Linn3c Skrevet 23. januar 2006 #1201 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. januar 2006 #1202 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1203 Del Skrevet 24. januar 2006 Da er tulla lagt og jeg har tid til å sitte her litt. Har jo vært innom før i dag, men det er bare for å lese litt her og der. Marthe er turbo for tiden. Tror det er like før hun reiser seg og går så da må alt utforskes. Høye og lavt og skal ta i alt. Men er jo koselig og da. Har flyttet at som kan knuses så da er det fritt frem for henne. Formen er ikke helt på topp for tiden. Sliter med svimmelhet. Har gjort det en stund, men det har liksom kommet å gått. I går kom det for å bli å jeg måtte gå hjem fra jobb å greier. Men leste på 3 av tabelettene mine at det var en bivirkning. Men synes det var rart at den skulle komme nå etter så lang tid.... Skal til lege på torsdag så får høre med han. Frem til det holder jeg meg hjemme. Tør meg verken på jobb eller ut for å kjøre til byen. I dag får jeg besøk av min søster og typen. De pleier å passe Marthe om tirsdagen, men siden jeg er hjemme så kommer de på besøk i stede. Kjempe koselig det! Så da får jeg se hva jeg skal lage til middag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. januar 2006 #1204 Del Skrevet 24. januar 2006 Hørtes ikke noe gøy ut, den svimmelheten... Håper det ordner seg. Kose dere i dag da med besøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1205 Del Skrevet 24. januar 2006 Lille Balerina; Håper du er i 7. himmel fremdeles.... Linn3c; Håper det ordner seg med jobb snart.... April; For en skikkelig søt avatar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. januar 2006 #1206 Del Skrevet 24. januar 2006 Stakkars vennen min som er plaget med svimmelhet! Håper det er en forbigående bivirkning. Man blir jo så hemmet når man ikke tør kjøre bil og sånt. Gi Marthe en god klem fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1207 Del Skrevet 24. januar 2006 Saeria, vi har nok postet ganske så likt Men tusen takk for det. La Traviata, tusen takk. Håper det gir seg jeg og, det plager meg enda.... Da er lasagne i ovnen og vaffelrøre i kjøleskapet. Lillemor har fått mat og jeg er klar for litt sofa sitting. Svimler så ofte at jeg ikke tør gjøre de store tingene. Er litt bekymret for dette her. Skal som sagt til lege på torsdag, men hvis det viser seg å være tabelettene som gjør det så tror jeg ikke han endrer noe på det siden det er sykehuset som styrer det. Og ingen aner når jeg kommer til der. Så da må jeg vel gå med dette. Og det orker jeg ikke! Håper jeg kommer dit på torsdag og så viser det seg å være blodtrykket eller mangel på jern. Det kan jo han fikse på! Hvis ikke får jeg heller ta en telefon til sykehuset å spørre om jeg kan få komme til snart..,... Men nok klaging for i dag. Gleder meg stor til middag. Har hvitløksbaguetter i frysen så jeg tenkte å spise til. nammmmm Er klar for fruene i kveld, og siden jeg ikke er på jobb så får jeg jo sett HELE episoden! Snakkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1208 Del Skrevet 24. januar 2006 Da er vafflene snart ferdig steikt. Vaffler er det beste jeg vet! Problemet er at mannen ikke er så glad i det og da må jeg passe på å lage det når jeg har besøk. Så i dag hadde jeg sjangsen. Mannen er ute å graver så da gjør det jo ingenting Nammmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. januar 2006 #1209 Del Skrevet 24. januar 2006 Oooooh! Det er jo fruene i dag! Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1210 Del Skrevet 24. januar 2006 Ånei, nå har jeg spist alt for mye vaffler. At jeg aldri kan lære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1211 Del Skrevet 27. januar 2006 Prinsessa mi er 11 mnd i dag!!!! Ikke lenge til bursdag nå nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 #1212 Del Skrevet 27. januar 2006 Gratulerer med 11 måneders dagen Marthe! Så fort tida har gått! Snart er hun 1 år..! Det er veldig moro å feire den første bursdagen! Skal dere ha selskap? Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2006 #1213 Del Skrevet 27. januar 2006 Grattis med 11 månedersdagen, Marthe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2006 #1214 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Oi! 11 månadar! Store jenta! Endret 27. januar 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei alle sammen!! Lenge siden jeg har oppdatert her inne nå. Men har det litt kipt for tiden med alt egentlig. Sliter med helsa, mye å tenke på når det kommer til husbygging, og så har jeg en liten herlig krabat å ta meg av. Så jeg tar en liten pause fra Kvvinneguiden nå. Men kommer sterkere tilbake når jeg har fått klarhet i ting! Oppå alt så er jeg så innamri babysyk og da hjelper det liiiiite å BARE være på gravid og prøvere forumet Men klarer heller ikke å la være Så da tar jeg en pause fra alt! Men det går heeelt fint med meg ellers. Må bare få orden på sykdommen min. Er for tiden sykemeldt og det er noe jeg HATER. Holder på å gå på veggene her. Så kommer jeg ut igjen i arbeid fort skal dere bare se at jeg er fort tilbake og Men så lenge; KOS DERE MASSE HER PÅ FORUMET. For det er et supert forum altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. januar 2006 #1216 Del Skrevet 28. januar 2006 Ta deg en god pause du, så håper jeg å se deg her igjen om ikke så altfor lenge, i bedre form!!! :klem: Hils den lille vakre tulla di fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 29. januar 2006 #1217 Del Skrevet 29. januar 2006 Ta deg en skikkelig god pause du Glossy! Ta godt vare på deg selv. Gleder meg til du er tilbake til deg og Marthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2006 #1218 Del Skrevet 29. januar 2006 Ta godt vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 #1219 Del Skrevet 30. januar 2006 Kose deg i KG-pause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. januar 2006 #1220 Del Skrevet 31. januar 2006 Oj tenk at skjønne Marthe er 11 månder allerede. Om litt har du en ett åring i huset. Utrolig hvor fort dette året har gått.Ser jo bare på Martine som er blitt stor jente allerede.Men det er jo bare en vidunderlig alder da ikke sant? Den svimmelheten din er nå ikke noe særlig kjekk å lese om - huff stakkars deg. Det er jo så utrolig ubehagelig å ha det slik. Håper det gir seg. Hvordan går det med leddene nå da? Håper dere har det fint og nyter dagen. Stor klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg