Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser det jeg har og håper på full klaff for dere.

Topp å lese at festen ble så bra-hørtes knall ut!

Ønsker deg en fin natt vennen, her skal jeg snart krype under dyna kjenner jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Så bra at festen ble knallbra!

Selv om det ikke blir noe klaff denne gangen så er det jo enda tidlig i prøvinga, så det ordner seg!:) Skal ihvertfall krysse fingrene for deg jeg også ;)

Du må ha en super st.hanshelg, og kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsner.

Det nærmer seg teste tid med store steg.... Men tror desverre ikke at det har skjedd noe inni her enda. Føler ikke det iallefall. Men får jo uansett svar på det i løpet av neste uke ;)

I går var vi hos min svigerinne og svoger på grillings. Helt topp og kjempe god mat. Etterpå var vi jentene på kino. Veldig koselig. Dansefilm med Antonio :wow:

I dag er formen dårlig og jeg er hjemme fra jobb. Håper formen blir bedre, men dette været hjelper ikke spesiellt på da... Men skal ikke klage, har flere gode enn dårlige dager for tiden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fååå dager til testing :sjenert:

Men har fremdeles følelsen på at ting ikke har klaffet. Den som venter vil se....

testevibber - ja takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen testevibber vennen min :

(((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))

Det tenker jeg satte fart i sakene :ler:

Det hadde vært utrolig gøy om det hadde klaffet så fort da. Krysser det jeg har for at det ligger et lite frø i magen din vennen.

Ute skinner sola og nå sier de iallefall i avisen at sommeren kommer. Vi får håpe og tro at det stemmer!

Ha en fin dag vennen min!

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... så spennende med testing... håper det klaffer for dere :)

Noen vibber må du jo få:

(((((((((((((((((((())))))))))))))))))))

Håper dere har det fint vennen, hils Marthe da :klem:

Endret av Tetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Må sende testvibber jeg også da *konsentrere seg hardt*:

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sånn, krysser fingrene for dere!! ;):klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk alle sammen :):):)

Men det ble nok ikke noe baby denne mnd heller. Så da er det bare å gjøre seg klar for en ny pp. Sånn er livet!

Men det skjer mye annet her for tiden. Huset er på vei OPP :danse:

Vi har fått kledning på nesten hele huset, og i går var jeg og mannen å grunnet det. Gikk kjempe fort og vi synes det var sååå gøy. Endelig vårt eget hus.

Så i dag skal jeg ut å kjøpe maling som vi håper å få på i løpet av helgen. Må nytte oss av det fine været.

Lillemor er på landet med bestemoer og bestefar. Stor koser seg. Sover masse, spiser masse og er ute leker. Tror bestemor koser seg like mye som Marthe ;)

Kommer hjem i kveld, og det gleder jeg meg til. Koselig at hun er på tur, men savner henne jo og da....

Nå må jeg gjøre meg klar til å dra ut! Ha en super fredag alle sammen..

Kanskje jeg skal prøve å legge ut bilder av huset ??? :sjenert:

GRATULERER SÅ MASSE TIL LA TRAVIATA SOM ENDELIG FIKK SØTE YLVA TIL VERDEN!!!!

:vinke:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa :hoppe::hoppe::hoppe: Legge ut bilder av huset :):):)

Dumt det ikke klaffet denne gangen, men da har dere jo masse å jobbe for denne mnd :humpe::sjarmor: Og før du vet ordet av det er det en liten spire der vennen.

Er det ikke deilig vær vi har for tiden? Det er bare å nyte det!

HA en SUPER helg snuppelupp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da krysser vi alt som kan krysses for neste pp :)

Så spennende da alt som skjer med huset :) Hørte jeg ordet bilder?? :hoppe: :hoppe: Spent på å se ja...

Håper dere har like nydelig vær i Bergen som vi har her oppe, må se å få komt meg ut snart, men må pakke litt først, reiser på tur til kvelden :)

Ha en super helg vennen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at du prøver igjen jeg :rodme: Men så spennende da :hoppe: Skulle ønske det var meg. Jeg har såååå lyst på en til, men pga hus neste år og jobb, får jeg være litt fornuftig å vente. Det må være morsomt å se huset komme opp litt etter litt. Ser gjerne bilder jeg!!

Ha en deilig helg!!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Har hatt en deilig helg i solen. Litt jobbing og litt maling. Helt topp!

I går var jeg og mannen ute å spiste deilig mat. Vi feiret bryllupsdagen som er i dag :)

Ellers er lillemor reist på tur IGJEN. På landet med bestemor og bestefar. Stor koser seg !!

Snart jobb for min del.. lite klar i dag. Små trøtt og skal stå til klokken tolv i natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...