tror ikke de lytter til deg uansett. Blir som å snakke til en vegg. Erke vits.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2014 #25 Skrevet 3. juli 2014 Om man er dumsnill, blir man utnyttet samme hvilket kjønn man er. Det er jo det disse mennene er, dumsnille. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Litt rart å lese alle fasitene på hva TS sin mann er for noe Desperat...idiot? taper? Det kan jo hende han bare er for snill vel? Dumsnill vil jeg nok beskrive han som. Men utifra det TS skriver så virker det da ikke som han har gjort noe vondt mot noen av de han har vært dumsnill mot. Da har han iallefall integriteten sånn noenlunde i behold vel? Men jeg skjønner også at det ikke er en veldig tiltrekkende egenskap hos en mann
Timza Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Litt rart å lese alle fasitene på hva TS sin mann er for noe Desperat...idiot? taper? Det kan jo hende han bare er for snill vel? Dumsnill vil jeg nok beskrive han som. Men utifra det TS skriver så virker det da ikke som han har gjort noe vondt mot noen av de han har vært dumsnill mot. Da har han iallefall integriteten sånn noenlunde i behold vel? Men jeg skjønner også at det ikke er en veldig tiltrekkende egenskap hos en mann Får heller tenke på det slik. Han vil være "dumsnill" mot barna sine også. Han vil passe på og hente dattera si hjem fra fest slik at hun skal slippe å måtte gå hjem aleine i natta. Han er av den typen som vil satse alt for å få sønnen sin til å bli verdens beste i den sporten han velger, selv om det krever at han bruker tusenvis av timer av sin egen tid på å støtte han osv. Badboy fyren er nok spennende i senga og i de 3-4 første årene i et forhold. Så tar "dumsnill" mannen over og dominerer ved å ikke drite seg ut, samt være den beste av de to som mann og far i de senere år. Problemet til denne fyren er kanskje at han burde balansere det litt. ^^ Endret 4. juli 2014 av Timza 1
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juli 2014 #29 Skrevet 4. juli 2014 Får heller tenke på det slik. Han vil være "dumsnill" mot barna sine også. Han vil passe på og hente dattera si hjem fra fest slik at hun skal slippe å måtte gå hjem aleine i natta. Han er av den typen som vil satse alt for å få sønnen sin til å bli verdens beste i den sporten han velger, selv om det krever at han bruker tusenvis av timer av sin egen tid på å støtte han osv. Badboy fyren er nok spennende i senga og i de 3-4 første årene i et forhold. Så tar "dumsnill" mannen over og dominerer ved å ikke drite seg ut, samt være den beste av de to som mann og far i de senere år. Problemet til denne fyren er kanskje at han burde balansere det litt. ^^ Ja enig! En sunn balansegang vil nok være det beste. Men riktig som du påpeker her....Flere av den typen menn er da fulle av omsorg og gode egenskaper også..... Syntes det er litt spesiellt at så mange mener det er utelukkende negativt ...men men....hva vet vel jeg?
Gjest Tassen10 Skrevet 4. juli 2014 #30 Skrevet 4. juli 2014 Jeg var akkurat på en date med en mann som mente at han ble iskriminert mot fordi han var en selverklært 'nice guy'. Og det skal han ha han virket veldig snill... Problemet hans var at han fremstod allt for desperat, eller kanskje ikke desperat er rette ordet, kanskje lite selvrespekt??? Ville du ha datet han?Her er historien hans da; spanderer alltid på byen på venner, jenter og jenter som er interessert i kameratene hans. Han tilbød seg å dele taxi med en jente som bodde en time i feil retning av der han selv skulle. Han driver å hjelper eksen sin hele tiden ( fordi hun har jo ikke bil stakkars), han lurte på om jeg ikke ville være med til Spania ( han skulle betale) etter kun to dater... For meg blir alt dette turn of... Er jeg rar? Det er ikke det faktum at han er snill( for det er han jo) som er problemet, men han fremstår så utrolig desperat...Anonymous poster hash: c5347...547 Nja... Totalt sett fremstår han kanskje som litt rar. Men om vi tar det punkt for punkt, så er det jo ikke alt som er like rart. 1. Spandere på venner, og jenter som er interessert i vennene hans(!) Ja, dette syns jeg høres rart ut! 2. Taxihistorien høres også veldig rar ut. 3. Det at han hjelper ex'en er jeg litt usikker på. Har de