Charmina Skrevet 26. februar 2006 #1281 Del Skrevet 26. februar 2006 ååååååååå så nydelig hun er Glossy! Hun er jo bare den hjerteknuseren da! også så fin dukkevogn hun hadde. Den likte jeg virkelig! Nå skal dere vel snart feire bursdag tenker jeg! Men det var vel i morgen hun har selve dagen sin var det ikke? Da må jeg inn og gratulere skikkelig! Håper det blir nok kake på dere i dag da Vi skal i bursdag kl 16.30, en liten gutt på 5 år. Jeg har kjøpt Lego og en bok om biler! Gleder meg for det er full middag og greier og det er jo alltid kjekt å komme til duk og dekket bord ikke sant! MEN hva er dette med snø for noe? Det var jo ikke det vi ville ha nå - jeg var jo kommet i skikkelig vårstemning jo Ja selv Henrik syntes det var dumt med snø, og det sier litt altså Ha en stråååålende feiring i dag da vennen og gi Marthe en skikkelig klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 #1282 Del Skrevet 26. februar 2006 PS: Kaka var jo bare lekker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. februar 2006 #1283 Del Skrevet 26. februar 2006 Ha en fin fastelavenssøndag! Flott kake og nydelig liten ett-åring! :grine2: Er det i dag hun fyller år? Da må jeg jo få gratulere så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2006 #1284 Del Skrevet 26. februar 2006 Kose dere masse med feiringen av lillegull! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. februar 2006 #1285 Del Skrevet 26. februar 2006 Så flott kake!! Og så fin liten jente du har. Tenk at hun alt fyller et år. Tiden går så altfor fort.. Gleder meg til å stelle i stand 1 års dag jeg og Håper dere har hatt en koselig feiring i dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1286 Del Skrevet 26. februar 2006 Da er dagen feiret.... Herlighet hvor mye pakker å styr. Tror lillemor er godt fornøyd. Kommer inn igjen på bilder og referat etterpå. Min mor kom nettopp og må bare gi henne litt kake. Snakkes! Tuuuusen takk for hilsner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2006 #1287 Del Skrevet 26. februar 2006 Så bra at festen ble vellykket! Gleder meg til referat. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1288 Del Skrevet 26. februar 2006 Lillemor koste seg hele dagen. Masse fine gaver og masse god kake. Hun fikk alt mulig. Regnklær, støvler, støvletter, klær, kjoler,skjørt, leker, prinsesse ting, prinsesselampe, rosa cd spiller, dukkeklær og pulsvarmere båder til mor og barn. Så jeg er helt satt ut. Masse fine klær. Så nå gjelder det bare å finne plass til alt dette. Skal ha et lite besøk i morgen og. Da kommer noen venner av meg med barn. Har jo en del kake igjen så det passer greit Her er bilde av kaken: Og her er prinsessen selv: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 #1289 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei vennen FOR EN KAKE Den var jo bare helt fantastisk og sikkert den største jeg har sett noen gang Og for en søt liten prinsesse. Hun har akkurat samme stol som Martine ser jeg! Ååååå så skjønn hun er den lille jenta di! Og så masse fine presanger hun fikk da - tenker hun var fornøyd ja! Utrolig kjekt å se bilder! Kos dere resten av søndagen da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. februar 2006 #1290 Del Skrevet 26. februar 2006 Så skjønn kaka var! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1291 Del Skrevet 26. februar 2006 Bra at dere likte kake. Tror ikke det blir en slik kake hvert år, men det var jo artig nå siden det var første bursdagen hennes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. februar 2006 #1292 Del Skrevet 26. februar 2006 For en kake!!! Et kunststykke jo! Nydelig prinsesse med fin hårpynt... hun er jammen god! Bursdagsklem oversendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2006 #1293 Del Skrevet 26. februar 2006 Må si meg helt enig med de andre. FOR EN KAKE! Så skjønn prinsessa var der hun satt så fint i stolen og spiste kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1294 Del Skrevet 26. februar 2006 hehe, ja det var myyye kake. Til og med hår har prinsessekaken fått. Det er apelsinskall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 #1295 Del Skrevet 26. februar 2006 TIL DEN NYDELIGE LILLE PRINSESSEN MARTHE GRATULERER SÅ MASSE MED 1 ÅRS DAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. februar 2006 #1296 Del Skrevet 27. februar 2006 Gratulerer så mye med din første bursdag, Marthe! HURRRRRAAAAAA........ Og for en morsom og flott kake Gurimalla, det må ha vært litt av en jobb!! Ha en hyggelig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2006 #1297 Del Skrevet 27. februar 2006 skjønne prinsesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1298 Del Skrevet 27. februar 2006 Tuusen takk alle sammen! Blir helt rørt jeg.... Gratulerer så mye med dagen ungen min!!!! Du er verdens beste!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. februar 2006 #1299 Del Skrevet 27. februar 2006 :bursdag: GRATULERER SÅ MYE MED DIN ALLER FØRSTE BURSDAG MARTHE!! :bursdag: Å for en flott bursdagskake da!!! Mektig imponert her jeg sitter Sikkert kjempe god også.... Så nydelige bilder av Marthe da Glossy, hun er jo bare kjempeskjønn Håper dere får en kjempe fin bursdag og at dere får et flott selskap i dag også. fra Martine og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 27. februar 2006 Tusen takk for gratulasjoner!! Ja nå er den første bursdagen feiret, og jammen må jeg si tiden flyr. Husker som det skulle vært i går for et år siden på klinikken. Men det vil jeg gjerne alltid gjøre Hun er nå god feiret med to besøk og masse gaver. I dag fikk hun enda flere leker, og en lue, skjerf og en stilig jakke fra Gap. Nå sove hun godt i sengen sin. Jeg for min del er nettopp kommet hjem fra jobb. Masse stress der i dag så nå er jeg skutt i beina... Masse trakking. Men egentlig helt greit siden vakten da går sååå mye fortere. I morgen er det lege tidlig. Gruer meg samtidig som jeg gleder meg litt. Håper å få noen svar!! Natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg