Gå til innhold

Desperate mannfolk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var akkurat på en date med en mann som mente at han ble iskriminert mot fordi han var en selverklært 'nice guy'. Og det skal han ha han virket veldig snill...

Problemet hans var at han fremstod allt for desperat, eller kanskje ikke desperat er rette ordet, kanskje lite selvrespekt???

Ville du ha datet han?Her er historien hans da;

spanderer alltid på byen på venner, jenter og jenter som er interessert i kameratene hans. Han tilbød seg å dele taxi med en jente som bodde en time i feil retning av der han selv skulle. Han driver å hjelper eksen sin hele tiden ( fordi hun har jo ikke bil stakkars), han lurte på om jeg ikke ville være med til Spania ( han skulle betale) etter kun to dater...

For meg blir alt dette turn of... Er jeg rar? Det er ikke det faktum at han er snill( for det er han jo) som er problemet, men han fremstår så utrolig desperat...

Anonymous poster hash: c5347...547

Videoannonse
Annonse
Gjest Steamboat
Skrevet

Han tilbød seg å dele taxi med en jente som bodde en time i feil retning av der han selv skulle.

Dette sa han på daten deres?

AnonymBruker
Skrevet

Dette sa han på daten deres?

Yup, var en relativt naturlig setting der vi snakket om hvor håpløst det er å finne noen på byen...

Skrevet

Jeg var akkurat på en date med en mann som mente at han ble iskriminert mot fordi han var en selverklært 'nice guy'. Og det skal han ha han virket veldig snill...

Problemet hans var at han fremstod allt for desperat, eller kanskje ikke desperat er rette ordet, kanskje lite selvrespekt???

Ville du ha datet han?Her er historien hans da;

spanderer alltid på byen på venner, jenter og jenter som er interessert i kameratene hans. Han tilbød seg å dele taxi med en jente som bodde en time i feil retning av der han selv skulle. Han driver å hjelper eksen sin hele tiden ( fordi hun har jo ikke bil stakkars), han lurte på om jeg ikke ville være med til Spania ( han skulle betale) etter kun to dater...

For meg blir alt dette turn of... Er jeg rar? Det er ikke det faktum at han er snill( for det er han jo) som er problemet, men han fremstår så utrolig desperat...

Spørsmålet er jo om han er snill eller om han er desperat. Gjør han alle disse tingene fordi han er snill, eller er det fordi han har lyst på noe mer?

Er han så snill bør du nok holde deg unna, for referanse se historien om den gode samaritaner (gir bort alt han har)

Hvis ikke bør du også holde deg unna til fyren blir litt mer voksen og forstår verden litt bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker snille gutter. Min nåværende samboer er en snill og omtenksom fyr.

Det jeg derimot alltid har hatt dårlig erfaring med er de som omtaler seg selv som "nice guys" og som klager på jenter BARE vil ha bad boys. Gjerne samme type gutter som klager på friendzone osv.

Anonymous poster hash: b1418...cdc
  • Liker 6
Skrevet

Hehe, vil jo påstå at han er mer dumsnill enn noe annet. Men ja, dumsnill i den formen at han er desperat. Det er ingen som tar en taxitur 1 time feil vei etter byen uten å ha andre baktanker bak "omtanken", og selv det er rimelig desperat om denne taxituren var hans eneste sjanse den kvelden for å kanskje få seg noe..

Skrevet

Selverklært "nice guy" er som regel raringer som ikke får seg noe på grunn av deres avvikende atferd. De tror de er snille, men egentlig er de litt eller veldig innpåslitne og har veldig sære trekk. De synes synd på seg, og de ser på seg selv som snille. I virkeligheten er de ikke så snille som de selv tror, de forventer å få noe tilbake når de er "snille". De blir fort litt sure og frustrerte om du virker avvisende spesielt om de har kjøpt drikke eller lignende til deg.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er jo om han er snill eller om han er desperat. Gjør han alle disse tingene fordi han er snill, eller er det fordi han har lyst på noe mer?

