Gå til innhold

Livet vårt!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerar med gårsdagen!

(Sa det jo på msn, men gløymte å leggja inn melding her.)

Lykke til hos legen! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Da var det tirsdag og masse sol her i Bergen. Skikkelig deilig vær egentlig. Bare så synd jeg ikke er ute å nyter det....

Jeg har nå vært hos legen, og det gikk veldig fint. Alle prøver ser gode ut, og det var helt greit at jeg hadde sluttet på den ene medisinen. Siden jeg hadde det slipper jeg å hele tiden gå på kontroller. Så nå skal jeg bare vente på innkalling fra sykehuset og så skal vi ta det der i fra.

Ang graviditet så ville han at jeg skulle vente til jeg hadde vært på sykehuset, men det må jeg jo uansett pga medisinene som skal ut av kroppen.

Men videre sa han at jeg sikkert kunne bli gravid så fort jeg hadde snakket med sykehuset og sykdomen var i en rolig periode.

Men jeg måtte få de barna jeg skulle ha på løpende bånd :overrasket::ler: Dette fordi de utsatte behandlingen til jeg var ferdig med barn. For å kombinere behandling og graviditet gikk dårlig ;)

Så da er det bare å vente på brev fra sykehuset. Og jeg er sååå lei av å vente. Men i følge det forrige brevet så SKAL jeg jo ha time innen beg å april.

Så kanskje vi allerede kan få begynne å prøve i april.... Spennende!! :danse:

Ellers må jeg inn igjen denne uken for å ta resten av blodprøvene. Har så vanskelige årer, og når de da har prøvd å stikke 5 ganger og enda ikke har nok blod da er det på tide å gi seg...

Så da får jeg vel gå inn i løpet av uken tenker jeg.

Så en del gode nyheter på en ellers fin dag :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Usje, eg veit alt om vanskelege årer. Hos meg rullar dei vekk, knyt seg saman eller anna for å sleppa å gje frå seg nokre dråpar. :ler:

Skrevet

En slitsom dag på jobb i dag. Så nå er jeg så trøtt at jeg tror jeg rett og slett går å legger meg. Men så er det jo Lost og... Må vel nesten se det ferdig.

Sliten sånn med vinterhud for tiden. Kjempe tørr, sprekker og er vondt. Og nå kjenner jeg det nedover lårene og. Spørs om jeg ikke må ta meg en dusj og smøre meg inn i deilig body lotion.... Nei forresten, det skal mannen få ta seg av :sjarmor:

Ja nå tror jeg det blir en tidlig kveld ja ;)

Skrevet

Hei Glossy! :klem:

Her var det jo oppløftende nyheter! :tommelsmil:

Godt å høre at prøvene ser bra ut og at dere kanskje kan begynne prøvingen i april! :hoppe:

Håper du koste deg med Lost og mannen din i går kveld ;)

Skrevet

La Traviata; jo veldig gode nyheter. Så jeg håper sykehuset og ser det slik ;)

Urolig natt i natt og. Vet ikke hva det er som plager henne. Trodde det først var tett nese, men selv etter nesedåper fortsatte det. Men kanskje ikke i samme grad... Får prøve å ta flere runder med nesedråper i natt. Kanskje det hjelper.

Nå sover hun formiddagslur og den virker som den blir lenger enn en halv time, og det er ikke ofte :)

Ja når en snakker om solen - der våknet hun.

Snakkes!!

Skrevet

Da har vi vært i bursdagsbesøk til sønnen til en venninne. Koselig. Marthe hadde kledd på seg nye klær som hun fikk til sin bursdag og var så fin atte.

Nå har jeg lagt henne en gang til i håp om at hun sover litt mer. Var så liten lur i sted. Men høres bra ut så langt.

Er bare en halv time til jeg reiser på jobb også.

Ha en super fredagskveld!!

:klem:

Skrevet

Marthe sov i hele natt og helt til halv åtte i dag tidlig. Skikkelig deilig. Føler meg som et nytt menneske. Mannen stod opp med henne halv ni så jeg fikk sove litt lenger. Da jo stod opp var frokosten ferdig, vaskemaskinen gikk og badet var vasket. Herlige mannen!! :hjerter_rundt:

Nå skal vi kle på oss å komme oss ut litt. Mannen skal grave så jeg og tulla tar oss en by tur. En tur til mormor og en tur på sykehuset for å besøke en tante av meg som nettopp har operert hjerte stakkas.

Ha en super lørdag alle sammen!! Her i Bergen er det SOL :-D

:vinke:

Skrevet

Se her, se her... hvem som dukket opp av intet... ;)

Kjedelig at du e på jobb, mannen e og på jobb, så da e det liksom meg igjen her hjemme..og ingen eg kan tyte med på nett.. :ler:

Heldigvis har katten sovnet, den har holdt et leke baluba uten like her...kom berre inn å var helt kokko..jaja :)

Gleder meg til helgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Party party, blir bra etter gammelt..

Ellers må eg si at du e heldig som våkner opp til rent bad, frokost osv... :tommelsmil: ser du...e helt grønn av misunnelse.. :ler2:

Nei,nå skal eg prøve meg på å gjøre noe fornuftig...soverommet trenge ryddings..

Vi snakkes !!!

Skrevet

Stikker innom og klemmer litt på Glossy og lille (store) tulla :klem:

Skrevet

Miaen; DET var jammen lenge siden. Så kjempe koselig å se deg her hos meg! Håper du kommer innom flere ganger :)

Jeg og gleder meg til helgen, hela i taket og tenna i veggen :ler:

La Traviata; Alltid godt å bli klemt på ja..... :)

Linn3c; Hei til deg og :)

Ja da er jeg hjemme igjen fra jobb. Og skal si det var travelt der i dag ja. Vinterferie og masse folk. Stress fra jeg kom til jeg gikk. Fikk slukt litt mat før det var rett i arbeid igjen. Men desto fortere gikk vakten, så gjerne like greit med mye jobbing ;)

Da jeg kom hjem fikk jeg god mat av svigers, med dessert :sjarmor:

Og nå sitter jeg som et slakt i sofaen og ser på Skal vi danse. Koselig program synes jeg!

Tenker det blir en tidlig kveld jeg....

:klem1:

Skrevet

Hei Glossy!

Så oppløftende nyheter fra legetimen da, får håpe de på sykehuset er positive til prøving snart *skalkryssefingrenefordeg*

Sitter på jobb nå, siste nattevakten denne perioden, skulle egentlig bare ha to, men tok 5 for å jobbe inn neste helg, da skal vi nemlig på stor kalas så :)

Går det bra med planleggingen av huset da? Har dere begynt kanskje??

Håper du får en fin uke, og hils Marthe så mye fra oss :klem:

Skrevet

Åhhh fikk melding av min venninne om at hun var på vei til sykehuset!!!! 11 dager på overtid!!!!

Så nå er jeg såååå spent på om det skjer noe. Vil jo tro det da, men sjekker telefonene hele tiden. Hun var jo så lei, så jeg håper at dette er dagen.

6. mars er en fin dag det!!! :)

Ellers har jeg lagt snuppa for en lur. Håper hun får sove litt, for hun var så trøtt. Sov lenge med mannen i går. Men det er jo typsik. Han hadde bare gitt henne smokken og lagt henne ned igjen da hun ville stå opp etter en halv time, og det gikk. Så da tenker jeg at jeg skal prøve det i dag ja. Synes jo at en halv time på en hel dag er litt lite for sånne små troll.

Jobben kaller i ettermiddag, men med dette deilige været er det ikke fristende. Men samtidig, når er jobb fristende ??? :ler:

Håper uken raser avgårde, for på fredag skal jeg og en venninne ha jenteforspill. Det gleder jeg meg stor til. Da er det Idol, singstar og masse tequila :sikle: Er lenge siden vi har samlet bare jentene. Guttene skal vel ut de og, men de får heller holde seg her hjemme, mens vi er hos henne. Bra deal det ja :ler:

Holder på å stryke skjorter for mannen, så får fortsette nå som tulla sover!

Ha en nydelig mandag!!

Skrevet

Glemte heeeelt å fortelle:

Marthe går som bare det!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

og hun synes det er kjempe gøy, så da kryper hun mindre og mindre :)

Skrevet

Tulla har sovet en hel time - og sover enda :danse:

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Hei vennen min :klem:

Åååå så gøy at hun går :) Det er alltid så kjekt når de begynner å stabbe rundt - noe søtere finnes vel ikke!

Og flotte nyheter også. Nå håper jeg sykehuset sier det samme. Det hadde jo vært så kos om dere fikke en liten til. Kjekt for Marthe også. Ser bare hvordan Henrik koser seg med lillesøsteren sin jeg! Men nå er jo han litt større da :ler::)

Nydelig sol ute men siden Martine er så snylta er vi bare inne. Hun skal jo opereres på mandag og da må vi jo få henne frisk til da. Ellers blir det utsatt. Og det har vi jo ikke lyst til.

Ha en strååålende dag da vennen

Klem far Charmis :klem:

Skrevet (endret)

Min kjære venninne fikk en liten gutt i går 18.08

:hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Gleder meg til å se lille Isak!

Gratulerer så masse!!!!

Endret av Glossy
Skrevet

På vei til jobb, mer oppdatering seinere.

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN ALLE JENTER!!!!!

Skrevet

Gratulerer med dagen til deg også vennen!

jammen bør vi feire oss selv ikke sant! :sjarmor:

Og grattis til venninda di med gutten. Isak heter nevøen min!

Klem fra Charmis :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...