Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #1361 Del Skrevet 26. mars 2006 Får så vondt av deg når jeg leser om hvordan du har det med sykdommen din iblant! Men det høres ut som dere har en koselig søndag foran dere. Raspeballer er jo kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 26. mars 2006 #1362 Del Skrevet 26. mars 2006 hei på deg du !! Det e så spennende med husbygging !! glede meg til å se hvordan det blir når dere får det opp, og det e jo ikke så lenge til nå.. Når, en først kommer ordentlig igang, så går jo ting så mye fortere.. E kjempe gla for at du endelig har fått time på Haukeland. Det var virkelig på tide at de sendte ut brev nå, så da håpe eg at ting ordner seg til det bedre. Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1363 Del Skrevet 26. mars 2006 La Traviata; Tusen takk for god klem. Ja blir litt oppgitt av og til jeg og. Men sånn er livet. Ene dagen er jeg veldig dårlig og den andre dagen er jeg kjempe fin. Men håper legene kan gi meg svar på ting snart. Miaen; alltid koselig når du stikker innom. Ja blir spennende med hus prosjekt. Veldig spennende. Har allerede begynnt tanke spinningen på både farger, gardiner og møbler Men hadde ikke tenkt å begynne innkjøpene heeeeelt enda Da ha vi vært på middag til svigert. Er stapp mett enda. Der var det middag, dessert og lapper til kaffien. Så magen er full. Men jammen så delig det var. Pappaen min og min søster stakk jammen innom og. Veldig koselig. Og ikke minst koselig for Marthe som er så glad i tanten sin. Hun blir helt i hundre når hun kommer. Så artig å se på I morgen er det jobb igjen, men enda en dag mindre til jeg skal på kontroll. Ha en super kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. mars 2006 #1364 Del Skrevet 27. mars 2006 Innom med en god til deg Glossy!! Ikke godt å ha så vondt sikkert, vanskelig å forestille seg. Håper bare du slipper å ha det sånn helt til du skal på sykehuset. Godt det bare er to uker til, håper de ukene går fort og at du får noen svar når du kommer dit, må være så frustrerende å ha det sånn. Så flott at snekkern og bankmannen likte det de så da, og start e alt før påske..... det er jo snart det, er jo bare 3 uker til påske så Koslig med besøk av søstern din da, tenker Marthe kommer til å stor kose seg da.... Ha en kjempe fin uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1365 Del Skrevet 27. mars 2006 Tetra; Tusen takk for hilsen! Ja tror nok Marthe kommer til å kose seg når tanten kommer på besøk ja. Får stadig meldinger av tanten som gleder seg iallefall Vi kan godt skru klokken oftere for min del For i dag sov Marthe helt til klokken åtte, satt i sengen og lekte til halv ni. Så jeg er et nytt menneske i dag. Helt uthvilt og klar for dagen. Nå har hun allerede nesten sovet en time igjen Håper vi endelig kan komme inn i et skikkelig søvn mønster igjen. Er så tidlig når hun våkner i seks tiden. Denne uken skal bli deilig. Skal jobbe to kveldsvakter, og så to dag vakter. Er deilig med dagvakter og. Dagen blir litt lenger og det er lettere å finne på noe om kvelden. Fredag skal jeg bare på 4 timer ekstra jobbing. Da skal Marthe være med og. Men alle timer teller Blir penger av slikt! Har allerede begynt å drømmeo om alle tingene som jeg vil ha i det nye huset mitt. Har jo lyst på sååå mye. Men skal jo ha pengene til å strekke til og, så må nok gjøre en del prioriteringer. Men har iallefall funnet stuemøblene våre. Det har tatt lang tid, men nå endelig er vi fornøyd. Kanskje jeg skal klare å legge ut en link..... skal se hva jeg får til Ellers hadde jeg og mannen en runde på hvilken farge vi skal male huset i. Er ikke så lett det der nei.... Men vi har foreløbi endt på at vi vil ha et rødt hus med hvite lister og dører. Men det er foreløbi. Må nesten se det litt ann når ting begynner å skje. Er et nokså stort hus så vi ville ikke male det hvitt med tanke på at det kan virke enda større.... Vet ikke...?? Noen som har gode forslag til farge??? Er veldig åpen for forslag Videre diskuterte vi at vi skulle begynne å ha øyner åpen for ting på salg. Har fått vite at det ikke er så mye å spare på å kjøpe alt i en sleng med tanke på eventuelle rabatter. Så da tenker vi heller å slå til når de gode tilbudene kommer og bare lagre det til huset kommer opp. Skal se om jeg får til linken!! Forslag på "gøye" farger og ting mottas med takk! Har en enkel stil jeg, men er glad i farger. Svart sofa seksjon og mørkebrune møbler. Bare å komme meg forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1366 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) gikk dårlig det der... skal nok klare det til slutt Endret 27. mars 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1367 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) http://produkt.mobelringen.no/webimgmobel4....jpg Ja da klarte jeg det Her en spisestuen min som jeg tenkte å ha i mitt nye hus. Skal ha bordet og stolene. Sjenken med speil, og så vitrineskap. Det er avbildet her: http://produkt.mobelringen.no/webimgmobel4...jpg Da gjelder det bare å spare penger så jeg kan få alt med en gang Orker ikke kjøpe en og en stol.... Endret 27. mars 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2006 #1368 Del Skrevet 27. mars 2006 Det var jammen noen stilige møbler. Kjempegøy å planlegge et helt hus! Synes rødt og hvitt hus er koselig jeg, ellers liker jeg hvitt godt. Vi lurer på hvitt hus med blå karmer når vi skal male om huset til sommeren. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1369 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja pappaen min har hvitt hus med blå karmer. Veldig fint det og! Er kjempe artig å planlegge. Må begynne å smått nå, for jeg er redd at når ting virkelig begynner å skje så er det så mye som skal på plass. Greit å vite hva jeg vil ha iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 27. mars 2006 #1370 Del Skrevet 27. mars 2006 Howdy! Bare innom for å si: HA EN FIN DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 27. mars 2006 Takk takk Freya. Skal snart på jobb så da kan en lykke ønsking komme godt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 27. mars 2006 #1372 Del Skrevet 27. mars 2006 Tippe tankevirksomheten e travel om dagen.. men det e jammen meg ikkje rart.. det hadde det gjort på meg også, hvis det var eg som hadde hatt hus til jul. ( satse jo på det.. ) Møblene dere har valgt e kjempe flotte. Det blir et flott hus ! Spennende.. Heldig at speilet hører med i møbel sortimentet.. vi har leitet iherdig etter et speil til kjøpmannsdisken vår, men enda uten hell... Hadde sett for oss det da, men får vi ikke tak i, så får det komme opp et bilde som passer eller noe... vi får se det an.. Tror huset vil passe godt med rødfarge.. Rødt hus, men hvite karmer e jo liksom det koselige huset "alle" drømmer om.. må ha hvitt gjerde også.. seriøst, så tror eg det passer godt, og så e jo den fargen litt dere også.. Like jo den fargen.. Du spurte om forslag til farger.. hva med farger bare på detaljer, som du lettere kan skifte ut ? Da kan du lettere få et "nytt" rom... å..kjenne eg også har lyst å planlegge farger, interiør, kjøkken og slikt.. hus generelt kanskje.. nei, huff... det må kje eg sei til deg... da blir det jo berre mas.. kan du komme hjem fra jobb nå, så det går an å tyte litt på nett ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. mars 2006 #1373 Del Skrevet 28. mars 2006 Skikkelig finr møbler dere har valgt Sikkert kjempe koselig å planlegge til et helt hus, da vi bygde for ett år siden hadde vi det meste fra før, og siden det bare er leiilghet vi har så er det begrenset med plass.... gleder meg til den dagen jeg kan planlegge et helt hus ja, med god plass... men blir nok ikke med det første, men skal vi ha tomt i nærområdet her så bør vi få opp øynene ganske kjappt siden det begynner å fylles opp, men vi har en plan i back up Syns rødt hus med hvite lister er koselig jeg, og som du sier så får det kanskje et ellers så strot hus til å virke litt mindre enn om det er hvitt. Lykke til med videre planlegging, blir kjempe spennende å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 29. mars 2006 #1374 Del Skrevet 29. mars 2006 Innom med en liten hilsen Sitter på jobb og ikke har så mye å ta meg til, da er det jammen kjekt med nett tilgang. Skal ha to nattevakter nå. Ha en super kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mars 2006 #1375 Del Skrevet 30. mars 2006 Flotte møblar, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1376 Del Skrevet 31. mars 2006 Tusen takk for koselig hilsner. Kjekt at dere likte møblene. Men så tør dere vel ikke si noe annet heller Er hjemme på andre dagen med sykt barn. Er så kjedelig det!! Hun har hatt feber over noen dager og du ser på øynene at hun ikke er i form. I går kom det litt utslett på magen som er mye verre i dag. Så vi skal til lege om en time, bare for å sjekke det. Tror kanskje det er den fjerde barnesykdommen, men greit å sjekke uansett. Hun har sovet to ganger i dag allerede, og det er jo veeeldig ulikt henne. Når mannen kommer hjem fra jobb skal jeg på tur Skal reise til Os for å besøke en venninne. Vi var en jentergjeng som holdt sammen på høyskolen og vi skal treffes hos henne i kveld. Kjempe koselig. Masse vin og masse prat Der våknet lillemor! Ha en super helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1377 Del Skrevet 2. april 2006 Da er enda en helg over. Slo meg løs på byen og går og det var artig. Marthe var med tanten sin for å besøke bestefaren. Deilig for meg og mannen som var på byen og har i dag fått sove vel og lenge. Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal på sykehuset. Er så innmari spent. Grugleder meg på en måte. Vil jo gjerne ha noen svar, men er jo ikke sikkert jeg liker svarene Men har en super svigerinne som har tilbudt seg å være med meg, og det hjelper godt. Da har jeg noen å prate med på venterommet. Er der det er verst. Ja, jeg er litt rar, men ikke så veldig glad i sykehus og leger. Men jeg kommer meg vel igjennom det og! I morgen er det jobb igjen. Men heldigvis kveldstid. så da har jeg masse tid i morgen tidlig til å kose med Marthe. Merker jo det godt når hun er vekke en hel natt Da er det kveld her. mannen snorker allerede på sofaen, og vi må legge på sengen før vi kan sove. ¨Så da er det på tide å begynne! God søndag til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 #1378 Del Skrevet 3. april 2006 God morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 3. april 2006 huff, enda en av disse dritt dagene. Måtte bare pent ringe meg inn syk på jobb ja. stiv stiv og stiv. Blir så frustrert!!!!! Men nå er det Haukeland i morra så da håper jeg de kan fikse meg. Er så innmari lei dette greiene her. Vet jeg må leve med det, men hadde jeg var visst hva det egentlig er som feiler meg.... Håper han kan svare meg i morra. Har jo tatt en del prøver fra før så det skulle jo gå greit å få noen svar iallefall. Så i kveld blir det sofa sitting. ja, det har det vel egentlig vært i hele dag Mannen streiker som bare det og er i tillegg tillitsvalgt. Så da har han vært på møte i hele dag. Hørte de skulle ha ny megning kl seks i kveld, og jeg håper inderlig de blir enige. Vi har vel rett og slett ikke råd til at han skal streike så veldig lenge... Fikk forresten skatteopågjøret i dag. Helt topp Både eg og mannen fikk igjen. Ikke de store summene, men alt teller. I fjord fikk vi ikke noe, men noen hundrelapper i minus begge to. Såi år kommer alt godt med. Blir kjøkkenmøbler på meg og nå Tulla sover for andre gang nå så jeg får hive meg på middagslaging!! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2006 #1380 Del Skrevet 3. april 2006 Hei Glossy! Kjedelig at du har sånnedårlige dager avog til! Får inderlig håpe at du får vite mer på sykehuset og får mer hjelp med det som feiler deg! Skal tenke på deg i morgen. Og stakkars Marthe som er syk da Håper det går fort over! Gi henne en klem fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg