Gå til innhold

Livet vårt!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! :vinke:

Godt å høre at dere hadde en super 17.mai! Høres koselig ut å være på besøk og få mat og bare slappe av;) Skal bort i helga jeg, gleder meg!

Bra at dere også fikk fint vær på festdagen! Vi hadde faktisk veldig fint vær, tilogmed sol! :sjarmor:

Kan tenke meg Marthe var fin i festdrakt, ja! jeg vil også ha baby ... [/size ]

Hehe, søtt at marthe var så trøtt ... stor dag for en liten jente vet du ;)

Tror jeg sa gratulerer med ny frisyre, men jeg sier det igjen;) Gratulerer med ny frisyre! Gøy med forandringer, og iallfall når man blir fornøyd! Tror jeg trenger en hårklipp jeg også :ler:

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Skrevet

Da er sofaen inntatt og middagen er på kok. Kylling i karri i dag, nam nam.

Så er det Grand Prix for alle penga. Heia Norge!!

:)

Skrevet

Her håper jeg at mannen vil se GP. Jeg har så lyst å høre Christine synge, for jeg har ikke hørt sangen.

Kose dere! :klem:

Skrevet

Har det vore MGP i dag? Oi, det har visst gått hus forbi her hos meg.. :ler:

Me har vore i bursdagsbesøk nesten heile kvelden..

Skrevet
Da er sofaen inntatt og middagen er på kok. Kylling i karri i dag, nam nam.

Så er det Grand Prix for alle penga. Heia Norge!!

:)

Hei hei! :vinke:

Høres ut som du hadde en fin lørdag iallfall ;) Håper du har hatt en fin helg!

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Skrevet

Bare innom for å gi deg en god :klem: vennen :)

Håper du har hatt en fin helg :klem1:

Skrevet

Hei alle sammen!!

Ja har kost meg i helgen ja. Bare slappet av og vært med familien. Her går husbyggingen unna og det ser ut som de begynner med treverket i neste uken. Skikkelig spennende!

Har vært på trening i dag og nå er det på jobb. Lillemor sover så jeg får gjøre meg klar før hun våkner. Er dårlig med oppdatering her for tiden, men ting ¨går i ett.

Men alt vel her :)

:klem:

Skrevet
Hei alle sammen!!

Ja har kost meg i helgen ja. Bare slappet av og vært med familien. Her går husbyggingen unna og det ser ut som de begynner med treverket i neste uken. Skikkelig spennende!

Har vært på trening i dag og nå er det på jobb. Lillemor sover så jeg får gjøre meg klar før hun våkner. Er dårlig med oppdatering her for tiden, men ting ¨går i ett.

Men alt vel her :)

Hei hei :)

Koselig med avslappende helger, trenger å slappe av også avogtil :)

Spennende med husbyggingen! Blir sikkert morsomt å se hvordan det blir tilslutt:)

Godt å høre at du har det bra:) Du må ikke styre for mye nå da ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Skrevet

:vinke:

Hei hei!!

Håper du har det greit. :) Hørtes ut som en fin 17.mai, i allefall.

Og ang. dårlig oppdatering: Jeg har nesten ikke vært på KG i det hele tatt på lenge... Har så mye å gjøre!

Hmmm... Tror pus er i ferd med å føde...

Må gå!!

Skrevet

Hei vennen min :klem:

Håper dere koser dere med husbygginga. Det blir nå litt finere vær nå og da er jo alt så mye lettere ikke sant?

Har ikke fått vært så mye på KG i det siste, det er jo så mye å gjøre ute på denne årstiden. Men jeg får nå oppdatert meg litt innimellom.

Gi Marthe en skikkelig god klem.

Kos dere i helga.

Klems fra Charmisen :klem:

Skrevet

Håper det står bra til hos dere vennen :)

Her har vi nytt det fine været etter jeg kom fra jobb :)

Går det bra med huset da?? Blir spennende å følge med....

Hils Marthe gullet så mye fra oss :klem:

Skrevet

Hei hei!!

I dag har vi skrevet huskontrakt :):):):)

Det betyr at jeg flytter i nytt hus 1 november. og jeg gleder meg såååååå :danse:

Går i ett med masse jobbing for tiden. Gleder meg masse til ferie. Synd det er så lenge til. Men vi snakker om å ta en liten ferie tur med noen venner og det kan bli koselig. En tur til Tusenfryd og over til Sverige. KOselig det... Blir vel en ukes tur eller noe.

Ellers får vi tett hus til august og da blir det maling for harde livet. Tenkte å male med en gang, for det er så lett å la det stå.

Krysser fingrene for fint vær i August :Nikke:

I morra er det tidlig jobb, så får vel heller ta en tidlig kveld i kveld... er jo trøtt og ;)

Natta

Skrevet

Gratulerer med underskrevet kontrakt! :-D

Skrevet

Grattis med kontrakten :)

Og det med å male med en gang tror jeg er kjempelurt. Utrolig lett for at det blir stående ellers ja.Dere kommer sikkert til å få det sååååå fint vennen min.

Her er det bare inneliv for tiden med en syk Martine. Utrolig kjedelig, men lite man kan gjøre med det da!

Ønsker deg en fin mandag!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Skrevet

Gratulerar så masse med skriven kontrakt! No nærmar det seg altså! :)

Skrevet

Heisann :)

Gratulerer med huskontrakt! Det høres så fantastisk og spennende ut! *drømme seg litt bort* ;)

1.november er jo ikke lenge til! Føles nok slik for dere, men ;)

Koselig med Tusenfryd-og Sverigetur! Blir nok godt med ferie, og det er verdt å vente på :)

Du må sove godt! *klem*

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!! :klem:

Dere er så gode!

Ja vi gleder oss stort. Allerede i går måtte vi bestemme hvordan vi skulle ha det på badet nede i utleige leiligheten. For mannen skulle borre hul og greier. Er jo spennende!!

I dag skulle jeg vært på trening, men det hjelper jo lite når lillemor er opp kvart over seks. Så da måtte hun få sove no, og da må mor utsette treningen. Jaja, sånn er det å ha barn.

Var det i går å fikk tilrettelagt et treningsopplegg sammen med en fysio. Veldig bra opplegg tror jeg. Nå gjelder det bare å bruke det ;)

I dag sa Marthe sitt aller første skikkelige ord. Da mannen gikk på jobb i dag tidlig og sa hade, så kom det et klart og tydelig HADE bra henne. åhh så koselig!

Nå er det kake i ovnen, da en på jobben har bursdag snart!

Snakkes :klem:

Skrevet

Gratulerer til Marthe med sitt første ord. Det er bare såååå koselig når de begynner å prate. her går munnen i ett nå med stadig nye ord. Kjempegøy!

Ha en fin dag i sola vennen min :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...