Er han så snill bør du nok holde deg unna, for referanse se historien om den gode samaritaner (gir bort alt han har)

Hvis ikke bør du også holde deg unna til fyren blir litt mer voksen og forstår verden litt bedre.

Han sier jo selvfølgelig selv at han gjør dette bare for å være snill, men hvem hver hva han forventer...

Han er bok forøvrig såpass voksen at noen ekstra år ikke vil gjøre den store forskjellen... Poenget mitt er at det er forskjell på å være snill og være desperat? Hvem strekker seg SÅ langt???

AnonymBruker
Skrevet

Selverklært "nice guy" er som regel raringer som ikke får seg noe på grunn av deres avvikende atferd. De tror de er snille, men egentlig er de litt eller veldig innpåslitne og har veldig sære trekk. De synes synd på seg, og de ser på seg selv som snille. I virkeligheten er de ikke så snille som de selv tror, de forventer å få noe tilbake når de er "snille". De blir fort litt sure og frustrerte om du virker avvisende spesielt om de har kjøpt drikke eller lignende til deg.

Oj! Godt sagt! Akkurat sånn oppfattet jeg denne fyren! Hvem vil ha en sånn en???

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er synd å si det, men han er ikke en nice guy, han er dumsnill. Jeg elsker niceguys, jeg verdsetter godhet og anser det ikke som en svakhet. Det er dog stor forskjell på å være snill og en nice guy, og å være en dørmatte. Selv om man er snill skal man ha grenser og respekt for seg selv.

Anonymous poster hash: 2daf5...f40
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han der virka mer desperat enn snill ja.

Anonymous poster hash: e59f4...678
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Mmmmmmm, hadde blitt redd jeg.

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Yup, var en relativt naturlig setting der vi snakket om hvor håpløst det er å finne noen på byen...

Enig, virket som en tvilsom type. Men det er ikke akkurat et guttefenomen, jenter gjør også mye rart for å bli likt. Penger er kanskje ikke det vanligste(går mer i sex og slikt), men pusher man litt på jenta så får man penger der også.

Senest i dag fikk en kompis 1000 kroner fra en jente han hadde pult fordi han var blakk og trengte penger.

Endret av Steamboat
Skrevet

Steamboat, dette er eksempel på en som overhodet ikke eier bad boy -tendenser. Eller ryggrad. Apropos tråden din om bad boys.

carry on, then.

Gjest Steamboat
Skrevet

Steamboat, dette er eksempel på en som overhodet ikke eier bad boy -tendenser. Eller ryggrad. Apropos tråden din om bad boys.

carry on, then.

Merkelig hvordan det er mannen det er noe galt med når han gir fra seg pengene og mannen det er noe galt med når det er kvinnen som gir fra seg pengene sine.

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Merkelig hvordan det er mannen det er noe galt med når han gir fra seg pengene og mannen det er noe galt med når det er kvinnen som gir fra seg pengene sine.

Her på KG er det alltid mannen det er noe galt med og det kan aldri være noe galt med kvinner :fnise:

Skrevet

det var ikke det jeg skrev?

• Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

det var ikke det jeg skrev?

Nei, du skrev bare at mannen manglet ryggrad.

Fra språkrådet:

utan ryggrad karakterveik, viljelaus
Merkelig at det er personen som får 1000 kroner når han ber om det som er uten ryggrad og ikke personen som gir.

Her på KG er det alltid mannen det er noe galt med og det kan aldri være noe galt med kvinner :fnise:

Uten tvil.

Endret av Steamboat
Skrevet

Nice guy er egentlig bare et annet ord for klengete,desperat,masete,kontrollerende,sutrete og falsk. Dessverre tror mange menn nice guy er synonymt med en romantisk prins som gjør alt for dama.

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Det er en forskjell på det å være snill og det å være dumsnill. Nice guys er for øvrig greie gutter som ikke finner noen. Er ikke spennende. Du ser det titt og ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...