Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Takk for babystøv....!! :)

Er ikke tid for å lage baby heeelt enda, men vi teller dager. Har kjøpt meg eggløsningstester, så her skal det gå skikkelig til verks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SOL SOL SOL!!!! :) Endelig!!!!

Har lagt ute å slikket sol i helge dag. Helt fantastisk. De dagene det har vært sol før, har jeg selfølgelig jobbet. Skulle det disse dagene og, men fikk fri. Helt topp!!

Har hatt familie på grilling i dag, og de er nettopp gått. Masse godt mat, og drikke. Så nå sitter jeg helt daff i sofaen. Veldig klar for en god dusj og å innta sofaen etterpå.

Ha en super søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med nydelig vær! Jeg har også vært ute og solet meg og badet idag- skikkelig herlig at sommeren endelig kommer :sjarmor:

Høres kjempekoselig ut med grilling sammen med familien, skikkelig sommer jo!

Du må fortsette å kose deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja her skjer det ting vet dere :ler:

Men det skjer ikke så fort akkuratt. Men sånn er det. For tiden går det i jobb og husrydding. Skal ha hele jobben på sommerfest til helgen og da er det greit å begynne å forberede seg litt. Har funnet frem langbord, men det må gjøres kraftig reint her først.

Jeg og mannen skal gå på det skikelig i morra, for da har jeg fri om ettermiddagen. bedre når vi er to. Ikke mye jeg får gjort når lillemor skal være med å hjelpe ;)

Ellers skal jeg til min mor å sove over i natt. Veldig greit for slipper unna en del kjøring da.

Ha en super tirsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjenta mi :klem:

Å det er jo så mye spennende på gang hos dere nå. Husbygging og barnelaging :sjarmor: Bedre kan det jo ikke bli. Blir spennende å følge med på både det ene og det andre.

Ønsker deg en fin dag i dag vennen.

Dobbel episode av fruene på tv også :Hehe::Hehe:

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :vinke:

Så spennende at de driver å bygger da!!

Flink er dere også, som skal rydde og rydde... Blir bra med sommerfest da!

Du må ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med sommerfest da :)

Også er det jo ekstra kjekt at det ser ut som om det blir bra vær også. Jeg skal på møte med de på nyjobben i ettermiddag og gleder meg som en liten unge. Skal bli så kjekt å treffe alle sammen. Og etter møtet skal vi grille og bli enda bedre kjent.

Håper du får en toppers dag i solen vennen.

Klem gullungen fra meg!

Solskinnsklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det slutt på solen ja! Er det ikke typisk da når det nermer seg St.Hans og greier så kommer regent! ARG :sur: Ja ja vi skal vel ikke klage heller da så fint som vi har hatt det nå lenge!

Håper dere har det fint og at det går fort framover med huset nå. Og med prøvingen deres. :Hehe:

Ha en fin mandag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

Festen på fredag var knall :Hehe: Masse tequial og masse gøy :ler:

Tror hele gjengen stor koste seg. Endte ¨på byen om kvelden, og det var like greit. såg ikke ut her om lørdagen. Holdt sengen frem til jeg skulle på jobb, og det var nok lurest. Ikke den beste formen nei... Men det var verdt det - super fest. Blir nok en stund til neste gang da....

På hus fronten har det ikke skjedd så mye siden forrige uke. Men i forrige uke fikk de jo opp en del, og jeg kan liksom begynne å forestille meg hvordan ting blir. Håper de er her i dag og gjør mer :)

EL er over for denne gang og vi har prøvd å gjøre vår for at det skal klaffe. Men av en eller annen grunn føler jeg ikke at det klaffer denne gangen. Mannen har jobbet mye overtid så føler at vi ikke har truffet skikkelig. Men det vet en jo egentlig ikke så da er det vel bare å sette seg ned å vente :roll:

Mye jobbing fremover så tror ikke ventetiden bli så galen som forrige gang iallefall.

Men håper dere krysser fingrene for meg ;)

Ha en super mandag alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh så spennende, her krysses alt som krysses kan.... til og med beina, for her venter vi en stund til ;) Håper dre er heldig og får full treff på første mulige :) Venter spent fremover på hvordan det går :)

Hørtes gøy ut med en skikkelig fest ja.... blir så lenge mellom hver gang her... Men satser på det blir litt hæla i taket til helgen ;)

Håper dere får en fin uke, her holder vi oss innen dørs, regner og regner, skikkelig vått og grått... syns solen kan komme jeg nå siden solplassen min endelig er ferdig :)

:klem1: til deg og Marthe snuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Tetra... hjelper å vite at noen krysser fingre for meg. Blir spennende å se, men tror ikke det blir den store nedturen hvis det ikke klaffer. Har liksom en følelse av at det ikke gjør det. Går jo på piller som kan være med på å sette ned evnene til å bli gravid så kommer nok til å slutte på de etterhvert hvis det ikke skjer noe snart....

Men er jo vanlig å prøve en stund og da. Er jo bare i pp2 så skal vel ikke klage helt enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...