hatt ett langt forhold og er gode venner, så kan det jo være en helt grei ting. 4. Spandere sydentur. At han spanderer en tur på ei jente han liker syns jeg ikke er dumsnilt. Men det at han åpenbart sier med en gang at han vil ha deg med på en tur, og at han vil betale virker litt krampaktig. Det jeg syns virker litt stakkarslig med denne gutten, er at han så åpenbart prøver å virke snill. Jeg har også snakket med en date om å dra på ferie sammen, etter at vi kun har møtt hverandre ett par ganger. Men jeg ville aldri sagt "jeg spanderer!" Jeg tenker at daten min får heller få det som en hyggelig overraskelse når vi har bestemt hvor vi skal dra, og når vi skal dra, at jeg har ordnet billettene. Det blir så veldig krampaktig og tydelig at han vil fremstå som snill. Syns han har misforstått hele konseptet "snill". Dessuten er min oppfatning at virkelig snille folk har ikke noe behov for å skryte av det. Samme som at virkelig tøffe folk ikke har noe behov for å skryte av det.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #31 Skrevet 4. juli 2014 Det jeg reagerte mest på var at han ville at jeg skulle være med han på ferie etter kun å ha møtt han to ganger... Får meg til å tenke at han ikke har noen venner???Anonymous poster hash: c5347...547
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2014 #32 Skrevet 4. juli 2014 Det jeg reagerte mest på var at han ville at jeg skulle være med han på ferie etter kun å ha møtt han to ganger... Får meg til å tenke at han ikke har noen venner???Anonymous poster hash: c5347...547 "nice guys" har en tendens til å gå "all in" når de møter en jente de vil ha sex med.
Gjest Steamboat Skrevet 4. juli 2014 #33 Skrevet 4. juli 2014 Det jeg reagerte mest på var at han ville at jeg skulle være med han på ferie etter kun å ha møtt han to ganger... Får meg til å tenke at han ikke har noen venner???Anonymous poster hash: c5347...547 Tror ikke han inviterte deg fordi han ikke har noen å dra til syden med.
Lirael Skrevet 4. juli 2014 #34 Skrevet 4. juli 2014 Som en del andre har sagt før i denne tråden, er menn som betegner seg selv som "nice guy" ofte ikke snill i det hele tatt da de forventer å få noe igjen for det de gjør, noe som fort kan bli ubehagelig for begge parter. Men det er mulig at fyren er genuint snill og ikke helt vet hvordan man viser dette uten å la andre utnytte dem. Det virker og som om han tror han kan kjøpe geniun kjærlighetsinteresse. At han tenker noe a la "jeg digger denne jenten, dersom jeg tar henne med til Spania og ellers overøser henne med det hun vil ha(drinker osv) så kommer hun sikkert til å se at jeg er snill og føle det samme for meg som jeg føler for henne". Å være snill og genereøs er en svært god egenskap, men det går ikke an å kjøpe seksuell tiltrekning på denne måten. I så tilfelle har man en stakkar(som sikkert er snill) som gang på gang investerer for mye for tidlig, og blir såret hver gang det ikke går som planlagt.
Gjest Tassen10 Skrevet 4. juli 2014 #35 Skrevet 4. juli 2014 Det jeg reagerte mest på var at han ville at jeg skulle være med han på ferie etter kun å ha møtt han to ganger... Får meg til å tenke at han ikke har noen venner???Anonymous poster hash: c5347...547 Litt vanskelig å si noe sikkert om dette uten å vite hvilken sammenheng det ble sagt i. Jeg har hatt flere "dater/treff" med jenter, der jeg f.eks har leid ei hytte på fjellet, for å gå på ski (siden vi begge likte å gå på ski). Og fordi jeg foretrekker å møtes på litt "nøytral grunn" når vi skal møtes de første gangene. Jeg tror ikke det var fordi han ikke har venner å dra sammen med st han inviterte deg. For å sette det litt på spissen med ett spørsmål. Tror du han ville invitert deg på kino f.eks kun fordi han ikke har andre å dra med?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #36 Skrevet 4. juli 2014 "nice guys" har en tendens til å gå "all in" når de møter en jente de vil ha sex med. Det handler ikke om sex, det er et forhold de er desperate etter. Anonymous poster hash: e59f4...678
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2014 #37 Skrevet 4. juli 2014 Det handler ikke om sex, det er et forhold de er desperate etter. Anonymous poster hash: e59f4...678 tror nok de er desperate etter begge deler.
Gjest Tassen10 Skrevet 4. juli 2014 #38 Skrevet 4. juli 2014 Han virker som han vil vise deg at han har mye penger. Han har sikkert vært inne på forumet her og lest alle bitterpikkene her, som sier at jenter kun er ute etter penger :D
glidemiddel Skrevet 7. juli 2014 #40 Skrevet 7. juli 2014 Nice guy er egentlig bare et annet ord for klengete,desperat,masete,kontrollerende,sutrete og falsk. Dessverre tror mange menn nice guy er synonymt med en romantisk prins som gjør alt for dama. "Nice Guy" er en submann med utgangspunktet i en ekte mann. De har drevet kynisk oppforstring av disse mennene i 40 år og disse fungerer kun godt nok som ei ryggradløs mangina og er avstøtende og kun god for penger. Han er blitt villedet fra morsmelk av at maskuline sider kommer i fra djevelen i den fanatiske klin gale religionen feminisme, så maskuline sider skal drives vekk med ecorsisme og radikal feminisme. Som sønn av alenemor så har han mest henne som rollemodell. Går ting til helvete og han begynner å bli desperat etter konstant avvisning og hetsing gjennom hele puberteten og voksen alder. Så da lytter han til den eneste personen han tror er glad i han, mamman hans, og forsetter med å undertrykke selvtillitt, maskuline sider og øker mengden "jente" kroppspråk, prøver å være den snille gutten mamman hans har oppdratt han med i 30 år. Han som egentlig var født som man har fått sin egentlige identitet totalt nedbrutt og alle hans maskuline sier føler han stor skam for og tror at det er dette som gjør at han ikke er attraktiv. Han har blitt fortalt at jenter vil ha mennene sine i kakeforkle for å bake kake til de oppsnasige, udregelige heksene som han tror er prinsesser. I dialog med disse prinsessene skal samtalen kun ha den hensikt å dyrke den narssistiske fundamentet som prinsessene har grodd fast sine føtter i. Han skal alltid følge prinsessens mening og ikke våge å si imot. Er han ikke ekstremt flink snill gutt, så tror han at "feilene" han kan ha bommet på og ødelegge hans rykte og da vil iallefall ikke jentene ha ham. Men stakkars "heterofil?" gutt, han er desperat etter å bli likt og ensomheten kommer krypene, da trapper han opp "snill gutt" slik som dagens politiske korrekte media og hans mor sa. Det maskuline skal utjevnes, menn er dypt hatet i statsreligionen. Han vet veldig godt at kvinner ikke liker menn som personer, de liker menn kun for det de kan gjøre fordi og er han til ingen nytte, så burde han være asexuel feminin nice guy som jatter med og ikke har egen mening. La oss være ærlig her at han sin seksuelle makt er langt under en kvinne sin. Kvinnen kan være ei skikkelig ufysjlig heks, spiller ho på sex så vinner ho jo uansett så hvorfor forandre seg. En mann har en langt tøffere og aktiv oppgave og får tonnevis med avvisninger uansett hvor langt han ligger over jentene i nivå. En kvinne kan stille seg passiv, få tonnevis med oppmerksomhet og plukke ut akkurat han nummer 13300 som tar kontakt for morroskyld. Skulle det ikke gå spektakulært og overgå alle forventninger, så kan de bare skylde på mannen (patriarket) og peke på seg selv som superperfekt overkvinne med naturrett på å kunne oppføre seg akkurat som ho vil. Her ser vi hvor tøft og råttent dette spillet er som er en fest for jentene. Mange gutter sliter og de blir vranglært til å følge feministisk rolle. Menn blir ikke sett på som menneske med egen personlighet. Du kan gjøre hva du vil med en gutt, han har ikke engang skikkelige rollemodeller f.eks i media...faktisk fraværende. Snill gutt rollen/feminist/mangina er den eneste rollen vi blir fortalt og godtatt for menn. Menn blir hetset for dem de er og menn må føle seg respektert og verdsatt. Derfor går disse idiotiske mennene og bygger sin identitet rundt feminist/snill gutt i overdreven stil for å prøve å bli verdsatt og respektert så de kan føle seg som menn. Om han ikke er totalt tøffel, så tror han at han må gjøre dette for å vise at han liker deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå