Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen!!

Skrev et langt innlegg her på fredag og så forsvant alt :frustrert:

Men, men jeg har iallefall hatt noen deilige dager med fri. Vært fint vær og formen har vært greit.

Nå sitter jeg her og venter på at morgendagen skal komme. Da er det å møte på sykehuset tidlig.

Så da vil jeg egentlig bare ønske dere alle en super uke! Skal sjekke om de har noe data tilgang på sykehotellt siden det er der jeg skal være. Kan bli lange dager hvis ikke :ler:

Men skal holde dere oppdatert!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg og en flott uke, Glossy. Håper oppholdet på sykehuset og hotellet blir bra....og at de har nettilgang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til vennen, skal tenke masse på deg de dagene som kommer.

Håper du får noen av de svarene du håper på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!!

Skrev et langt innlegg her på fredag og så forsvant alt  :frustrert:

Men, men jeg har iallefall hatt noen deilige dager med fri. Vært fint vær og formen har vært greit.

Nå sitter jeg her og venter på at morgendagen skal komme. Da er det å møte på sykehuset tidlig.

Så da vil jeg egentlig bare ønske dere alle en super uke! Skal sjekke om de har noe data tilgang på sykehotellt siden det er der jeg skal være. Kan bli lange dager hvis ikke :ler:

Men skal holde dere oppdatert!!!

Hallo:)

Kjipt når slikt skjer ... dumme kg/data/internett :sur:

Godt å høre at du har hatt det fint på fridagene dine! :)

Lykke til på sykehuset, håper det ordner seg- og at du får tilgang på data der ;)

natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: I følge min svoger har de trådløst nettverk der oppe :)

Så da kommer nok dataen til å bli med ja.... Skal holde dere oppdatert ofte da ja :ler:

Tusen takk for gode tanker!! Dere er nå såååååå gode :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: I følge min svoger har de trådløst nettverk der oppe :)

Så da kommer nok dataen til å bli med ja.... Skal holde dere oppdatert ofte da ja :ler:

Tusen takk for gode tanker!! Dere er nå såååååå gode :klem:

Hehe, trådløst nett er supert! Smart da, å ha det på steder som sykehus, bibliotek og slikt. Supert at du kan ha med dataen! :sjarmor:

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!!

En kjapp liten oppdatering fra meg.... Har kun internett i resepsjonen, så er her en liten stund ;)

Alt har gått bra til nå og de tar godt vare på meg her oppe. Heldivis.

Det viser seg at det har vært noe tull med noen blodprøver. Og det vil da si at det har vært en ombytting av medisiner fra Riksen. Så da har jeg i 4 mnd gått rundt å trodd jeg hadde en sykdom, som det viser seg at jeg ikke har i det hele tatt. Ja, vi slår et slag for helse Norgen ja :ironi:

Men nå ser det ut som det skal løse seg med det meste... Får fysio hver dag, da hun fant ut at bekkenet mitt ikke er helt som det skal være - ikke overraskende det nei.

Ser også lysere ut for barnegreiene, men der har jeg ikke fått noe endelig svar enda.

Fullt program hele uken, og det er litt deilig - når jeg først er her liksom..

Skal prøve å komme med oppdatering hver dag!!

Ha en super dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du har det bra :) Er vel fint vår vær i Bergen også tenker jeg...

Er det virkelig mulig at de forveksler blodprøver på denne måte?? Fy søren sier jeg bare.... skulle ikke vært mulig.....

Jaja, godt du ikke har den påståtte sykdommen da tross alt.

Du får ha en fin uke videre vennen, skal bli spennende å følge med hva som skjer her inne.

Tenker på deg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkert ... har de virkelig byttet om blodprøvene og sagt du har en sykdom du ikke har? det er jo skikkelig ille!! :overrasket:

Sikkert en lettelse at du ikke hadde den sykdommen da :)

Så bra at ting begynner å ordne seg! :klappe:

Skal krysse fingrene for at barnegreiene ordner seg også ;)

Ha et fortsatt fint opphold og en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjenta mi :klem:

Tenker masse masse på deg som er på sykehuset! Og jeg er bare så sjokkert over at de klarer å gjøre sånne feil som det de gjør - det skal jo bare ikke skje da. På en annen side har jeg jo jobbet på Haukeland selv og sett litt av hvert :roll:

Håper de tar godt vare på deg nå da vennen!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med pliktene mine for dagen. Deilig. Har vært igjennom hele pakken i dag og. Ikke så mye klokere, men har satt i gang opptrening av hendene mine. Først hos fysio og så hos ergo. Tragisk hvor svake de er, rett og slett. Men vi håper jeg er sterkere i grepet allerede når jeg reiser ut her i fra!

Ellers får jeg besøk av en venninne i dag, og i kveld kommer mannen. Tror vi skal finne på noe koselig. Kino eller ut å spise :)

Dagene blir lange her oppe hvis en ikke finner på noe ja....

Snakkes :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig med pliktene mine for dagen. Deilig. Har vært igjennom hele pakken i dag og. Ikke så mye klokere, men har satt i gang opptrening av hendene mine. Først hos fysio og så hos ergo. Tragisk hvor svake de er, rett og slett. Men vi håper jeg er sterkere i grepet allerede når jeg reiser ut her i fra!

Ellers får jeg besøk av en venninne i dag, og i kveld kommer mannen. Tror vi skal finne på noe koselig. Kino eller ut å spise :)

Dagene blir lange her oppe hvis en ikke finner på noe ja....

Snakkes :vinke:

Godt å være ferdig så tidlig da!

Og koselig med besøk:) Kan forestille meg det er kjedelig å være der hele dagene ja ... godt at du får besøk da :)

Hvis du trener godt så blir du nok mye sterkere i klypa innen du kommer hjem! Krysser fingrene for deg jeg :)

Ha en fortsatt fin dag, og kos deg med venninna di og mannen din ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

Har tenkt mye på deg, godt å høre fra deg! :klem:

Men er det virkelig mulig å bytte om på blodprøver på den måten da? Helt hårreisende spør du meg. Håper du får den behandlingen du trenger nå da! Lykke til med resten av oppholdet.

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sweety :klem:

Håper du fikk en god natt og at du får et bra opplegg utover dagen!

Litt av et vær vi har i dag du med sol og øsepøs innimellom - merkelige greier!

Sender litt blomster din vei i dag også jeg

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Stor klem fra Charmis som tenker masse på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Hvordan går det med deg og behandlingen?

Håper du koste deg med venninna di og mannen din igår:)

Du må ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra vennen :klem:

Veldig spent på hvordan det går, er nok hektiske dager med mye trening på deg nå, håper virkelig det gir resultater og at du b lir sterkere.

Skal du hjem i helgen kanskje?? Er vel lite som skjer på sykehuset da...

Her skal vi nyte finværet og reiser hjem til min mor i kveld, skal være der i helgen, blir en stund mellom hver gang, men nå bare må vi, siste frihelgen min før Martine begynner i barnehagen, så må få hentet vogna som hun skal ha der.

Ha en kjempe fin helg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...