Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for lykke ønskninger.... De kommer godt med!!! :)

Har heldigvis time tidlig så jeg slipper å gå så lenge å grue meg. Helt topp!!

Lover å komme med oppdatering i morgen, hvis jeg får vite noe i det hele tatt...

Natta alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg kommet hjem fra sykehuset og ting har fått sunket inn. Vet ikke egentlig hvordan det gikk i dag, men føler en del positive ting.

Møtte en hyggelig eldre mann som tok godt i mot meg. Sjekket meg grundig og tok meg veldig seriøst.

Etter mye om og men forteller han at han ikke helt vet hva som feiler meg, men at jeg gjerne ikke har lupus alikevell. JIPPI!!!!

Men at jeg har leddgikt som først anntatt. Dette kunne han desverre ikke bekrefte enda, og ville ha meg innlagt på sykehuset over påske.

Dette er jeg egentlig glad for fiordi da blir det satt i gang intensiv behandling over en uke. Skal få bo på sykehotellet slik at jeg har mulgihet for å reise hjem om kvelden hvis jeg føler for det... Og kan ha besøk av lillemor så ofte jeg vil.

Videre ville han lette hverdagen min ved å sette kortison sprøyter i fingrene mine. så han satte tre stikk i tre fingre. Sitter her nå med tømmerstokker av fingre som jeg håper er "friske" i morgen :)

Ang barn og prøving så ble dette takk opp, men ikke nøye diskutert. Vil tro jeg trenger en diagnose før jeg kan gå i gang. Men han ville ikke sette meg på nye medisiner enda med tanke på at jeg ville bli gravid. Så får vel nærmere beskjed når jeg blir innlagt tenker jeg.

Da blir det full pakke med leger, prøver, hudlege, fysio, ergo osv... Skal bli deilig å endelig får skikkelig oppfølging.

Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med dagen!!!!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er komfortabel med det de har sagt så langt på sykehuset. Godt at de tar tak i det og vil legge deg inn, da må de jo bare finne ut noe mer, sikkert godt å endelig være skikkelig i gang så du snart får vite litt mer.

Håper du får en strålende fin dag, her skal vi snart ut å nyte solen, så blir det jobb i ettermiddag/kveld, har hatt to dager fri nå, så da er det vel bare å stå på igjen....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Linn3c og Tetra!!! :klem:

Formen er bedre i dag. Fingrene er fremdeles hovne, men ikke så vonde som i går. For jammen slet jeg i går. Dritt vondt! Men fikk en gele av legen som jeg kunne smøre på - det hjalp.

Er sykemeldt ut uken så jeg sitter for det meste her i sofaen. Lillemor sover nå, men har sovet i en time så sikkert snart våken.

i dag skal jeg på shopping med svigermor. Hun vil kjøpe klær til Marthe som et slags påske egg. Hadde funnet noe fint, men ville at jeg skulle være med å se. Og det kan jeg jo :)

Ha en super dag alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du var fornøyd med gårsdagen!

Håper sykehusbehandlingen kan hjelpe deg!

God bedring med fingrene dine - det kan ikke være lett å ha det sånn! Spesielt når du må ta deg av Marthe også!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol, taco, smågodt og mann hjemme - JIPPI det er påskeferie!!!!

Bare innom på en fredagskveld!! Helgen er til for å nytes :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig søndag allerede! Jammen flyr tiden....

Har egentlig ikke skjedd for veldig mye her i huset denne helgen. I går var vi en tur i en flise butikk og prøvde å finne fliser til badet. Fant mye fint, men var så vanskelig å finne det som jeg liksom skal leve med i maaange år.

Men vi ble enige til slutt, og var veldig fornøyd med det vi fang. Fikk til og med flisene med oss hjem slik at vi kunne tenke på det.

Men etter å ha sett på flisene her hjemme så er jeg enda ikke fornøyd :grine: Fant ut at gulv flisen var alt for lys i forhold til veggflisen! Så da må mannen bare reise inn igjen på mandag å få en ny prøve på noe annet.

Huff, det var ikke akkuratt lett å finne fliser nei... Men det er jo gøy å se på, så da veier jo det opp.

Vi fant ut at det var lurest å gå å ta ut ting nå, slik at det ikke blir sånn at vi MÅ ting og tang etterhvert. Da er det ikke alltid like spennende!

Ellers var det King Kong på dvd i går kveld. Grei film, men ikke helt min favoritt stil. Men vi har en film til i dag og ;)

I morgen er det påan igjen på jobb, og uken kommer til å fyke avgårde. Mannen har fri hele uken og skal være hjemme med gullet. Koselig det.

Ellers blir det vel en tur på Ikea i løpet av uken og. Må se på et bord der.

Ha en super søndag alle sammen!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig lang tur og hjemmelaget pizza til middag :sikle:

Nå kommer min mor på besøk snart og da blir det vel noe vaffel laging tenker jeg.

Hun hadde påske-egg til Marthe mor og siden dette er første året vi ikke skal på fjellet sammen med familien så ville hun komme ut med det nå, før de reiser.

Huff, er skikkelig kipt å ikke skulle reise på påskefjellet. Har reist årlig på fjellet så lenge jeg kan huske, og dette er første året vi ikke skal være med. Jeg skal jobbe alle helligdagene, og da var det litt mye å gi alle vaktene vekk. Trenger jo penger nå som vi holder på å bygge hus. Så da måtte vi bare prioritere det vekk. Sånn er livet....

Får vel hive meg på vaffel lagingen jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Saeria!!

Da er det på tide å gjøre seg klar til en ny jobb uke. Bare fri fredag i løpet av hele uken. Har self jobbe helg, men skal vel komme meg igjennom det og.

Ha en super uke alle sammen!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Sniktitter litt jeg også;) Må bare si at babyen din er utrolig søt! *smelte* Jeg vil også ha!

Ble en litt rask tur dette, men jeg får komme sterkere tilbake senere;)

Du må ha en super mandag, og kos deg med babyen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske dere en riktig fin påske, til tross for jobbing. Vet akkurat hvordan det er å måtte jobbe helligdager. Jeg har litt fri i påska, men skal til gjengjeld jobbe alle rød-dagene i mai + hele pinsa :(

Er forresten litt nysgjerrig på hva du jobber med....., tror ikke jeg har spurt om det før

GOD PÅSKE TIL DEG OG DINE!! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!

Jeg jobber hver dag, så det blir lite KG tid. Men jeg kommer sterkere tilbake etter påske!

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!

Jeg jobber hver dag, så det blir lite KG tid. Men jeg kommer sterkere tilbake etter påske!

God påske! :)

Kjedelig at du jobber hver dag, men det blir jo en god del penger av det ;)

Du får ha en fin påske, og så må du kose deg! :klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en riktig god påske. Håper det blir litt kos selv om du må jobbe mye.. Blir penger av det da og det er jo ikke å forakte :sjarmor:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...