Gjest Jørild Skrevet 3. juli 2014 #21 Skrevet 3. juli 2014 Vi har en vanntett, støtsikker sak som har tålt alt. Ville gått for en god gammeldags knappetelefon som tåler litt. 2
KineAnd Skrevet 3. juli 2014 #22 Skrevet 3. juli 2014 I utgangspunktet synes jeg det er dumt man skal begynne så tidelig med slikt, men det er jo en nødvendighet blitt i dag. Og jeg henger meg på folk over, gå for noe billig, men solid så den ikke knuser så lett. Samsung har noen sånne smarttelefoner som visst nok skal tåle dritmasse, og de trenger ikke være så dyre heller. Xcover et eller anna
Jade Skrevet 4. juli 2014 #23 Skrevet 4. juli 2014 Når vår skulle ha mobil (i tillegg til hustelefon) kjøpte vi en Nokia på clas Ohlson til noen hundrelapper. Støtter sms og ringing, og batteriet varte ca en uke! Vet ikke om de selger den lenger.
Ymra Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Tenker som mange andre at en 2. klassing ikke trenger egen mobil. Men dersom dere har bestemt dere, så anbefaler jeg denne: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/NOK100BLACK/nokia-100-mobiltelefon-sort# De selger fremdeles enkle knappetelefoner - heldigvis! Veldig billig, batteriet varer en uke og den tåler en støyt.
Gjest Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Vi bor rundt på forskjellige plasser her i dette landet. Enkelte plasser kan det være veldig greit med mobil. Uansett min eldste var 9.5 når h*n fikk mobil for første gang. Samsung Galaxy Y - helt ok ringetelefon. ER ikke noe særlige funksjoner utover det. Gikk for abonnement hvor det kun går an å ringe for max 200 i mnd. og så er det stopp, men med fri familie så kan h*n ringe så mye til mor eller far som h*n vil.
mandel92 Skrevet 4. juli 2014 #26 Skrevet 4. juli 2014 En som er billig og tåler mye. De gamle modellene til nokia tåler alt, tror det går an å få kjøpt noe slikt på elkjøp. En 2. klassing trenger ikke en smarttelefon. 1
~white lady~ Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Vår 6-åring fikk en helt enkel knappetelefon kjøpt på Europris. Har fast plass i jakkelommen, og han ringer og gir beskjed om han går til en annen kamerat. Vi kan også nå han om han må hjem før leggetid. Han lader den selv, akkurat som iPaden.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 Nokia 106 SS Anonymous poster hash: db9c3...1d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå